DEKRA - najbardziej awaryjne auta

Data: 2010-03-20 17:46:47
Autor: MariuszM
DEKRA - najbardziej awaryjne auta
W dniu 2010-03-20 16:09, radekp@konto.pl pisze:

Samochody klasy średniej:
- Renault Laguna (64 proc.)

Uffff, a prawie kupiłem:(
--
M.

Data: 2010-03-20 17:53:29
Autor: Gabriel'Varius'
DEKRA - najbardziej awaryjne auta
MariuszM pisze:
W dniu 2010-03-20 16:09, radekp@konto.pl pisze:

Samochody klasy średniej:
- Renault Laguna (64 proc.)

Uffff, a prawie kupiłem:(
Hehe. Nie mów, ze Ty na serio bierzesz te wszystkie rankingi? :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-03-21 10:25:29
Autor: Ghost

Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho2ui9$sc9$1news.onet.pl...
MariuszM pisze:
[...]

Hehe, pszeciesz wszyscym wiedzom, rze tylko głąby czytajo rankingi.

Data: 2010-03-21 10:43:54
Autor: Karolek

MariuszM pisze:
[...]

Czytac je, a wierzyc w nie to dwie rozne sprawy.

--
Karolek

Data: 2010-03-21 11:54:27
Autor: Ghost

MariuszM pisze:
[...]

Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze rankingi kuamio.

Data: 2010-03-21 13:12:20
Autor: Karolek
Ghost pisze:

Czytac je, a wierzyc w nie to dwie rozne sprawy.

Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze rankingi kuamio.

A nie?
Wiesz jak tworza te rankingi?
Umyslnie czy nie, raczej wprowadzaja w blad.

--
Karolek

Data: 2010-03-22 09:44:00
Autor: Ghost

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho52ir$15km$1news.mm.pl...
Ghost pisze:

Czytac je, a wierzyc w nie to dwie rozne sprawy.

Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze rankingi kuamio.

A nie?
Wiesz jak tworza te rankingi?

Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze to robio Ci sami co ukrywajo calo prawde o UFO.

Data: 2010-03-21 10:54:06
Autor: MariuszM
W dniu 2010-03-20 17:53, Gabriel'Varius' pisze:

Hehe. Nie mów, ze Ty na serio bierzesz te wszystkie rankingi? :-)
Wiesz, głupio z kolegami przy piwku nonstop się bronić:)
Lagę II po FL brałem bardzo poważnie pod uwagę, znając rankingi i opinię "królowej serwisów". Rzutem na taśmę wygrało avensis.
--
M.

Data: 2010-03-21 11:55:19
Autor: Ghost

Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho4qbs$ap2$1news.onet.pl...
[...]

Twoje godziny sa policzone.

Data: 2010-03-20 22:12:54
Autor: FajneFele
DEKRA - najbardziej awaryjne auta
Samochody klasy średniej:
- Renault Laguna (64 proc.)

Uffff, a prawie kupiłem:(
--
M.

Teraz mam Lagune a wczesniej 2x Twingo. Ale ze mnie desperat :-). Wychodzi na to, ze skoro nie probowalem nie wiem co to znaczy jakosc i bezawaryjnosc.

Data: 2010-03-20 22:21:53
Autor: darek_radom
Użytkownik "FajneFele" napisał w wiadomości news:ho3dor$s4m$1inews.gazeta.pl...
Teraz mam Lagune a wczesniej 2x Twingo. Ale ze mnie desperat :-). Wychodzi na to, ze skoro nie probowalem nie wiem co to znaczy jakosc i bezawaryjnosc.

W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami rankingu...

Data: 2010-03-21 07:28:44
Autor: Iglo
DEKRA - najbardziej awaryjne auta

W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami
rankingu...

Absolutnie nie zamierzam podważać ani dyskutować. Bo nie biorę pod uwagę. Różni userzy mają różny poziom wymagań i odporności na awarie. Albo ja mam wysoki (czyli się cieszyć, bo jak kiedyś znudzą mnie francowate to może być tylko pozytywne zaskoczenie), albo to o kant schaba potłuc.

Data: 2010-03-21 08:37:46
Autor: GlennBp
> [...]

W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami rankingu...

Tyle, ze ten ranking nie obejmuje Twingo 2 tak jak i nowej laguny.. Pierwszy
przeglad w niemczech jest robiony 3 lata po kupnie samochodu.

Natomiast jest juz obecne w "rankingu" bazującym na danych z pomocy drogowej.
Adac 2008
http://www.tinyurl.pl?P3bY91AH
w 2007 roku pierwszy raz ujęto nowe twingo, w 2008 roku zas nowa lagunę.
W adacu zadziwiajacy jest slaby wynik civica.

--

DEKRA - najbardziej awaryjne auta