DELFIN UM - poszukuję napisów do pełnometrażowej wersji

Data: 2012-04-19 21:30:14
Autor: luka
DELFIN UM - poszukuję napisów do pełnometrażowej wersji
Witam
Ściągnąłem dla dzieci z mojej rodziny pełnometrażową wersję "Białego delfina Uma" (serialu nie mogłem znaleźć, ale chętnie ściągnę, tylko proszę o podanie linku). Ta wersja pełnometrażowa jest zresztą na youtube: www.prltube.com/caly-film/bialy-delfin-um
Niestety jest w wersji org.-franc.
Czy są do niej polskie napisy? A jak nie to chociaż angielskie... Bardzo proszę  o pomoc, bo chciałbym się z dziećmi podzielić jedną z moich ulubionych przed laty kreskówek ;)

dzięki

--

DELFIN UM - poszukuję napisów do pełnometrażowej wersji