DELL D430

Data: 2009-05-28 08:49:12
Autor: Michal AKA Miki
DELL D430

Użytkownik "Seweryn" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:19bc.000000c5.4a1d81cdnewsgate.onet.pl...
Cześć! Po przemyśleniach postanowiłem przesiąść się z assusa, 15,4" błysk na
mobilny 12" i obecnie najwyżej stoi DELL D430. Czytałem poprzednie posty i
rozważania innych, ale b. proszę Kolegów, mających taki sprzęt lub znających go o
opinię. Matowa 1280x800,  zewn. napęd DVD, dostępne chyba tylko używane.

Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii, wytrzymałości i
solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

dopoki go nie ukradna :)

A tak powaznie - mamy w firmie 6 sztuk modelu D420/430. Uzywa go dyrekcja i prezes... pod wzgledem ergonomii i wygody jest bardzo dobry, chociaz nie mam porownania z konkurencja...
Jedyne, na co narzekaja od czasu do czasu to slabe glosniki... Bardzo sobie cenia port WWAN (czyli wbudowany modem gsm do internetu).
Z mojego punktu widzenia (informatyka) mogliby poprawic oprogramowanie, ale tobie chyba to nie bedzie przeszkadzac, jesli nie jestes w domenie i masz uprawnienia administratora.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-29 10:47:00
Autor: Adax
DELL D430
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości news:gvlc50$ac5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też mi się 12" dellki podobają, ale kto pomoże jak jest z gwarancją? Zamierzam kupić w Angli i mam obawy o gwrancję. B. proszę o akierowanie jak to jest u Della?

Data: 2009-05-29 04:49:54
Autor: Marcin Zawadzki
DELL D430
On May 29, 9:47 am, "Adax" <Adax_Tni...@op.pl> wrote:
[...]

Też mi się 12" dellki podobają, ale kto pomoże jak jest z gwarancją?
Zamierzam kupić w Angli i mam obawy o gwrancję. B. proszę o akierowanie
jak to jest u Della?

Jeśli chodzi o laptopy Della, to ich gwarancja z założenia jest
międzynarodowa. Czyli kupujesz lapka w UK, przywozisz do ojczyzny,
dzwonisz do  Della polskiego i prosisz o transfer gwarancji.
Oczywiście gwarancję mogą Ci też przenieść przy okazji dzwonienia do
nich z ewentualną usterką, ale trwa to chyba wówczas nieco dłużej,
więc lepiej wyjdź sprawom naprzeciw i załatw to od razu.
Z ciekawostek - kupiłem żonie Latitude D830 na rynku wtórnym i kiedy
padła karta BT i zadzwoniłem do nich (mieszkam w Szkocji), poproszono
mnie tylko o przefaksowanie dowodu zakupu, gdzie widniałoby moje
nazwisko jako kupującego oraz nazwa firmy, od której kupiłem tego
lapka, a która kupiła go wcześniej od Della i nadal figuruje w ich
bazie pod numerem seryjnym tego lapka. Na drugi dzień w skrzynce
znalazłem nową kartę BT.

Marcin Zawadzki

DELL D430