DELL D631 -proszę o opinię

Data: 2009-05-26 19:04:52
Autor: Klaudia
DELL D631 -proszę o opinię
Witam! Już pisałam wcześniej, że szukam czegoś mobilnego 12-13" i ostatnio wpadł mi w oko jednak 14" D631 :)

http://www.ag.pl/index.php?p235,dell-latitude-d631-turion-x2-2-0-2gb-120gb-dvdrw-
wifi-vista-gw36-next-business-day

B. proszę o opinię tego procka (TURION X2) oraz rozwiązania  baterii (2-3h), która jakaś słabiutka chyba :(  Może macie taki sprzęcik, więc napiszcie proszę co sądzicie o takim rozwiązaniu mobilno-biurowym (2.2kg) i ew. inne uwagi. Minusem jest chyba brak modem 3G. Pozdrawiam

Data: 2009-05-27 03:58:30
Autor: Krzysiek
DELL D631 -proszę o opinię
modem 3G jest opcją w tych laptopach. Mam D630 ale z Intelem. Ma już
dwa lata i jest OK. Jak do pracy to polecam.

Data: 2009-05-27 18:08:25
Autor: Czeresniak
DELL D631 -proszę o opinię

Użytkownik "Klaudia" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1cc6.00000109.4a1c2134newsgate.onet.pl...
[...]

Ja mam Della D820 i Lenovo T61 i mogę się wypowiedzieć pozytywnie tylko o Dellu. Dell D820 konstrukcyjnie jest taki sam jak D830 i jego mniejszy brat D630. Otóż D820 jest to solidna konstrukcja, gwarancja to prawdziwe NBD a pozatym nie ma zbędnego oprogramowania do wszystkiego tzn. pomimo słabszego procesora (Dell 1,83GHz, Lenovo 2,2GHz) mam wrażenie, że wszystkie aplikacje działają szybciej niż na Lenovo. Minusem Della jest wyższa niż Lenovo waga.
Co do procesora to nie ma zbyt wielkiej różnicy w zwykłym użytkowaniu czy to AMD czy Intel. Według testów AMD bywa mniej wydajne od Intela i zużywa więcej energii, ale z drugiej strony to pewnie w Twoim przypadku w praktyce nie będzie miało większego znaczenia.

Pozdrawiam
Darek

DELL D631 -proszę o opinię