DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

Data: 2009-09-13 07:07:52
Autor: news.gazeta.pl
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?
Witam !

Przypomniałem sobie wczoraj, późnym wieczorem, o demku Fify10, które pojawiło się 10.09 Ściągnąłem szybko na PS3 (pieprzony ROD na X :/), poszło sprawnie (BTW zaczynam myśleć o moim PS3, która zawsze była numero duo, jako o bardziej kompletnym, lepiej przemyślanym i dobrze wyposażonym sprzęcie w porównaniu do wyjącego i ciągle spującego się Xa :) - ale dopiero jak padł, to zauważyłem ten stan rzeczy..)

Zagrałem wprawdzie tylko jeden meczyk, raptem 6 min, bo się ludziska pchały do tv. Stwierdziłem, że "szału nie robi", te 360 stopni jest średnio wyczuwalne, choć jest, mechanika gry jak na te kilka minut jest bardzo porównywalna do F09, choć wydaje się szybsza, bardziej dynamiczna. Czy in plus ? Raczej tak. Czy pogrąży naszego PESa ? Chyba taak :[ Choć mam nadzieję na miłe zaskoczenie jeszcze...

A jakie są Wasze wrażenia ? Czy ktoś katował już demko ?

PS. Nie wiem dlaczego, ale grafika w demo F10 na pS3 wydaje mi się gorsza od F09 na Xa...

Pozdr

Data: 2009-09-18 18:59:33
Autor: SN .. AP
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?
A jakie są Wasze wrażenia ? Czy ktoś katował już demko ?

Ja gralem wczoraj. Choc nie lubie FIFA od czasów PSX i jestem zwolennikiem ISS PRo itp. roznych wersji winingeleven, to smialo moge powiedziec - "w koncu mozna zagrac bez dziwnej kwasnej miny na buzi" Podoba mi sie - fajna muzyczka podczas treningu - co to za utworek :D taka panienka spiewa ^^ po meksykansku? Dobrze ze mozna grac ponownie. Jak na fife to super zrobili. Demo mi wystarczy gry full nie bede kupowal :)

Data: 2009-09-19 09:32:35
Autor: .:Kuzan
[...]

Heh, ja za młodu obczaiłem każdą fifę od FIS'94 do 09tki. Z serią bywało różnie, zwłaszcza gdy pojawiły się ISSy (uwielbiam wersję z N64, tam też był zdaje mi się drybling 360 stopni, więc nowa Fifka powieliła stary, sprawdzony pomysł...), później czasy PSXa i PS2 to wygrane PESa, choć pykało się sezony w Fifie, to przy kanapie, z kumplami rządził tylko PES. PES, który szczyt formy (jak dla mnie) osiągnął z 5 częścią (moja ulubiona), każda kolejna to już była padaka (no w 6 dało się grać, ale w singlu była gorsza od 5tki, mniej techniczna, podobały mi się automatyczne side stepy), wersja 2009, mimo że zakupiłem (myślałem, że jak pogram dłużej, to złe wrażenie minie - wypróbowany sposób na PESy po 6 części ;) ) była słaba, pograłem kilka sezonów i koniec. Fifa 09 była bardziej miodna, no i te licencje ;P Teraz F10 jest wyraźnie szybsza, bliska PESowi bym rzekł. Nie mogę doczekać się 2 paź. PESa też pewnie z ciekawości kupię. Oby Seba(..) zrobił jakieś cudo...

Data: 2009-09-19 14:54:28
Autor: kamil_pl

Użytkownik "news.gazeta.pl" <kuzan@at.o2.pl> napisał w wiadomości news:h8hulo$it0$1inews.gazeta.pl...
Witam !

Przypomniałem sobie wczoraj, późnym wieczorem, o demku Fify10, które pojawiło się 10.09 Ściągnąłem szybko na PS3 (pieprzony ROD na X :/),

No fifa zalcza w tym sezonie duży "+", w końcu jest grywalna, PES pikuje w dół, jeszcze wersja 2009 na PS2 to kalka starego dobrego PES5 więc jest bardzo miodna, szczegolnie z kumplami, ale wersja na nowym silniku graficznym przeznaczona na curent geny SSIE. Mało grywalna, mało intuicyjna, w dodatku kaszaniaste licencje, szybko poszła na allegro. Jestem byłym fanbojem PESa i widzę że FiFa uczy się z w końcu symulowania teg osportu, już od zeszłego roku, zaś FifY 2000-07 były cienkie zwyczajnie... 08 trochę już narzuciała zmian, przy 09 było dobrze a patrząc na demo 10 jest bardzo fajnie. Czekam na PESa czy złoży broń czy w końcu powalczy jak za dawnych czasów.

Data: 2009-09-20 21:28:01
Autor: news.gazeta.pl
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

No fifa zalcza w tym sezonie duży "+", w końcu jest grywalna, PES pikuje w dół, jeszcze wersja 2009 na PS2 to kalka starego dobrego PES5 więc jest bardzo miodna(...)

Dzis udalo mi sie sciagnac demo PES2010 i zagrac jeden szpil. Trzeba przyznac,ze gralo sie przyjemnie, taki stary, dobry PES na current genach (z odpowiednia grafika i animacja)... Czy trzeba wiecej ? :D

DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?