DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

Data: 2009-09-18 18:59:33
Autor: SN .. AP
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?
A jakie są Wasze wrażenia ? Czy ktoś katował już demko ?

Ja gralem wczoraj. Choc nie lubie FIFA od czasów PSX i jestem zwolennikiem ISS PRo itp. roznych wersji winingeleven, to smialo moge powiedziec - "w koncu mozna zagrac bez dziwnej kwasnej miny na buzi" Podoba mi sie - fajna muzyczka podczas treningu - co to za utworek :D taka panienka spiewa ^^ po meksykansku? Dobrze ze mozna grac ponownie. Jak na fife to super zrobili. Demo mi wystarczy gry full nie bede kupowal :)

Data: 2009-09-19 09:32:35
Autor: .:Kuzan
[...]

Heh, ja za młodu obczaiłem każdą fifę od FIS'94 do 09tki. Z serią bywało różnie, zwłaszcza gdy pojawiły się ISSy (uwielbiam wersję z N64, tam też był zdaje mi się drybling 360 stopni, więc nowa Fifka powieliła stary, sprawdzony pomysł...), później czasy PSXa i PS2 to wygrane PESa, choć pykało się sezony w Fifie, to przy kanapie, z kumplami rządził tylko PES. PES, który szczyt formy (jak dla mnie) osiągnął z 5 częścią (moja ulubiona), każda kolejna to już była padaka (no w 6 dało się grać, ale w singlu była gorsza od 5tki, mniej techniczna, podobały mi się automatyczne side stepy), wersja 2009, mimo że zakupiłem (myślałem, że jak pogram dłużej, to złe wrażenie minie - wypróbowany sposób na PESy po 6 części ;) ) była słaba, pograłem kilka sezonów i koniec. Fifa 09 była bardziej miodna, no i te licencje ;P Teraz F10 jest wyraźnie szybsza, bliska PESowi bym rzekł. Nie mogę doczekać się 2 paź. PESa też pewnie z ciekawości kupię. Oby Seba(..) zrobił jakieś cudo...

DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?