DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

Data: 2009-09-19 14:54:28
Autor: kamil_pl
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

Użytkownik "news.gazeta.pl" <kuzan@at.o2.pl> napisał w wiadomości news:h8hulo$it0$1inews.gazeta.pl...
Witam !

Przypomniałem sobie wczoraj, późnym wieczorem, o demku Fify10, które pojawiło się 10.09 Ściągnąłem szybko na PS3 (pieprzony ROD na X :/),

No fifa zalcza w tym sezonie duży "+", w końcu jest grywalna, PES pikuje w dół, jeszcze wersja 2009 na PS2 to kalka starego dobrego PES5 więc jest bardzo miodna, szczegolnie z kumplami, ale wersja na nowym silniku graficznym przeznaczona na curent geny SSIE. Mało grywalna, mało intuicyjna, w dodatku kaszaniaste licencje, szybko poszła na allegro. Jestem byłym fanbojem PESa i widzę że FiFa uczy się z w końcu symulowania teg osportu, już od zeszłego roku, zaś FifY 2000-07 były cienkie zwyczajnie... 08 trochę już narzuciała zmian, przy 09 było dobrze a patrząc na demo 10 jest bardzo fajnie. Czekam na PESa czy złoży broń czy w końcu powalczy jak za dawnych czasów.

Data: 2009-09-20 21:28:01
Autor: news.gazeta.pl
DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?

No fifa zalcza w tym sezonie duży "+", w końcu jest grywalna, PES pikuje w dół, jeszcze wersja 2009 na PS2 to kalka starego dobrego PES5 więc jest bardzo miodna(...)

Dzis udalo mi sie sciagnac demo PES2010 i zagrac jeden szpil. Trzeba przyznac,ze gralo sie przyjemnie, taki stary, dobry PES na current genach (z odpowiednia grafika i animacja)... Czy trzeba wiecej ? :D

DEMKO FIFA10 - jakie wrażenia ?