DEN-LAL-G1

Data: 2009-05-19 23:33:12
Autor: Leszczur
DEN-LAL-G1
No i Lakers wymęczyli wygrana, ale latwo nie bylo. Oczywiscie zaspali
na poczatku. 10-2 Nuggets w 3,5 minuty.
Bynum zgodnie z przewidywaniami 5 fauli w 16 minut. Kobe nie do
zatrzymania - przynajmniej przez Jonesa.
Ale Melo tez nie mial problemow z Ariza.
Nuggets grali agresywnie - 35 FTA vs 24 Lakers (ale 8 z nich rzucali w
ostatnich 75 sekundach meczu).
I gdyby tylko JR trafial osobiste tak jak trojki to moze Nuggets
udaloby sie wygrac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-20 02:14:14
Autor: sooobi
DEN-LAL-G1
Bynum zgodnie z przewidywaniami 5 fauli w 16 minut. Kobe nie do
zatrzymania - przynajmniej przez Jonesa.

Za to bardzo dobrze pilnowany przez Melo. Jones wypadal najslabiej,
gorzej wypadl tylko ten ciolek A.Carter.

Ale Melo tez nie mial problemow z Ariza.

Nie mial tez problemow z Kobe, a z Odomem to juz w ogole z gorki.
Najlepszy zawodnik tego meczu.

Nuggets grali agresywnie

Czyli tak jak powinni.

I gdyby tylko JR trafial osobiste tak jak trojki to moze Nuggets
udaloby sie wygrac.

Ano Jr zagral slabiutki mecz, Carter zagral koszmarnie i do tego to
strata przy wybiciu z autu...
Porazka!

pzdr

Data: 2009-05-20 10:19:49
Autor: Rasheed
DEN-LAL-G1
"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:e8728ffe-9285-4258-bcde-3fd1b6ed3424u10g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

To ze troche Nuggets odwalili w koncowce to jedno, ale ile akcji sedziowie przydrukowali to inna sprawa... I przez to nie lubie tych jeb.... Lamersow

Rasheed

Data: 2009-05-20 02:08:05
Autor: L'e-szczur
DEN-LAL-G1
On 20 Maj, 10:19, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

przydrukowali to inna sprawa... I przez to nie lubie tych jeb.... Lamersow

Czekaj - nie lubisz Lakers bo sedziowie nie wykonuja swojej roboty jak
nalezy?
To i Nagietsuf tez powinienes nie lubic, bo dzieki sedziom wygrali z
Mavs 4-1.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-20 14:40:10
Autor: Rasheed
DEN-LAL-G1
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:f5f988f8-4765-4033-81ed-31d8f1738a3bz7g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Sedziowie moga wykonywac zla robote w jedna i druga strone. W tym meczu w koncowce wykonywali ja tylko na strone Lamersow.

Rasheed

Data: 2009-05-20 05:46:16
Autor: sooobi
DEN-LAL-G1
On 20 Maj, 14:40, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

Sedziowie moga wykonywac zla robote w jedna i druga strone. W tym meczu w
koncowce wykonywali ja tylko na strone Lamersow.

Ale wg mnie w przekroju calego meczu to Nuggets dostali od nich wiecej
"pozytecznych" gwizdkow...

pzdr

Data: 2009-05-20 11:35:10
Autor: Tomasz Radko
DEN-LAL-G1

Najwyższy +/- w Lakers - Walton. +9, a zdobył 5 punktów w 7 possessions, no i miał dwie straty.

Co ważne: Lakers wygrali mecz, pomimo iż Bryant miał aż 28 FGA (i blisko 35 poss). Rzadkość.

Mecz wygląda na bardzo nietypowy - Lakers mieli lepszy procent za trzy, niż za dwa. Aż 15 strat. Wygląda na to, że Nuggets zmarnowali olbrzymią szansę.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-20 19:02:47
Autor: tuti
DEN-LAL-G1
jeszcze jedno - w meczu zagrali bardzo symetrycznie JR i Fisher. Na początku blamaż, potem troche lepiej. ale tylko trochę.
Nuggets w bilansie bardzo wyrównanego meczu, w którym decydował star factor przegrali wolnymi i Jonsem, który był najgorszym zawodnikiem obu pierwszych piatek.
Nuggets przegrali bitwę, ale powinni wyciągnąć wniosek, że trzeba lakers nacisnąć na początku 8 minut, a nie 6:)
tuti

DEN-LAL-G1