DEORE XT mod. WH-M775 - czy ktoś użytkuje , jakieś opinie

Data: 2009-08-31 21:49:42
Autor: Rafał VFR
DEORE XT mod. WH-M775 - czy ktoś użytkuje , jakieś opinie
Witam.
W poszukiwaniu kół spojrzałem dość łaskawym okiem na model z tematu postu.
Łaskawość wynika z ceny w porównaniu np z Maviciem, wagi, która od ST jest raptem o gramy większa i co mi się wydaje małej obsługowości (żadnych tam bębenków, olejów mavic i łożysk maszynowych :-)
Wiem, że jedna z bieżni jest zintegrowana z osią i to ból w razie wymiany a i szprychy sytemowe - ale w teh chwili niecałe 1200 zł.
No i prośba do userów - jeśli mogą dwa słowa skrobnąć.
A może ktoś też swoją wagę poda i powie jak się pod nim sprawują ?

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

Data: 2009-09-01 17:17:50
Autor: Tomasz Konik
Rafał VFR <rafalvfr@tlen.pl> napisał(a):
[...]

Jako, że nikt nie odpowiada w temacie, to podrzucę:
- M. XC 717d 200 zł/szt, 395 g/szt
- DT Revo 2,50 zł/szt, ca. 380 g/64szt.
- XT 775 p+t ca. 280 zł/kpl, 520 g/kpl
- alu nyple, zaplot 60 zł + 60 zł
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
960 zł, ca. 1750 g

Być może dlatego mało osób (prócz zawodników) kupuje gotowe.

Pozdrawiam;-)
Konik

Data: 2009-09-02 07:13:17
Autor: artek
Tomasz Konik pisze:
[...]

tyle, że to kółka dla bardzo lekkich jeźdźców ...
taki komplecik sprawiłem sobie rok temu (za niecałe 800 zł). jednak nie wytrzymywały pode mną (brutto z plecakiem ok. 80 kg) i szybko tylne koło przeplotłem na DT Comp z mosiężnymi nyplami - i to było to!

wtedy WH775 kosztowały ca 900 zł i muszę powiedzieć że czasem żałuję że ich nie kupiłem, co prawda kłopotliwsze w serwisie ale można na nie wsadzić kapcie UST - co może mieć swoje zalety.

--
artek

Data: 2009-09-02 09:48:11
Autor: Tomasz Konik
artek <artek@usunto.wro.vectranet.pl> napisał(a):
Tomasz Konik pisze:
> [...]

taki komplecik sprawiłem sobie rok temu (za niecałe 800 zł). jednak nie wytrzymywały pode mną (brutto z plecakiem ok. 80 kg) i szybko tylne koło przeplotłem na DT Comp z mosiężnymi nyplami - i to było to!

OK, revo mogą nie dawać rady pod każdym, ale w 775 masz podobne szprychy (tak
samo cieniowane) w zdecydowanie mniejszej liczbie (24?). Poruszyłeś przy tym
bardzo ważną sprawę: składając koła można sobie zrobić je dokładnie pod
siebie. Także pod UST;-)

--

DEORE XT mod. WH-M775 - czy ktoś użytkuje , jakieś opinie