DEPO

Data: 2010-11-02 16:13:00
Autor: Jacek Rudowski
DEPO
Dnia 02.11.2010 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał/a:
potrzebuję kupić lampę tylną do volvo 940 kombi. Zamiennik jest firmy
Depe. Chciałbym poznać opinię posiadaczy oświetlenia ww firmy i opinii
o firmie. mam do wyboru kupno "używki" oryginalnej ale jest z początku
lat 90-tych ub wieku.

Osobiscie nie mam wiele zlego do powiedzenia o lampach Depo - jako uzytkownik
reflektorow tejze firmy.
Moze zadna ekstraliga jakosciowa, ale takze nie cenowa.
Dla mnie bylo to zdecydowanie lepsze rozwiazanie, nowe lampy, niz
uzywane reflektory ze zmatowiala powloka.

Aczkolwiek rozne sa opinie - niektorzy narzekali, ze im paruja. U mnie sie to nie zdarzylo nigdy.

--
Jacek "AMI" Rudowski

DEPO