DEPO

Data: 2010-11-03 06:29:45
Autor: to
DEPO
begin tadek
potrzebuję kupić lampę tylną do volvo 940 kombi. Zamiennik jest firmy
Depe. Chciałbym poznać opinię posiadaczy oświetlenia ww firmy i opinii o
firmie. mam do wyboru kupno "uĹĽywki" oryginalnej ale jest z poczÄ…tku lat
90-tych ub wieku.

A jaką masz tą drugą? Bo jeśli druga jest stara, a tą kupisz nową i to jeszcze minimalnie inną, to może wyglądać to nieszczególnie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-03 00:44:32
Autor: tadek
DEPO
On 3 Lis, 07:29, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin tadek

> potrzebuję kupić lampę tyln± do volvo 940 kombi. Zamiennik jest firmy
> Depe. Chciałbym poznać opinię posiadaczy o¶wietlenia ww firmy i opinii o
> firmie. mam do wyboru kupno "używki" oryginalnej ale jest z pocz±tku lat
> 90-tych ub wieku.

A jak± masz t± drug±? Bo je¶li druga jest stara, a t± kupisz now± i to
jeszcze minimalnie inn±, to może wygl±dać to nieszczególnie.

--
ignorance is bliss

oczywi¶cie że w przypadku kupna zamiennika muszę kupić lewy i prawy bo
prawy ma 20 lat i różnica byłaby b. duża. Powoli skłaniam się do kupna
zamienników / główny powód to że s± nowe/ a używka w najlepszym razie
będzie miała z 15 lat i będzie mocno zużyta

Data: 2010-11-03 08:54:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
DEPO
W dniu 2010-11-03 08:44, tadek pisze:
[...]

oczywiście że w przypadku kupna zamiennika muszę kupić lewy i prawy bo
prawy ma 20 lat i różnica byłaby b. duża. Powoli skłaniam się do kupna
zamienników / główny powód to że są nowe/ a używka w najlepszym razie
będzie miała z 15 lat i będzie mocno zużyta

Używki mają to do siebie, że można je zregenerować. Koszt bywa zbliżony do ceny najtańszego zamiennika, a dostaje się spowrotem reflektor z praktycznie nowym odbłyśnikiem i wypolerowanym szkłem. I dalej jest oryginalny reflektor.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-03 23:23:06
Autor: Nex@pl
DEPO
Gdzie taką regenerację mozna przeprowadzić?

Data: 2010-11-04 15:42:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
DEPO
W dniu 2010-11-03 23:23, Nex@pl pisze:
Gdzie taką regenerację mozna przeprowadzić?

Wpisz sobie choćby w szukajkę allegro "regeneracja reflektorów". Jeszcze niedawno, pamiętam że się ogłaszali.

Data: 2010-11-03 21:27:21
Autor: ALGI
DEPO
Dnia 03 Nov 2010 06:29:45 GMT, to napisał(a):

A jak± masz t± drug±? Bo je¶li druga jest stara, a t± kupisz now± i to jeszcze minimalnie inn±, to może wygl±dać to nieszczególnie.

Przez pierwszy miesi±c... pobrudzi się... pojedzie na myjnie i będzie tak
samo.
Kolega w Lagunie II Kombi wymienł lew± tyln± lampę - na pocz±tku szok -
widać różnice z kilometra... po miesi±cu nic się w oczy nie rzuca....

DEPO