DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Data: 2010-05-05 16:50:32
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Popatrzmy:
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article600720/Piaty_glos_z_kokpitu_Tu_154_brzmi_kobieco.html

Okazuje się że miałem rację, to nie jest głos prezydenta tylko
jakiejś kobiety. Ale KILKA PROCENT ludzi tego już nie przeczyta
i urwali sobie że to był NA PEWNO głos Lecha Kaczyńskiego!

Teraz zacznie się sugerowanie że to głos Pani Marii Kaczyńskiej.
I kolejne KILKA PROCENT wyobrazi sobie Ĺźe to prezydentowa
poszła do kokpitu opierodlić pilota bo nie chciałą aby poszedł
tam sam prezydent ("zadymy" po prostu nie chciała).

Prawda że to można sobie pięknie wyobrazić?

.... i część ludzi za 5 lat powie: PRZECIEŻ PREZYDENTOWA
BYŁA W KABINIE TUPOLEWA.

Gdyby autor tej DEZINFORMACJI przypomniał "czytelnikom baranom"
że ciało Marii Kaczyńskiej byłą strasznie zniszczone ... a prezydenta
już nie ... utrwaliłby w nich przekonanie że faktycznie
musieli znajdować się w innych częściach samolotu. Ponieważ
ciała pilotów też były w złym stanie, wniosek gdzie była
prezydentowa nasuwa się "sam" ( czy aby napewno myślicie SAMODZIELNIE?)

Tak więc jakie będzie miało znaczenie gdy analiza głosu nie
będzie pasowała do prezydentowej?!
Przecież słaba jakość dźwięku może nei pozwolić na ustalenie
do kogo ten głos należał. Teraz wystarczy aby ktoś "dobry i uczciwy"
powiedział:
- Panowie, ze wzgledu na dobro pamięci o prezydentowej nie
analizujmy dokładnie tego głosu, podamy informację że jest
zbyt słaby do analizy 100% i tyle.

Ten "uczciwy i dobry" wie co robi ... bo "baranom czytelnikom/widzom"
więcej nie potrzeba ... wszystko przecież pasuje jak ulał do
ich WYOBRAĹťONEJ WERSJI.

Zauwaşcie şe DEZIOFORMACJA i MANIPULACJA nie polega na KŁAMSTWIE!!!
Ktoś kto to robi NIE MOŻE KŁAMAĆ! Musi zmusić cytelnika/widza
aby ten sam wysuwać fałszywe wnioski.

Jesteście przedmiotem manipulacji i to na szkolnym poziomie
bo ja zmanipulowałbym Was o wiele, wiele lepiej :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-05 14:54:07
Autor: Eulalia Browarek
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4be185c0$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
Popatrzmy:
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article600720/Piaty_glos_z_kokpitu_Tu_154_brzmi_kobieco.html

I to niebieski dziennik tak manipuluje :( A to zdrajcy. Rozwiedka sięgnęła nawet tam :( Cholerne kacapy mają wtyki nawet w czołowych prawicowych mediach :(

Zennon

Data: 2010-05-05 17:04:13
Autor: raff
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
[...]

Ja caly czas mowilem ze to Jaruga-Nowacka wlazla do kokpitu i usiadla na pilocie okrakiem.

R.

Data: 2010-05-05 17:06:01
Autor: raff
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
[...]

i nagralo sie takie "yyyyhh", "yyyhh"...

R.

Data: 2010-05-05 08:58:26
Autor: Antenka
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 5 Maj, 17:06, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

> Ja caly czas mowilem ze to Jaruga-Nowacka wlazla do kokpitu i usiadla na
> pilocie okrakiem.

i nagralo sie takie "yyyyhh", "yyyhh"...

R.

Raffik przywołuję cię do porządku ;-). Weź coś na wstrzymanie. Nie
przepadałam za nią, ba była moim śmiertelnym, ideologicznym wrogiem,
ale nie wypada przypisywać jej takich bezeceństw, bo nie może się
biedaczka bronić.  Nie wiem z jakiego powodu wsiadła na pokład
prezydeckiego TU-154...Widocznie miała swoje powody.  Nie odbierajmy
jej po śmierci prawa do patriotyzmu.  :-/

Antenka

Data: 2010-05-05 18:02:05
Autor: raff
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Antenka pisze:
[...]

Odpowiadam im tym samym. Przykro mi.

R.

Data: 2010-05-07 14:56:06
Autor: zbig
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 5 Maj, 18:02, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> prezydeckiego TU-154...Widocznie miała swoje powody.  Nie odbierajmy
> jej po śmierci prawa do patriotyzmu.  :-/

Tym samym bydlaku? A kto tu pisał coś , choc trochę podobnego do
twoich rzygowin?

Data: 2010-05-05 18:32:22
Autor: boukun
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ed6f4367-462e-40e8-81cc-351b4d6883a5e2g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

prezydeckiego TU-154...Widocznie miała swoje powody.  Nie odbierajmy
jej po śmierci prawa do patriotyzmu.  :-/

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Takie same, jak Żyd Kaczyński, zbić na tej "pielgrzymce" kapitał polityczny i trwać przy korycie...

boukun

Data: 2010-05-05 18:33:23
Autor: Neko
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Takie same, jak Żyd Kaczyński, zbić na tej "pielgrzymce" kapitał polityczny i trwać przy korycie...

Wszedzie widzisz Żydów. Czy Barack Obama to też Żyd?

Data: 2010-05-05 18:38:42
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs6mu$eel$1news.onet.pl...

Wszedzie widzisz Żydów. Czy Barack Obama to też Żyd?

Jasne, jarmułkę ma wytatuowaną pod włosami ;-)

Tomy M.

Data: 2010-05-05 18:44:20
Autor: boukun
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

[...]

Co tu nie widzieć http://www.polskapartianarodowa.org/images/image0009.jpg
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=47&Itemid=97

boukun

Data: 2010-05-05 18:56:04
Autor: boukun
rzyd niedzwiecki ze swidnicy

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrs7s1$45c$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

Co tu nie widzieć

no wlasnie, wygladasz jak rzyd, zachowujesz sie jak rzyd,
jestes leniwy jak rzyd, masz syna rzyda, musisz byc rzyd

rzyd niedziewcki dawidek syn moska ze swidnicy
http://yfrog.com/13boukunj

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z
biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-05 18:43:08
Autor: boukun
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrs6ot$1bm$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

boukun

rzydek niedziewcki dawidek syn moska ze swidnicy

Data: 2010-05-05 17:31:54
Autor: u2
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
W dniu 2010-05-05 16:54, Eulalia Browarek pisze:
I to niebieski dziennik tak manipuluje

Z kapitałem niemieckim, a im zależy na interesach z ruskimi czekistami.
Podobnie jak Hitlerowi zależało na interesach ze Stalinem.

Data: 2010-05-05 17:43:51
Autor: raff
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
u2 pisze:
W dniu 2010-05-05 16:54, Eulalia Browarek pisze:
I to niebieski dziennik tak manipuluje

Z kapitałem niemieckim, a im zależy na interesach z ruskimi czekistami.
Podobnie jak Hitlerowi zależało na interesach ze Stalinem.

Albo to byl tajny agent Karpiniuk: "Ruki wierch ! Misja samobojcza ! Za rodinuu ! Za Tusku, aaaa !"

R.

Data: 2010-05-05 18:00:58
Autor: u2
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
W dniu 2010-05-05 17:43, raff pisze:
Albo to byl tajny agent Karpiniuk: "Ruki wierch ! Misja samobojcza ! Za
rodinuu ! Za Tusku, aaaa !"

Tego nie można wykluczyć, ale wątpię, aby nie zależało mu na życiu.

Data: 2010-05-05 18:17:38
Autor: Neko
DEZINFORMACJA ciąg dalszy .. .
[...]

I O TO W TYM WSZYSTKIM CHODZILO!

[...]

I Cyc bedzie mial znowu uzywanie.

Data: 2010-05-06 09:28:41
Autor: cyc
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs5pb$90g$1news.onet.pl...
[...]

I kolejne KILKA PROCENT wyobrazi sobie że to prezydentowa
poszła do kokpitu opierodlić pilota bo nie chciałą aby poszedł
tam sam prezydent ("zadymy" po prostu nie chciała).

I Cyc bedzie mial znowu uzywanie.

Ty sobie gowniarzu cycem pisowskiej geby nie wycieraj !.

cyc

Data: 2010-05-05 18:20:52
Autor: Neko
DEZINFORMACJA ciąg dalszy .. .
[...]

Poza tym brawo za ten tekst. Skopiowalem go sobie bo jest cenny.

Data: 2010-05-05 18:31:12
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy .. .
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrs5ve$a18$1news.onet.pl...

Poza tym brawo za ten tekst. Skopiowalem go sobie bo jest cenny.

Dzięki :-)

  Rzadko zdaĹźa się tak przejrzysta demonstracja tego typu technik
manipulacji. Często sposób manipulacji jest dużo bardziej ukryty
i skomplikowany. Sam na codzień korzystam z manipulacji chociażby
do wychowywania dzieci oraz częściowo w swojej pracy.
  Z tego powodu sam jestem bardzo uczulony na "pranie mĂłzgu".

Tomy M.

DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...