DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...

Data: 2010-05-07 11:29:35
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Piaty-glos-w-kabinie-nie-nalezal-do-kobiety,wid,12241663,wiadomosc_prasa.html

PO SUGEROWANIU przez 6,5 godziny w dniu 5 maja że głos należał
do prezydenta zaczęto sugerować że głos należał do Marii
Kaczyńskiej ... trwało to aż do dzisiaj czyli do 7 maja.

Teraz pytanie do Was ... wiecie jak wygląa praca dziennikarza?

Dostaje INFORMACJĘ od jakiegoś INFORMATORA ... nie dostaje
jej na RATY tylko całą jaką ten informator posiada.
Jestem w 100% pewny że o tym kogo to głos wiedziano
już 5 maja. To co usłyszeliśmy przez te kilka dni
to klasyczna CHAMSKA DEZINFORMACJA.

Po takim numerze, ktoś kto dalej słucha i wierzy TVN'owi
RMFFM czy GW jest ... umoysłowo chory.

Tomy M.

Data: 2010-05-07 02:47:56
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 7 Maj, 11:29, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
[...]

Rozumiesz różnicę między "spekulacjami" a "dezinformacją"?
Rozumiesz różnicę między informacją medialną, a potwierdzonymi
faktami?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 23:29:34
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:827fbeea-0f45-46bf-aacf-f907c7d831eao8g2000yqo.googlegroups.com...

Rozumiesz różnicę między "spekulacjami" a "dezinformacją"?
Rozumiesz różnicę między informacją medialną, a potwierdzonymi
faktami?

Bardzo dobrze rozumiem, uważam że reporterzy RMFFM (WSI)
mieli CAŁĄ INFORMACJĘ ... ale serwowali ją w plotkarski
sposób, chcąc osiągnać określony efekt.
To się nazywa dezinformacja.

Tomy M.

Data: 2010-05-07 14:35:44
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 7 Maj, 23:29, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:827fbeea-0f45-46bf-aacf-f907c7d831eao8g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

Bardzo dobrze rozumiem, uważam że reporterzy RMFFM (WSI)
mieli CAŁĄ INFORMACJĘ ... ale serwowali ją w plotkarski

A jaki to efekt?

To się nazywa dezinformacja.

To się nazywa paranoja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-09 01:08:07
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:2936db8b-cdaf-47ca-8c5b-41b8e3ad4f88d39g2000yqa.googlegroups.com...

A jaki to efekt?

Jesteś po prostu tępak.
Przeczytaj od początu ... za ktorymś razem może
zaskoczysz. Ale to generalnie nie do Ciebie, nie
łam sobie głowy tym co napisałem, włącz TV bo
pewnie jakiś fajny program leci.

Tomy M.

Data: 2010-05-08 16:44:00
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 9 Maj, 01:08, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:2936db8b-cdaf-47ca-8c5b-41b8e3ad4f88d39g2000yqa.googlegroups.com...

> A jaki to efekt?

Jesteś po prostu tępak.

Ty za to jesteś wybitnym erudytą i kwiatem polskiej inteligencji.

Przeczytaj od początu ... za ktorymś razem może zaskoczysz.

Czyli nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie. OK.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-09 14:55:45
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:573a8ac0-e4a1-4e9f-89b9-65fd2b7ee6a2g21g2000yqk.googlegroups.com...

Czyli nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie. OK.

Czy ktoś w mediach napisał że TO PEWNIE LECH KACZYŃSKI
GADAŁ DO PILOTÓW??!  Nie!!! Nikt tak nie napisze bezpośrednio.
odobnie jak nikt nie pisał że to moze być głos Marii Kaczyńskiej.

Dezinformacja polega na tym że podaje się informacje:
- to był głos męski
.... 6 godzin przerwy:
- to był głos kobiecy
.... 20 godzin przerwy:
- to był głos męski
.... 2 dni przerwy:
- to nie jest głos Kaczyńskiego

itd.

TO JEST KURWA DEZINFORMACJA i MANIPULACJA
Dezinformacja aby była skuteczna nie powinna zawierać
kłamstw oczywistych ... lecz instynuacje.

Tomy M.

Data: 2010-05-09 06:25:14
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 9 Maj, 14:55, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
[...]

No super. Człowiek mający dwie szare komórki widzi że nic nie wiadomo.
W czym problem?
BTW przy okazji sprawdź czym jest fonoskopia i na czym polega
wydawanie opinii przez ekspertów oraz ILE CZASU to zajmuje.

TO JEST KURWA DEZINFORMACJA i MANIPULACJA

Nie - to jest, kurwa, paranoja i szukanie dziury w całym.

Dezinformacja aby była skuteczna nie powinna zawierać
kłamstw oczywistych ... lecz instynuacje.

Aha. I co ta dezinformacja ma komuś dać? Ktoś zyska jakieś głosy?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-10 14:09:03
Autor: Hans Kloss
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 9 Maj, 15:25, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

Aha. I co ta dezinformacja ma komuś dać? Ktoś zyska jakieś głosy?

Zadajesz takuteńkie  pytania jak mój 8-letni syn (11-letni już zna na
nie odpowiedź).
Gdzie madry cżłowiek ukryje liść?
W lesie.
A jak nie ma lasu?
To mądry człowiek zasadzi las.
Gdzie mądry człowiek ukryje prawdę? W morzu dezinformacji...
J-23

Data: 2010-05-11 00:01:32
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 10 Maj, 23:09, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Gdzie mądry człowiek ukryje prawdę? W morzu dezinformacji...

Bredzisz. Pytam o motyw dezinformacji, bo nie wierze, że ktoś mógłby
naprawde wierzyć, że:
Faktycznie miał miejsce zamach. Rosja próbuje teraz ukryć prawdę, a
polskie media jej w tym pomagają.

Nie widzisz absurdu takich założeń? Bo _tylko_ w takim przypadku
faktycznie miałoby sens dezinformowanie społeczeństwa (zostawmy na
razie śledczych, bo to zupełnie inna bajka).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 00:27:34
Autor: Hans Kloss
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 11 Maj, 09:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 10 Maj, 23:09, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> Gdzie mądry człowiek ukryje prawdę? W morzu dezinformacji...

Bredzisz.
Sam bredzisz człowieku

Pytam o motyw dezinformacji
A co ja, wróżka jestem? Widzę tylko że owa dezinformacja jest faktem-
począwszy od rzekomego 4-krotnego podchodzenia do równie rzekomego
"lądowania"

 bo nie wierze,
To masz problem. Natury psychologicznej

że ktoś mógłby naprawde wierzyć, że:
Faktycznie miał miejsce zamach. Rosja próbuje teraz ukryć prawdę, a
polskie media jej w tym pomagają.
Ja wierze że polskie media pomagają platfonsom w ich próbach wymigania
się od odpowiedzialności za katastrofę i w rzekomym "utrzymaniu
dobrych stosunków z Rosją".

Nie widzisz absurdu takich założeń?
Nie.

Bo _tylko_ w takim przypadku
faktycznie miałoby sens dezinformowanie społeczeństwa
Nieprawda. Może tak być  np. w przypadku skandalicznych zaniedbań w
śledztwie, rażących zaniedbań obsługi lotniska i tysiąca innych
okoliczności które mogłyby jednoznacznie wykazać złą wole lub winę
Rosjan. Winnym MUSI zostać uznany pilot, a w związku z tym nie wolno
dopuścić do świadomości ogółu nawet prostego faktu że ŻADNEJ PRÓBY
LĄDOWANIA PREZYDENCKIEGO SAMOLOTU NA SMOLEŃSKIM LOTNISKU NIE BYŁO. Nie
było prawdopodobnie nawet podejścia do lądowania. Topi się więc
sensowne pytania i uzasadnione wątpliwości w morzu kłamstw i absurdów.
J-23

Data: 2010-05-11 01:16:23
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 11 Maj, 09:27, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> Pytam o motyw dezinformacji

A co ja, wróżka jestem?

Wróżka - nie. Paranoik - możliwe. Histeryk - na pewno.

Widzę tylko że owa dezinformacja jest faktem-

Nie. Widzisz jedynie zmiany w przekazywanej informacji i
interpretujesz je jako deziformację i manipulację. Problem równie
dobrze co po stronie siejących ową rzekomą dezinformację może leżec w
twoim paranoicznym podejściu do tychże informacji.

począwszy od rzekomego 4-krotnego podchodzenia do równie rzekomego
"lądowania"

No i co w związku z tym? Nie wiesz jak działają media? Nie wiesz jak
wygląda potwierdzanie informacji relacjonowanej niemal na zywo gdy tak
naprawdę nic nie jest pewne - ani kto, ani co, ani jak? Liczą się
oficjalne komunikaty, a nie medialny wyścig na sensacje.

> [...]

Ja wierze że polskie media pomagają platfonsom w ich próbach wymigania
się od odpowiedzialności za katastrofę i w rzekomym "utrzymaniu

Ze niby PO jest odpowiedzialna za katastrofę samolotu Prezydenta?
Kompletnie cie porąbało człowieku?

> Nie widzisz absurdu takich założeń?

Nie.

No to trudno.

> Bo _tylko_ w takim przypadku
> faktycznie miałoby sens dezinformowanie społeczeństwa

Nieprawda. Może tak być  np. w przypadku skandalicznych zaniedbań w
śledztwie,

A jaki to ma związek z piatym głosem w kabinie? Śledztwo dotyczy
działań które doprowadziły do katastrofy i na razie nie masz
wystarczająco dużo informacji, żeby mówić cokolwiek o zaniedbaniach -
tak pilotów, osób które dopuściły do takiego składu delegacji jak i
działań podjętych po katastrofie przez śledczych.

rażących zaniedbań obsługi lotniska

No to nie do końca jest wina PO - nawet jeśli bardzo tego byś chciał.

i tysiąca innych okoliczności które mogłyby jednoznacznie wykazać złą wole lub winę
Rosjan.

Ale tobie chyba zależy po prostu na szybkim złapaniu kogoś, szybkim
procesie i szybkim skazaniu.
Wtedy twoje "poczucie sprawiedliwosci" bedzie zaspokojone. Niech ktos
zapłaci - ktokolwiek, winny czy niewinny - nie ma znaczenia.

Winnym MUSI zostać uznany pilot,

To jedna z możliwości. Z tego co wiem śledztwo jeszcze trwa, oficjalne
przyczyny nie zostały ustalone więc nie ma co się nad tym rozwodzić..

a w związku z tym nie wolno
dopuścić do świadomości ogółu nawet prostego faktu że ŻADNEJ PRÓBY
LĄDOWANIA PREZYDENCKIEGO SAMOLOTU NA SMOLEŃSKIM LOTNISKU NIE
BYŁO.

Była. Jedna. Nieudana.

Nie było prawdopodobnie nawet podejścia do lądowania. Topi się więc
sensowne pytania i uzasadnione wątpliwości w morzu kłamstw i absurdów.

Dopasowujesz fakty do założeń.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-10 22:47:26
Autor: Tomy M.
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:e7e6eab2-2594-49d5-a0ed-7fa54d87ee94o8g2000yqo.googlegroups.com...

Aha. I co ta dezinformacja ma komuś dać? Ktoś zyska jakieś głosy?

Nie wiem jak przez WWW ale w OE robi się to tak:

Narzędzia -- -> Pobierz następnych 300 nagłówków.

.... i kurwa przeczytaj 3 razy od poczatku to co napisałem
albo zamilknij i nie rób z siebie idioty. Nie chcesz mnie
czytać to wrzuć do KF'a. Nie masz KF'a ... to się matole
naucz obsługi czytnika grup dyskusyjnych bo widzę że
pierdolisz się jak leszcz przez www.

Tomy m.

Data: 2010-05-10 13:54:30
Autor: Leszczur
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
On 10 Maj, 22:47, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:e7e6eab2-2594-49d5-a0ed-7fa54d87ee94o8g2000yqo.googlegroups.com...

> Aha. I co ta dezinformacja ma komuś dać? Ktoś zyska jakieś głosy?

Nie wiem jak przez WWW ale w OE robi się to tak:

Płyń głąbie

Data: 2010-05-07 15:01:08
Autor: zbig
DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...
[...]

czytam gazety, słucham radia i ogladam telewizję. powiem więcej,
poświecam temu nałogowi więcej czasu niż powinienem i jako żywo , w
zadnym z tych mediów nie było nawet krztyny informacji, że jakiś głos
należał do Marii Kaczyńskiej. Gdzie tu qurwa dezinfomacja. Może w
Telewizji Szczam coś podawali ale nie wiem, bo nie ogladam

DEZINFORMACJA ciąg dalszy ...