DFI & 875k

Data: 2011-01-22 22:04:11
Autor: Waldek
DFI & 875k
Witam

Ma ktoś może u siebie płyte DFI LanParty T3eh9  i procka  875K  ?
Założyłem dziś na płyte wspomnianego procka  wersja (ES)
/ Family 6 - Model E - Stepping 5 - Revision B1 /
no i niestety mam problem z ustawieniem mnożnika powyżej 22
Nawet jesli ustawie w bios ratio np. 24,  po restarcie plyta wstaje z procem na 133x22
a w biosie dalej siedzi wpisane ratio 24. Obniżyć mnoznik się da i jest OK.
No i tu pojawia się pytanie czy z prockiem jest jakieś jajo czy może z płytą
BCLK sie kreci bez problemu.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-22 22:26:16
Autor: Waldek
DFI & 875k

Użytkownik "Waldek" <spam@nie.cpam> napisał w wiadomości news:ihfgob$uci$1news.onet.pl...
Witam

Ma ktoś może u siebie płyte DFI LanParty T3eh9  i procka  875K  ?

Dodam jeszcze moze ze oznaczenie procka mam dokładanie takie
http://www.benchmark.pl/uploads/backend_img/fotki_recenzje/3046_procesory_intel_core_i5_655k_i7_875k/lynnCPUZ3D.png

wiec dlatego jestem sklonny przypuszczac ze to MB jakies jaja robi
bios oczywiscie najnowszy z dostepnych - 08/2010 :(

Pozdrawiam

Data: 2011-01-25 16:15:16
Autor: Doxent
DFI & 875k
no i niestety mam problem z ustawieniem mnożnika powyżej 22
Nawet jesli ustawie w bios ratio np. 24,  po restarcie plyta wstaje z procem na 133x22

jakoś nie słyszałem o tym by intel odblokował mnożniki no chyba, że coś się im raptem zmieniło.

Data: 2011-01-26 00:19:06
Autor: Waldek
DFI & 875k

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihmpe6$gf3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widocznie nie musisz o wszystkim slyszec ;)

Pozdrawiam

DFI & 875k