DFI & 875k

Data: 2011-01-25 16:15:16
Autor: Doxent
DFI & 875k
no i niestety mam problem z ustawieniem mnożnika powyżej 22
Nawet jesli ustawie w bios ratio np. 24,  po restarcie plyta wstaje z procem na 133x22

jakoś nie słyszałem o tym by intel odblokował mnożniki no chyba, że coś się im raptem zmieniło.

Data: 2011-01-26 00:19:06
Autor: Waldek
DFI & 875k

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihmpe6$gf3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widocznie nie musisz o wszystkim slyszec ;)

Pozdrawiam

DFI & 875k