DG, KUP: fotelik samochodowy?

Data: 2009-05-04 10:08:32
Autor: kasia
DG, KUP: fotelik samochodowy?
Mili moi, proszę o radę.

Prowadzę DG w dwóch miejscach, odległych od siebie o ponad 400 km.
Trasę między nimi pokonuję wielokrotnie w ciągu roku, za każdym razem
z małym dzieckiem, którego nie mam z kim i nie chcę zostawić. Chcąc
nadal prowadzić DG, jeżdżę z dzieckiem.

Wszelkie wydatki związane z autem wrzucam w koszty, bo też służy mi ono
dla celów prowadzonej DG.

Czeka mnie wymiana fotelika samochodowego. Czy moja sytuacja uzasadnia
zaliczenie jego zakupu w KUP?

Czekam z nadzieją na radę
Kasia

Data: 2009-05-04 10:14:10
Autor: SDD
DG, KUP: fotelik samochodowy?

Czeka mnie wymiana fotelika samochodowego. Czy moja sytuacja uzasadnia
zaliczenie jego zakupu w KUP?

IMHO nie.
Dziecko, to Twoj *osobisty* "problem". Fakt brania dziecka nie ma bezposredniego zwiazku z osiaganiem przychodow.
Dziecko wozisz nie jako "biznesmenka" ale jako matka.
To tak,jakbys odliczala wydatki na jedzenie argumentujac, ze "chcac nada prowadzic DG musze jesc" - jesz bowiem nie jako przedsiebiorca, ale jako czlowiek.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-04 10:44:46
Autor: kasia
DG, KUP: fotelik samochodowy?
IMHO nie.

Moim zdaniem również nie. Ale tliła się we mnie iskierka nadziei, którą właśnie zdmuchnęłaś/ąłeś.

Za co dziękuję, bardzo pomocna opinia.
Kasia

DG, KUP: fotelik samochodowy?