DG a regularne umowy o dzie³o

Data: 2011-01-27 21:11:06
Autor: nintendo
DG a regularne umowy o dzie³o
Witam,
    prowadzê w³asn± dzia³alno¶c gospodarcz± (vat+kpir). Posiadam serwis internetowy na którym zarabiam pobieraj±c p³atno¶ci przez system dotpay.pl.
W celu wyp³aty generowane s± umowy o dzie³o do którego wystawiæ nale¿y rachunek (bez VAT) - takie umowy generowane s± co miesi±c, mo¿na generowaæ je rzadziej. Generuje je na siebie - osobe fizyczn±, bez informacji o DG, nie jest to umowa ze mn± jako DG tylko po prostu z osob± fizyczn±.

I teraz moje pytanie brzmi:
Czy mogê prowadziæ DG (przyp. vatowiec) i regularnie wystawiaæ umowy o dzie³o + wystawiaæ rachunki, nie wci±gaj±c tego w ¿aden sposób pod DG? Firma dotpay.pl z tytu³u umowy o dzie³o odprowadza za mnie nale¿ny podatek od umowy o dzie³o.

Data: 2011-01-27 21:16:19
Autor: nintendo
DG a regularne umowy o dzie³o
Zapomnia³bym ;) moja dzia³alno¶æ to g³ównie tworzenie stron internetowych i sprzeda¿ oprogramowania. W umowie o dzie³o jest zawarte:

"Zamawiaj±cy zamawia, a Wykonawca przyjmuje zamówienie wykonania raportu z obs³ugi us³ug Dotpay SMS/MMS/Do³adowanie na podstawie dostarczonych danych do niego Zamawiaj±cemu."

DG a regularne umowy o dzie³o