DG - czy mogę wynająć komuś biuro firmowe?

Data: 2009-06-28 14:41:18
Autor: yapann
DG - czy mogę wynająć komuś biuro firmowe?
mając pomieszczenie w miejscu zarejestrowania DG przeznaczone 'na działaność' (nie wiem, jak to się fachwo nazywa (?)),
czy mogę je (lub jedgo część) wynajmować w celu związanym z uzyskiwaniem przez mnie przychodu - czyli swoim zleceniobiorcom na biuro, bądź osobom przebywającym na szkoleniach sprzedawanych przez moją firmę? DG związane z usługami 'biurowymi'/IT.

dziękuję za info

Data: 2009-06-28 19:35:54
Autor: andreas
Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:h27od0$48e$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Jak właściciel mieszkania się zgodzi to nie widzę przeszkód.

--
andreas

Data: 2009-06-28 19:47:29
Autor: *piotr'ek*
[...]

Każdemu możesz wynająć - oczywiście jeśli jest Twoją własnością. Z podnajmowaniem różnie bywa.

Inż.prawa

Data: 2009-06-29 00:14:01
Autor: yapann
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h28abk$jjo$1inews.gazeta.pl...
Każdemu możesz wynająć - oczywiście jeśli jest Twoją własnością. Z podnajmowaniem różnie bywa.
(gwoli ścisłości,. to chyba mogę wynajmować nie będąc właścicielem, a majac np umowę użyczenia od wlaściciela. (?))

Prowadząny DG jest właścicielm mieszkania.
Na adres tegoż mieszkania zarejestrował działaność.
Część mieszkania wykorzystywana jest  na potrzeby DG - tzn prowadzący odlicza VAT od wydatków związanych z kosztami w tym pomieszczeniu związanymi z uzyskiwaniem przychodu).

- w tej sytuacji nie chyba można wynająć _każdemu - rodzinie/studentowi/etc - hę?
Chyba, że zakres DG może uwględniać przychód z czegoś jak wynajem (a jaki to jest ?)

Data: 2009-06-29 00:23:53
Autor: yapann
DG - czy mogę wynająć komuś biuro firmowe?
no i pytanie docelowe mi umknęło - czy może wynająć tę właśnie część lokalu (np. swoim zleceniobiorcom, lub stronie której sprzedaje usługę (np kursy))?

DG - czy mogę wynająć komuś biuro firmowe?