DG i zasiłek - jak się rozliczyć?

Data: 2011-01-26 17:03:27
Autor: An Drz Ej
DG i zasiłek - jak się rozliczyć?
Witam
Prowadziłem DG przez pięć miesięcy 2010 roku. Poźniej zlikwidowałem całkowicie to znaczy w urzędzie gminy, skarbowym i zusie. W statystycznym wykreślili sami po otrzymaniu informacji z gminy.
Następnie przez sześć miesięcy (do grudnia) pobierałem zasiłek z urzędu pracy.
Prowadząc działalność składałem w poprzednich latach PIT16A do końca stycznia.
Jak należy się teraz rozliczyć rozliczyć?
Z UP jeszcze nie dostałem żadnego PITu.

DG i zasiłek - jak się rozliczyć?