DG na liniowym + zaliczki kwartalne - PIT36L - należne zaliczki?

Data: 2009-04-12 12:54:35
Autor: Sheen
DG na liniowym + zaliczki kwartalne - PIT36L - należne zaliczki?
Prowadzę DG od 01.10.2008. Rozliczam się z podatku dochodowego stawką liniową 19% opłacając zaliczki kwartalnie. Za IV kwartał 2008 nie płaciłem zaliczki, bo nie prowadziłem DG w III kwartale, a zaliczka za IV kw. jest w wysokości tej za III kw. (konsultowałem to z US).

Teraz wypełniam PIT-36L za zeszły rok i proszę o pomoc w tych kwestiach:
1. Co wpisać w polu "należna zaliczka"? "0" czy kwotę należnego podatku?
2. Czy powinienem złożyć załącznik PIT-B?
3. Czy będzie OK, jeśli skreślę błąd na PIT-36L, podpiszę się i obok wpiszę właściwą liczbę?

Dziękuję,
Sheen

Data: 2009-04-12 13:08:32
Autor: SDD

Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości news:grshbr$pi1$1news.onet.pl...

Teraz wypełniam PIT-36L za zeszły rok i proszę o pomoc w tych kwestiach:
1. Co wpisać w polu "należna zaliczka"? "0" czy kwotę należnego podatku?

Ciekawe pytanie...
Pytanie pomocnicze:
A czy tam pisze "nalezny podatek" czy "nalezna zaliczka"?

2. Czy powinienem złożyć załącznik PIT-B?

Tak, zawsze r4ozliczajac sie z DG do PITa-36 (36L) dolaczasz PIT-B

3. Czy będzie OK, jeśli skreślę błąd na PIT-36L, podpiszę się i obok wpiszę właściwą liczbę?

A nie lepiej wydrukowac bez pomylek i skreslen?

Pozdrawiam
SDD

DG na liniowym + zaliczki kwartalne - PIT36L - należne zaliczki?