DG plus praca na etacie

Data: 2009-08-26 12:54:54
Autor: Wladzio
DG plus praca na etacie
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam gorącą prosbe do o wyjasnienie mi jak ma sie do ubezpieczenia spolecznego jak ktos juz pracuje na pelen etat i założy firme czy to sie będzie opłacało?
Moja żona pracuje na pelen etat a ja chce mieć faktury dla firmy kurierskiej (chce wozic paczki) malym autem i nie oplaca mi sie placic zusu. Tak sobie kąbinuje ze jak bym zalozyl firme na żone to by ona go już nie musiała płacić bo jest ubezpieczona chyba ,ze sie mylę. Jakie są jeszcze koszty ponoszone przez przedsiębiorce od strony podatkow i zusu ??? proszę o pomoc "obcykanych wtemacie"

Data: 2009-08-26 15:28:34
Autor: MarP
DG plus praca na etacie
Przy pelnym etacie, za DG placi sie tylko zdrowotne (teraz 224,24PLN).
Jak bez eteatu - to przez pierwsze 2 lata obnizony ZUS (nie wiem dokladnie -
cos kolo 250-300PLN)
Pozdrawiam
marp

Użytkownik " Wladzio" <ppgaction.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]
pozdrawiam

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

DG plus praca na etacie