[KRK] DH, Lasek Wolski, linia 134

Data: 2010-02-25 22:32:27
Autor: Marcin Hyła
[KRK] DH, Lasek Wolski, linia 134
witam,

dwie sprawy dla jeżdżących po Krakowie w dół:

1. powstaje plan miejscowy dla Lasku Wolskiego w Krakowie. Jest to okazja, żeby ostatecznie rozwiązać legendarny problem torów DH i podobnych w Lesie (tzn. wsadzić je do planu). Nie znam się na DH i nie będę wciskał do planów via zespół zadaniowy ds ścieżek rowerowych spraw o których nie mam pojęcia.

2. zmienia się regulamin krakowskiego MPK - o ile teraz _WOLNO_ przewozić rowery w autobusach, to zgodnie z projektem który ma być głosowany niebawem w Radzie Miasta dotyczyć to będzie WYŁĄCZNIE autobusów (i tramwajów chyba też) _niewyposażonych_ w zewnętrzne bagażniki.

MPK motywuje to skargami ludności na rowery w autobusach, ale jedyne skargi dotyczyły autobusu linii 134 jeżdżącego do Lasku Wolskiego. Może jest jakiś sposób na cywilizowane rozwiązanie (Jelenia Góra ma rowerobusy, może problem rozwiąże umożliwienie ładowania rowerów na dole Lasku Wolskiego?)

W tej sprawie zainteresowanych prosze o kontakt na priv (należy ostrożnie zdjąć pułapkę antyspamową z adresu). Z drugiej strony jest jakieś zainteresowanie radnych.

Spotkanie w tej sprawie będzie jakoś koło 8 marca albo potem (wczesniej mnie nie ma w PL, ale jak będzie trzeba, to dam namiary z kim rozmawiać w sprawie).

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-02-26 00:59:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[KRK] DH, Lasek Wolski, linia 134

dwie sprawy dla jeżdżących po Krakowie w dół:

Marcinie napisz na dh-zone.com albo hcfr.pl.
Albo napisz mi w e-mailu co mam napisać chłopakom.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-28 16:49:27
Autor: Jacek_P
Marcin Hyła napisal:
[...]

Czy jest W OGOLE mozliwosc zamiany tych idiotycznie z tylu
zlokalizowanych bagaznikow na takie montowane Z PRZODU?
Wtedy jest mozliwosc samoobslugi za- i wyladunku z jednoczesna
widocznoscia dla kierowcy. Znika wiekszosc problemow stwarzanych
przez tylne bagazniki, a w szczegolnosci problem za- i wyladunku
tylko na ostatnich przystankach.

--
Pozdrawiam,

Jacek