DISS na rowerzystow

Data: 2014-08-09 12:48:24
Autor: gruby91
DISS na rowerzystow
siema nie jedno krotnie wkurzamy się jadąc ulicami a przyczyną są właśnie rowerzyści którzy nie umieją wogóle jeździć dlatego wczoraj napisałem na nich DISS....pozdrawiam wszystkich prawdziwych motocyklistów i proszę o oceny... LEWA W GÓRĘ

jedź na Północ Polski, pojedź tam codziennie
zobacz warunki polskie, drogi są odmienne
niż to co zobaczysz w krajach prawidłowych
bo spotkasz tam na pewno kolarzy szosowych
Jeżdżą bez pozwoleń więcej niż 20 lat
I w ten właśnie sposób nam zatrówają świat
pod nadzorem osoby dorosłej jest wykorzystanie
każdemu 10 lat odsiadki, to mamy w planie
bo każdy, kto uważa się za rowerzystę
powinien przenieść rower i umieścić go w łazience
W brudnym obsranym kiblu, tam jest jego miejsce.

Obowiązkowe dla pieszych, motocyklistów i samochodów
jest na drogach w śniegu, z ważnego powodu
zniszczenie rowerzystów, bo ich nie trzeba nikomu
jak droga jest dostępna, to można korzystać z telefonu
komórkowego żeby dać znać kolegom z miasta
będzie szybciej i sprawniej, jak wyrwiemy chwasta
dlatego zapraszamy do intensywnego użytkowania.
Mamy dobre porady i dużo Doświadczenia
Znowu całe miasto stanęło, wszędzie korki na ulicach
więcej niż dwa kilometry, mnie to nie zachwyca
Tworzą się kolejki i 5 km na godzinę
na drodze, dziś naprawdę trzeba być skurwysynem
a przecież też są dzieci, mniejsze niż 10 lat,
do tego artykuły w gazetach specjalnie,
za pieniądze podatników, wszystko jest legalnie,
podwójna liczba dziennikarzy opracowała swe zatrudnienia.
jeśli tak jak my masz już dosyć tego,
dlatego już dziś napisz wniosek do samorządu terytorialnego.

Data: 2014-08-09 15:19:28
Autor: Kuczu
DISS na rowerzystow
W dniu 2014-08-09 14:48, gruby91 pisze:

Zenujace te Twoje rymy Gruby.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-11 00:02:14
Autor: Lisciasty
DISS na rowerzystow
W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 15:19:28 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
Zenujace te Twoje rymy Gruby.

Oj co się czepiasz, chłopak robi co może, a że może niewiele to nie jego wina ;)
Zastanawiam się czy to nie jeden z tych młodocianych tjunerów skutersów, którzy ostatnio
wylegli na ulice, śmierdzi to i hałasuje ale moc
ma gorszą niż kosiarka, bo taki młodzian dodając
pałera zwykle coś musi schrzanić. Toteż takich pacjentów
wyprzedzam rowerem, przynajmniej dwóch w tygodniu się
trafia. Pewnie kiedyś trafiłem na Grubego i się
chłopak przejął :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Tygrys '05

Data: 2014-08-09 15:48:50
Autor: Alf/red/
DISS na rowerzystow
On 09/08/14 14:48, gruby91 wrote:
napisałem na nich DISS

Co to jest DISS?
Acha, takie coś, co ma obrazić. Po co? Wzmacniasz się w ten sposób?

powinien przenieść rower i umieścić go w łazience
W brudnym obsranym kiblu, tam jest jego miejsce.

Masz jakieś fobie związane z łazienką?

zniszczenie rowerzystów,
dać znać kolegom z miasta
wyrwiemy chwasta
naprawdę trzeba być skurwysynem [żeby jeździć rowerem]

Ja wiem, że czasem rowerzyści jeżdżą jak pomyleni. Ale moto również, tylko inaczej. Tylko że 3/4 rowerzystów po chodnikach.

Znowu całe miasto stanęło, wszędzie korki na ulicach

No to teraz pomyśl (!) co by było gdyby każdy rowerzysta przesiadł się do samochodu. No dobra, co dziesiąty na moto. Korki byłyby mniejsze?

Nie rozumiem. Co chcesz opisać?

--
Alf/red/

Data: 2014-08-09 20:20:47
Autor: Kuczu
DISS na rowerzystow
W dniu 2014-08-09 15:48, Alf/red/ pisze:

Co to jest DISS?
Acha, takie coś, co ma obrazić. Po co? Wzmacniasz się w ten sposób?

http://www.miejski.pl/slowo-Diss

Z chlopcami tego typu sie nie dyskutuje. Se porecytuje przed komputerem, zalozy koszulke z napisem HWDP i pojdzie z kolegami na oranzade. A po wakacjach mama zawiezie go spowrotem do gimnazjum.
A caly diss powstal gdyz mama, za zle oceny, nie kupila mu roweru.

Data: 2014-08-10 00:09:32
Autor: tadzik
DISS na rowerzystow
W dniu 09-08-2014 14:48, gruby91 pisze:
nie jedno krotnie
coooo? co to jest? znasz wyraz "niejednokrotnie"? Jesteś dys-wszystko?

wogóle
ale w ogóle to o co chodzi? (jeśli wiesz co mam na myśli)

pozdrawiam wszystkich prawdziwych motocyklistów
ale jak odróżnić tych PRAWDZIWYCH? Po czym? Po tym, że nie jeżdżą na rowerze?

i proszę o oceny...
Niedostateczny! JEDYNKA!
Reszty szkoda czytać. Więcej czytaj chłopaku, ale książek a nie komentarzy na onecie.
Tego Twojego DISSa to nawet nie da się przeczytać a co dopiero mówić o ocenie!
Chłopaku idź z mamą do jakiegoś specjalisty! Niech Ci pedagog szkolny doradzi do jakiego

bo spotkasz tam na pewno kolarzy
No i uważaj na kolarzy! :D

nam zatrówają świat
właśnie dlatego

W brudnym obsranym kiblu, tam jest jego miejsce.
Też się tam zabarykaduj lepiej :/

na drodze, dziś naprawdę trzeba być skurwysynem
a przecież też są dzieci, mniejsze niż 10 lat,
a tu martwisz się o siebie i o swoją przyszłość? :D

hmmm...

--
Pozdro
tadzik

Data: 2014-08-11 03:22:32
Autor: Prawy
DISS na rowerzystow
nie ta grupa, napisz na pl.rec.rowery po opinie, mi sie rym podoba!

DISS na rowerzystow