DIY Światła do jazdy dziennej 2015

Data: 2015-06-22 09:42:05
Autor: twistedme
DIY Światła do jazdy dziennej 2015
Witam,

znalazłem fajny moduł do świateł dziennych i doświetlania zakrętów światłami przeciwmgłowymi. Światła do jazdy dziennej mogą tam być ustawione jako przeciwmgłowe, długie (ze zmniejszoną mocą) lub mijania.

Najbardziej by mi odpowiadały przeciwmgłowe lub zwyczajnie mijania. Nie chcę instalować żadnych diodek, bo słabo to wygląda, a chciałbym po prostu ustawić światła na "auto" i o nich nie pamiętać. Wyobrażam sobie, że działa to tak, że w dzień palą się przeciwmgłowe, a jak czujnik zmierzchowy zdecyduje, to zapala normalnie mijania?

Jak to jest na teraz z legalnością czegoś takiego? Tam na allegro jest niby jakaś "HOMOLOGACJA E20 10R-03 2703". Ale coś czytałem, że na kloszach musi być wygrawerowane od środka RL. haha na jakimś forum wyczytałem, że ludzie rozmontowują klosze i zanoszą sobie sami do grawerowania :) paranoja

Data: 2015-06-22 12:57:35
Autor: Chris
W dniu 2015-06-22 o 09:42, twistedme pisze:
[...]

Brak homologacji na dzienne, fajnie to wygląda ale nie jest zgodne z przepisami, w 95% pieski to oleją ale jak się trafi służbista to masz już mandacik.

[...]

Patent z AUTO przełączaniem działa na 100%, odpalasz auto odpalają się diody, robi się ciemno albo znikasz np. w tunelu to automatycznie zapalają się mijania.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-06-29 11:36:54
Autor: AL
On 2015-06-22 12:57, Chris wrote:
[...]

Brak homologacji na dzienne, fajnie to wyglÄ…da ale nie jest zgodne z
[...]

diody, robi siÄ™ ciemno albo znikasz np. w tunelu to automatycznie
zapalajÄ… siÄ™ mijania.

działa w 99.9% przypadkach i to bardzo dobrze (w tunelach 100%).
Jedynie porą wieczorową jak czujnik jest na granicy przełączania, trzeba mu pomóc (jak jedzie się raz na otwartej, gdzie jeszcze jest wystarczająco jasno, raz wjeżdża się np. w pas drzew - czujnik raz przełącza na mijanai raz na dzienne)

Data: 2015-06-28 13:08:00
Autor: forestdumb
twistedme wrote:
[...]

Podziel sie linkiem do produktu, nie badz taki.

Data: 2015-06-28 22:10:40
Autor: twistedme
W dniu 2015-06-28 o 13:08, forestdumb pisze:
twistedme wrote:
[...]

Bardzo proszÄ™:

http://tinyurl.com/o2cdta4

DIY Światła do jazdy dziennej 2015