DK107 Troszyn-Kamien Pomorski

Data: 2012-07-18 23:02:57
Autor: Damian [EX]
DK107 Troszyn-Kamien Pomorski
Witam.

Czy ktos wie moze czy droga 107 pomiędzy zjazdem z S3 w miejscowosci Troszyn jest przejezdna do Kamienia Pomorskiego.

Pytam bo w maju droga byla zamknieta, a caly ruch przekierowywano na objazdy.

Pozdr

Data: 2012-07-19 11:37:36
Autor: Robert_J
[...]

Nie słyszałem o niczym takim, ale jak jest zamknięta to tuż przed mostem w Wolinie zjedź na alternatywną drogę do Kamienia (Stepnica-Kamień, numeru nie pamiętam). Praktycznie zerowy ruch, ja tamtędy zawsze jeżdżę :-).

DK107 Troszyn-Kamien Pomorski