DK7 jak / czy omijac Warszawe

Data: 2010-09-29 19:44:26
Autor: Grzechu
DK7 jak / czy omijac Warszawe
Zakladajac ze startuje z Plonska w zwykly dzien roboczy ok. 6:00, ktoredy jechac zeby najsprawniej dotrzec do Grojca?
1) DK50 przez Sochaczew?
2) 719, 720 przez Blonie, Nadarzyn do DK7?

Ktoredy wracac, zakladajac, ze startuje Grojca ok 0:00:
Jedna z w/w tras, czy przez Warszawe? Jesli przez Warszawe to jakimi glownymi ulicami?

Data: 2010-09-29 20:00:33
Autor: Vlad
DK7 jak / czy omijac Warszawe

Użytkownik "Grzechu" <msn@msn> napisał w wiadomości news:4ca37afb$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Zakladajac ze startuje z Plonska w zwykly dzien roboczy ok. 6:00, ktoredy jechac zeby najsprawniej dotrzec do Grojca?
1) DK50 przez Sochaczew?
2) 719, 720 przez Blonie, Nadarzyn do DK7?

Raczej wariant 2. W wariancie 1 wąska droga, pełna tirów i fotoradarów. W tej porze Warszawę zdecydowanie ominąć.

Ktoredy wracac, zakladajac, ze startuje Grojca ok 0:00:
Jedna z w/w tras, czy przez Warszawe? Jesli przez Warszawe to jakimi glownymi ulicami?
O tej porze to w zasadzie obojętne. Przez Warszawę chyba najkrócej. Jadąc jak znaki prowadzą sporo nadrobisz. Ja bym proponował jechać Grójecką>Towarową>Okopową>Popiełuszki>Marymoncką do wylotu na Łomianki.

Data: 2010-09-29 20:13:01
Autor: Rafał Grzelak
DK7 jak / czy omijac Warszawe
Vlad wrote:

[...]

Albo Grojecka > Bitwy Warszawskiej > Prymasa > Wislostrada.
Mniej swiatel - na noc wylaczaja glownie na mniejszych skrzyzowaniach
wiec moze sie okazac, ze ulica pusta a tu trzeba stac na czerwonym).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-05 12:19:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
DK7 jak / czy omijac Warszawe
On 2010-09-29, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com> wrote:
Vlad wrote:

[...]

Jaka noc? Przecież on chce wjechać do Wawy o siódmej rano!

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-05 14:52:11
Autor: Rafał Grzelak
DK7 jak / czy omijac Warszawe

On 2010-09-29, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com> wrote:
> Mniej swiatel - na noc wylaczaja glownie na mniejszych
> skrzyzowaniach wiec moze sie okazac, ze ulica pusta a tu trzeba
> stac na czerwonym).

Jaka noc? Przecież on chce wjechać do Wawy o siódmej rano!

Chodzilo o powrot - start z Grojca o polnocy.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

DK7 jak / czy omijac Warszawe