DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)

Data: 2012-07-29 00:44:38
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Przed Kudową postawili ostatnio dwie bramki, wahadło było.
W pierwszej chwili myślałem, że to nowe bramownice do viaToll-a,
ale dziwnie długo drogi rozgrzebali - będzie odcinkowy pomiar
prędkości?

Data: 2012-07-29 13:27:18
Autor: BartekK
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-29 00:44, Artur Maśląg pisze:
[...]
Nie, waga wszyta w nawierzchnię, a na bramownicy zapewne zawiśnie coś jak kamera przemysłowa - pewnie kawałek dalej/wcześniej jest jakiś plac/parking/miejsce gdzie ITD się zaczaja na ciężarówki.

Data: 2012-07-29 14:05:10
Autor: J.F.
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Dnia Sun, 29 Jul 2012 00:44:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Az taka encyklopedia to ja nie jestem. Jeden serwis GD mi nie dziala, drugi nic o tym nie pisze - podejrzana
sprawa :-)  "Jeleniow - remont drogi" - to to ?

za to na inna ciekawostke trafilem, ale z zakopianki:
tablica z czasem przejazdu:
http://www.nadrodze.info/
http://www.traxelektronik.pl/CZAS_PRZEJAZDU/main.php?c=ruch

Ale zeby nie narzekac na drogowcow i brak autostrady
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,12213582,_Zablokujemy_zakopianke_tak__ze_na_Podhale_nie_wjedzie.html

J.

Data: 2012-07-30 19:21:57
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-29 14:05, J.F. pisze:
[...]

No jak nie? Przecież 8 to Twoja ulubiona droga ;)

Jeden serwis GD mi nie dziala, drugi nic o tym nie pisze - podejrzana
sprawa :-)  "Jeleniow - remont drogi" - to to ?

Jeżeli z http://www.gddkia.gov.pl to tak - to ta lokalizacja. No, ale
dalej nie wiem co tam robili, ponieważ nie był to remont drogi ;)

Data: 2012-07-30 20:14:49
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

To ze nia czesto jezdzilem to nie znaczy ze ulubiona :-)
Jeden kawalek mi sie podobal, ale to bylo ladnych pare lat temu, potem przyszli poprawiac i sie skonczylo :-)

A Kudowa to w zasadzie poza moim obszarem zainteresowan - tam nie ma nic ciekawego :-)

J.

Data: 2012-07-30 20:45:31
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-30 20:14, J.F pisze:
[...]

Do teoretyzowania?

Jeden kawalek mi sie podobal, ale to bylo ladnych pare lat temu, potem
przyszli poprawiac i sie skonczylo :-)

No popatrz - ja z niej korzystam zasadniczo na odcinku W-wa - Kudowa.

A Kudowa to w zasadzie poza moim obszarem zainteresowan - tam nie ma nic
ciekawego :-)

Nie chodziło o Kudowę jako taką, a o lokalizację tych utrudnień.

Data: 2012-07-30 20:50:56
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

No i jak ci sie podoba jazda odcinkiem Wroclaw -Klodzko tak chyba jeszcze z 6 lat temu, a pozniej, jak juz wdrozyli program "bezpieczna osemka" ?

A Kudowa to w zasadzie poza moim obszarem zainteresowan - tam nie ma nic
ciekawego :-)
Nie chodziło o Kudowę jako taką, a o lokalizację tych utrudnień.

Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan :-)

J.

Data: 2012-07-30 21:35:10
Autor:
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

>Nie chodziło o Kudowę jako taką, a o lokalizację tych utrudnień.

Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan :-)

Widze, ze J.Fox caly czas nadaje. Artur Maslag tez jest dla mnie znanym z dawnych czasow nazwiskiem :)
fajnie, pozdrawiam Was

Data: 2012-07-31 10:08:07
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-30 20:50, J.F pisze:
[...]

Jak mi się nie podoba i nie muszą jechać przez Wrocław to mogę
ominąć przez Nysę/Opole. A jak muszę to nie widzę specjalnych
problemów - poza ewentualnymi korkami.

Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan :-)

Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)

Data: 2012-07-31 11:29:31
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

Ale pamietasz jak bylo i jak jest ?
Bo jesli o mnie chodzi - zepsuli. Moze i jest bezpiecznie, ale zbyt wolno :-)

Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan :-)
Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)

Powinienies, bo w mazowieckim nie ma nic ciekawego :-)

Tylko po prostu nie dziw sie ze nie dojezdzam do Kudowy - nie ma po co :-)

J.

Data: 2012-07-31 11:51:40
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 11:29, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
(...)
Jak mi się nie podoba i nie muszą jechać przez Wrocław to mogę
ominąć przez Nysę/Opole. A jak muszę to nie widzę specjalnych
problemów - poza ewentualnymi korkami.

Ale pamietasz jak bylo i jak jest ?

Tak.

Bo jesli o mnie chodzi - zepsuli. Moze i jest bezpiecznie, ale zbyt
wolno :-)

Jest dużo bezpieczniej i IMHO niespecjalnie wolniej niż przed
przebudową. Dla niektórych być może jest wolniej, ale to już
inna para kaloszy.

Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)

Powinienies, bo w mazowieckim nie ma nic ciekawego :-)

Żartujesz sobie.

Tylko po prostu nie dziw sie ze nie dojezdzam do Kudowy - nie ma po co :-)

Ja bym to ujął inaczej - ograniczasz się tylko do odcinka Wrocław
- Kłodzko, a piszesz jakby się odnosiło do całej DK8 :)

Data: 2012-07-31 15:54:49
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

Jest duzo wolniej. A czy bezpieczniej ... hm, jesli o mnie chodzi to dawniej niebezpiecznie nie bylo, wiec nie poprawili :-)

Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)
Powinienies, bo w mazowieckim nie ma nic ciekawego :-)
Żartujesz sobie.

Tylko troche ... a co ciekawego jest ? :-)

Tylko po prostu nie dziw sie ze nie dojezdzam do Kudowy - nie ma po co :-)
Ja bym to ujął inaczej - ograniczasz się tylko do odcinka Wrocław
- Kłodzko, a piszesz jakby się odnosiło do całej DK8 :)

No nie, staram sie pisac ze to chodzi o ten odcinek, jesli chodzi.
Calej 8ki to nawet nie przejechalem - jakos mnie do Wilna nie ciagnie, czy gdzie ona tam prowadzi :-)

Aczkolwiek "poprawili bezpieczenstwo" na calej drodze, tylko ze zmiany do Warszawy to sa juz mniejsze ...

J.

Data: 2012-07-31 17:05:02
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 15:54, J.F pisze:
[...]

Wolniej - zależy dla kogo. Jest za to bezpieczniej i tutaj mamy
nie tylko obserwacje zza kierownicy ale i statystyki.

Tylko troche ... a co ciekawego jest ? :-)

Zależy czego szukasz :) Krzyża już nie ma ;)

No nie, staram sie pisac ze to chodzi o ten odcinek, jesli chodzi.
Calej 8ki to nawet nie przejechalem - jakos mnie do Wilna nie ciagnie,
czy gdzie ona tam prowadzi :-)

DK8 do Wilna? Do Budziska to się zgodzę. No chyba, że mówimy o E67,
ale wtedy to raczej ciężko mówić o spowolnieniu, bezpieczeństwie
itd. Ja DK8 żegnam w Kudowie, a E67 w Pradze :)

Aczkolwiek "poprawili bezpieczenstwo" na calej drodze, tylko ze zmiany
do Warszawy to sa juz mniejsze ...

Nie powiedziałbym... :)

Data: 2012-07-31 17:44:32
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

Dla mnie, i to mi wystarczy :-)

nie tylko obserwacje zza kierownicy ale i statystyki.

Nie masz statystyk z tego odcinka. No chyba ze masz.
Ciekaw jestem jak to w liczbach wyglada ... bo w sumie przyznaje - bylo niebezpiecznie, ale przy przestrzeganiu BHP juz nie tak bardzo.
A teraz jest bezpiecznie, tylko pooowwwooooli ..

Tylko troche ... a co ciekawego jest ? :-)
Zależy czego szukasz :) Krzyża już nie ma ;)

A poza krzyzem co polecasz ?

Aczkolwiek "poprawili bezpieczenstwo" na calej drodze, tylko ze zmiany
do Warszawy to sa juz mniejsze ...
Nie powiedziałbym... :)

Obecnej przebudowy gierkowki nie zaliczam, bo nie skonczony, obwodnica olesnicy z innej puli. Wiec co zrobili ?
Pare FR na gierkowce ... no, w sumie dobrze ustawione, troche FR we wioskach, ale tych nie pochwalam :-)
Ze dwa ronda,  pare wysepek po drodze, barierki w Bralinie, co to ktorych mam mieszane uczucia, swiatla w Bralinie ... i wiecej zmian nie pamietam ... wiec co zrobili, poza nastawianiem szafek na FR ?

J.

Data: 2012-07-31 18:19:10
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 17:44, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
(...)
Wolniej - zależy dla kogo. Jest za to bezpieczniej i tutaj mamy

Dla mnie, i to mi wystarczy :-)

Tak, wolniej dla Ciebie. Ok, o tym też wspominałem. Mi wystarczy,
że specjalnie wolniej nie jest, jest za to odczuwalnie bezpieczniej.

nie tylko obserwacje zza kierownicy ale i statystyki.

Nie masz statystyk z tego odcinka. No chyba ze masz.

Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.

Ciekaw jestem jak to w liczbach wyglada ... bo w sumie przyznaje - bylo
niebezpiecznie, ale przy przestrzeganiu BHP juz nie tak bardzo.
A teraz jest bezpiecznie, tylko pooowwwooooli ..

Jakiego BHP? Ja przestrzegam, Ty przestrzegasz, a później zza autobusu
mam na czołówce "pojazd" i kończę na poboczu z wyciem wszystkiego
co mechaniczne oraz biologiczne na fotelu pasażera.

Zależy czego szukasz :) Krzyża już nie ma ;)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A poza krzyzem co polecasz ?

Podkreślone.

Obecnej przebudowy gierkowki nie zaliczam, bo nie skonczony,

Niedługo skończą.

obwodnica
olesnicy z innej puli.

A co mnie obchodzi z jakiej puli?

Wiec co zrobili ?

Zmieniono oznakowanie, przebudowano trochę skrzyżowań, trochę
skrzynek...

[...]

Przejedź się na wschód i zachód. Ja nie wnikam w szczegóły, oceniam
na podstawie efektu finalnego. Mimo wzrostu natężenia ruchu jeździ
mi się zdecydowanie spokojniej i niekoniecznie wolniej. No, ale ja
się przyzwyczaiłem do jazdy po takich drogach i to nie tylko w Polsce.
Dróg do szybszej jazdy przybywa...

Data: 2012-07-31 18:47:41
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale w praktyce niebezpiecznie nie bylo, wiec wcale nie jest az tak odczuwalnie lepiej :-)

nie tylko obserwacje zza kierownicy ale i statystyki.
Nie masz statystyk z tego odcinka. No chyba ze masz.
Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.

No wlasnie - wiec nie wiadomo jak sie zmienilo na tym odcinku.

[...]

eee, nikt mi tam nie wyjechal, mimo ze mozliwosci sa spore :-)

Zależy czego szukasz :) Krzyża już nie ma ;)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A poza krzyzem co polecasz ?
Podkreślone.

A bo ja wiem ... fajnych gorek tam na pewno nie ma :-), moze ladnego jeziora ? Ciekawego widoku, zabytku ?

Obecnej przebudowy gierkowki nie zaliczam, bo nie skonczony,
Niedługo skończą.

obwodnica olesnicy z innej puli.
A co mnie obchodzi z jakiej puli?

To, ze to nie te *#%&^#* od "drog zaufania" zrobili. I na obecna przebudowe tez nie oni placa.

[...]

Ja oceniam jedna droge, gdzie pamietam jeszcze stan poprzedni, chyba pamietam.

Miedzy Klodzkiem a Wroclawiem to potrafie powiedziec co popsuli, ale kolejne 350 km to sie IMHO niewiele zmienilo ..

No, ale ja
się przyzwyczaiłem do jazdy po takich drogach i to nie tylko w Polsce.
Dróg do szybszej jazdy przybywa...

No przybywa. ~10 lat temu za wzor stawialem wlasnie odcinek do Klodzka, ale przyszli i "ulepszyli" :-)

J.

Data: 2012-07-31 19:31:21
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 18:47, J.F pisze:
[...]

Najpierw piszesz, że jest bezpieczniej, teraz się z tego rakiem
wycofujesz. Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
- nie tylko statystycznie.

Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.

No wlasnie - wiec nie wiadomo jak sie zmienilo na tym odcinku.

Zmieniło się dużo, a o szczegóły przyjdzie ci zwrócić się do
policji. Ciekawe co odpowiedzą.

[...]

Tobie być może nie.

A bo ja wiem ... fajnych gorek tam na pewno nie ma :-),

Takich jak w Tatrach? Nie, nie ma.

moze ladnego
jeziora ? Ciekawego widoku, zabytku ?

To pewnie by się znalazło.

A co mnie obchodzi z jakiej puli?

To, ze to nie te *#%&^#* od "drog zaufania" zrobili. I na obecna
przebudowe tez nie oni placa.

Sugerujesz, że dzieje się to przypadkiem, czy może jednak cześć
zmian jest realizowana przy innych inwestycjach?

[...]

Ja pamiętam i oceniam drogę, ale nie na jednym odcinku długości 90km,
a sporo dłuższym.

Miedzy Klodzkiem a Wroclawiem to potrafie powiedziec co popsuli, ale
kolejne 350 km to sie IMHO niewiele zmienilo ..

Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?

Wzór czego?

Data: 2012-07-31 20:59:01
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

No bo tak: jest zjazd z gory. I sa trzy pasy - jeden w dol, dwa pod gore.
I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.

Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace z przeciwka.
Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej sytuacji, a wrecz jest zakaz.

No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze, *, jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.
Albo 30 za traktorem.

Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem pod gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze  srodkowym pasem i rozpedzony. A jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To jak jest lepiej ?

A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku niewatpliwie maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki zmusil do hamowania.
Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam patrzyl w podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(

Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
- nie tylko statystycznie.

czy statystycznie to nie wiesz.

Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.
No wlasnie - wiec nie wiadomo jak sie zmienilo na tym odcinku.
Zmieniło się dużo,

Piszesz twierdzaco, a nie wiesz.

a o szczegóły przyjdzie ci zwrócić się do policji. Ciekawe co odpowiedzą.

No, byloby ciekawie, tylko czy beda mieli dane ? Jakas rejonowa komende o liczbe wypadkow na dk8 z kilku lat ... moga nie miec na zawolanie..

[...]

Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no, teraz ja pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo fotoradaru tam nie uswiadczysz.

Chyba ze gdzies widziales ze w ramach swoich srodkow wyprodukowali sprawozdanie o niezbednej koniecznosci budowy autostrady wroclaw-Warszawa, bo to najlepiej podniesie bezpieczenstwo ;-)

A autostrada troche spadla z priorytetu niestety.

[...]

A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche uskladalo, ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)

[...]

Jak mozna dostowac droge "do szybszej jazdy", niewielkim kosztem.
Tu dobudowac jeden pas wyprzedzania, tam dobudowac lewoskret, tu podniesc do 60 we wsi, tam postawic zakaz wyprzedzania, bo niebezpiecznie, ale za 100m go odwolac, bo juz jest szansa.
Tu wyciac drzewo na zakrecie, bedzie lepszy widok, na ostrych zakretach ograniczen predkosci nie stawiac, bo jaki zakret jest kazdy widzi, a 90 sie tam osobowka na suchym wyrobi.
Za to postawic przed Bardem, gdzie za zakretem skrzyzowanie. Ale tez tylko na 100m, bo potem niby juz miasto, ale bez skrzyzowan i ruchu pieszych, to czemu ma byc 50 przez 2 km ?

I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(

J.

Data: 2012-07-31 21:29:17
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
[...]

Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.

[...]

Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
ucieka.

A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku niewatpliwie
maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
zmusil do hamowania.

Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na dzika
dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
służy.

Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam patrzyl w
podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(

Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo? 120km/h to nawet nie wolno.

Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
- nie tylko statystycznie.

czy statystycznie to nie wiesz.

Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej. Skoro
twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.

Te, które są powszechnie dostępne mówią chyba o całości.
No wlasnie - wiec nie wiadomo jak sie zmienilo na tym odcinku.
Zmieniło się dużo,

Piszesz twierdzaco, a nie wiesz.

Jw.

a o szczegóły przyjdzie ci zwrócić się do policji. Ciekawe co odpowiedzą.

No, byloby ciekawie, tylko czy beda mieli dane ? Jakas rejonowa komende
o liczbe wypadkow na dk8 z kilku lat ... moga nie miec na zawolanie..

Mają dane.

Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no, teraz ja
pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
fotoradaru tam nie uswiadczysz.

Tych FR to prawie nie ma.

[...]

Osobiście problemu nie widzę :)

Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?

A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche uskladalo,
ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)

Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus widzę.

(...)

I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(

W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h jeździć
na zwykłej krajówce...

Data: 2012-07-31 22:37:09
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
[...]

Typowy. Ale mozna inaczej. To jak robimy - szybko czy bezpiecznie ?
Bo jak ktos jedzie 30 za traktorem, to juz jest super bezpiecznie :-)

I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.

[...]

Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie wyczynia, to ma blachy na W.
Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie op* :-)

[...]

Dawaj - zobaczymy, czy aby naprawde tak niebezpiecznie bylo.

O, jest material do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c

Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam patrzyl w
podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(
Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo?

Jak ktos przerobil 2+1 na lewoskret to co sie dziwisz. Moge szybciej, ale jak ten "dekiel" :-)

120km/h to nawet nie wolno.

Ale mozna :-)

Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
- nie tylko statystycznie.
czy statystycznie to nie wiesz.

Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej.

Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.

Skoro
twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.

Postawiono FR. Duzo daje :-)
Poza tym nie wiem co tam zrobiono za Warszawa, pol trasy niewiadome dla mnie.

Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no, teraz ja
pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
fotoradaru tam nie uswiadczysz.

Tych FR to prawie nie ma.

Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.

[...]

Nastawiali ograniczen do Olesnicy
Obwodnice Sycowa zrobili, ale to juz dawno temu.
Obwodnice Olesnicy, w standardzie autostrady.
W Bralinie nastawiali barierek nie wiadomo po co. I jedne sprytne swiatla, a moze dwa.
Przed Kepnem troche sie polepszylo, ale potem znow zepsuli.
Za Wieruszowem droge poszerzyli, ale to tez juz dawno, i przez wsie, to tylko zeby FR straszyc, a tam ze 20km obszaru zabudowanego.
Obwodnica Szczercowa , ale to juz tez ma swoje lata, ostatnio tylko ograniczen przybylo.
Troche wysepek dla pieszych.
A na gierkowce chyba nic.

Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.

I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h jeździć
na zwykłej krajówce...

A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)

J.

Data: 2012-07-31 23:11:08
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-07-31 22:37, J.F pisze:
[...]

Traktor się może wszędzie trafić.

I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.

Nie, ja Ciebie rozumiem dość dobrze - nie chce Ci się poczekać,
wolisz zap****

Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
wyczynia, to ma blachy na W.

Ta, jasne. W rejestratorze matryca pękła.

Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
op* :-)

???

[...]

LOL- myślisz, że jaką kartę tam mam?

O, jest material do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c

A co tam ciekawego? Potwierdza to co pisałem wcześniej.

120km/h to nawet nie wolno.

Ale mozna :-)

Nie można.

Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej.

Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.

Odpowiedź już dostałeś.

[...]

To nie FR dużo dały.

Tych FR to prawie nie ma.

Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.

W ilu miejscach? Kogo słupki straszą?

(...)
Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.

Jakoś tak ze 30 lat trasą jeżdżę i od powiedzmy 10 lat widzę
postęp i to dość zasadniczy.

I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h jeździć
na zwykłej krajówce...

A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)

Wiem, że to niepopularne, ale cieszę się, że jednak udało się
ukrócić takie rumakowanie. Statystyki to potwierdzają.

Data: 2012-08-01 00:23:55
Autor: J.F.
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Dnia Tue, 31 Jul 2012 23:11:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Moze. Dlatego "wszedzie" to sie daje linie przerywana, zeby mozna bylo taki
traktor wyprzedzic.

I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.
Nie, ja Ciebie rozumiem dość dobrze - nie chce Ci się poczekać,
wolisz zap****

A to jak najbardziej :-)
Tylko po prostu "niebezpieczna" zyskalo dwa znaczenia - takie rzeklbym
potencjalne i rzeczywiste. A tam jedno bylo spore, drugie male, nawet jak sie zap***

Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
wyczynia, to ma blachy na W.
Ta, jasne. W rejestratorze matryca pękła.

Coz poradze, taka obserwacja.

Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
op* :-)
???

Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..

[...]

Ale wiesz - dawniej nie bylo lewoskretu a byl tam caly czas pas do
wyprzedzania. "Dekiel" pojechal tak samo jak przez wiele lat .

O, jest material do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c
A co tam ciekawego? Potwierdza to co pisałem wcześniej.

Ciekawego nic, ale mozna sobie przypomniec.

120km/h to nawet nie wolno.
Ale mozna :-)
Nie można.

Aaa tam nie mozna, za to nawet mandatow nie daja :-)

[...]

W ilu miejscach?

W 100. Srednio co 7.2km FR.
http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-krajowa-nr-8/

A przy okazji widac ze dobre mialem wrazenie - w lodzkim to tylko rych
potrafili uspokoic w 4 wioskach :-)

Kogo słupki straszą?

Wielu jednak strasza. Widac jak ludzie hamuja.

Sorry, juz nie.
http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/758
20% pogorszenia w 2011. http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397

J.

Data: 2012-08-01 13:55:11
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-08-01 00:23, J.F. pisze:
[...]

Nie, nie daje się wszędzie. Przyjdzie się trochę poczołgać teraz,
ponieważ sezon na to.

[...]

A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.

Ta, jasne. W rejestratorze matryca pękła.

Coz poradze, taka obserwacja.

Przyjdzie odtwarzać filmy publicznie i każdy policzy.

Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
op* :-)
???

Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..

Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...

Ale wiesz - dawniej nie bylo lewoskretu a byl tam caly czas pas do
wyprzedzania. "Dekiel" pojechal tak samo jak przez wiele lat .

Z pełną świadomością, że jest tam lewoskręt.

[...]

LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
w znakomitej większości stoją parami. A tak naprawdę to się
zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.

[...]

Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
ok?

Wiem, że to niepopularne, ale cieszę się, że jednak udało się
ukrócić takie rumakowanie. Statystyki to potwierdzają.

Sorry, juz nie.

Raczej tak.

http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/758
20% pogorszenia w 2011.

Znaczy na podstawie porównania 2010 do 2011 chciałeś
taki wniosek wyciągnąć? Zdaje się, że za szybko.
Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
zresztą o tym w artykule. Ma być nowa droga
Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.

http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397

No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.

Data: 2012-08-01 22:39:56
Autor: J.F.
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Dnia Wed, 01 Aug 2012 13:55:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

I dlatego protestuje juz teraz :-)

[...]

Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60 prawym
pasem :-)

[...]

Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.
Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem jednoczesnie.

A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno byla
pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)

Aaa tam nie mozna, za to nawet mandatow nie daja :-)
Nie?

Nie, bo nie lapia. Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)

P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie dziury, tylko
lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz calkowicie
bezpiecznie :-P

Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i po
pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z automatu
postawili 40..

[...]

Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.

A tak naprawdę to się
zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.

Przeciez jechales ... nie widziales ? Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
do wszystkich w miejscowosciach :-)

A przy okazji widac ze dobre mialem wrazenie - w lodzkim to tylko rych
potrafili uspokoic w 4 wioskach :-)
???

Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania 8-ki.
W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".

Kogo słupki straszą?
Wielu jednak strasza. Widac jak ludzie hamuja.
Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
ok?

Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)

[...]

G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno sie zabic
jadac 60-70.

Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.

po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P

http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397
No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.

Ale tez widac ze dzialania szacownego gremium g* daly :-)

J.

Data: 2012-08-03 10:02:58
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-08-01 22:39, J.F. pisze:
[...]

Przeciwko czemu? Na kombajny lepiej uważaj ;)

A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.

Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60 prawym
pasem :-)

A co, to teraz nie wolno?

[...]

Taaaa, szczególnie wyjeżdżając z kolumny na wahadle i poszedł na
czerwonym. Niech sobie inni czekają...

Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem jednoczesnie.

Ciekawa sprawa. Dziwnym trafem takich z rejestracjami lokalnymi było
jednak więcej, a jak masz rejestrację na W to bardzo uważaj na
"warszawiaków", ponieważ wiele to wspólnego nie ma.

A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno byla
pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)

Pewnie, przecież on wszystko w porządku robi. Szkoda, że nie
widziałeś zadymy, jak się okazało, że ten z przodu to jednak
nie wyprzedza lewoskrętem, a skręca.

Nie, bo nie lapia.

Ciekawe.

Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)

Nie wiem czy lepiej oraz nie wiem czemu to zaczajaniem
nazywasz.

[...]

Może użyta jest technologia, która wymaga z wielu przyczyn ograniczenia
prędkości i za jakiś czas to zdejmą? Tych czasowych 40 trochę
widziałem i później są zdejmowane.

[...]

A co zmienia? Jak na zabudowanym masz jeden obok drugiego to
i trzeba było zwolnić, a jak jest na dwujezdniowej z ograniczeniem
to stoi sobie zazwyczaj para (każdy przy innej jezdni).

A tak naprawdę to się
zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.

Przeciez jechales ... nie widziales ?

Coś widziałem, ale z Twoich opowieści wynika, że powinienem
je co chwilę mijać i się strachać, tymczasem widuję je raczej
rzadko i tak naprawdę niespecjalnie mnie interesują. Szczególnie
po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie złapią
mnie szmaciarze z SM. Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.

Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
do wszystkich w miejscowosciach :-)

Znaczy pośrednio potwierdzasz to co napisałem.

Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania 8-ki.
W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".

Ponieważ inne okolice, inne ukształtowanie trasy i tyle akurat
było potrzebne?

Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
ok?

Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)

Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?

[...]

G* prawda - im ten ruch wolniejszy, tym większa jest grupka, która
zaczyna wyprzedzać za wszelką cenę.

Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.

po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.

Lepiej późno niż wcale.

A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P

Poprawili i zrobiło się bezpieczniej.

http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397
No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.

Ale tez widac ze dzialania szacownego gremium g* daly :-)

Jakoś w danych nie widać potwierdzenia twoich wniosków.
Ostatni wypadek w Radziejowicach to też wina szacownego
gremium?

Data: 2012-08-03 13:39:07
Autor: J.F
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvg0jn$5m8$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wolno, a nawet jest obowiazek.
I ja przeciwko temu obowiazkowi protestuje, bo wole szybko :-)

[...]

No i co - musial sie kilometr na wstecznym cofac ?
Swiatla zle ustawione, on o tym wiedzial, cepry nie :-)

[...]

Ale wyprzedzali bez widocznosci ? Chyba nie, bo by starosci nie dozyli :-)

a jak masz rejestrację na W to bardzo uważaj na
"warszawiaków", ponieważ wiele to wspólnego nie ma.

Wiem, tym niemniej obserwacja pozostaje - jak ktos glupoty wyczynia, to blachy ma na W.

[...]

No ba, noge trzeba miec czujna, ale to sie moze zawsze przytrafic.

Nie, bo nie lapia.
Ciekawe.

Widziales kiedy w szczerym polu, zeby lapali przekraczajacych 90 ?

Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)
Nie wiem czy lepiej

Lepiej, bo nie trzeba paliwa przepalac na dojazd, przekroczenia wieksze, to i wplywy wieksze, a i ludzi w miescie chronisz.

oraz nie wiem czemu to zaczajaniem nazywasz.

No bo musza sie tak ustawic, zeby lapac z Nienacka, a nie zeby byc widocznymi z daleka :-)

[...]

Zebysmy sie dobrze zrozumieli - byla droga niebezpieczna, postawili 40 .... i juz jest bezpieczna.
Nawierzchni nikt nie ruszal, i faldy jakie byly takie sa.
Oczywiscie 40 jest czasowe i zostanie zdjete ... jak naprawia. Ciekaw jestem kiedy, na razie nawet nie zaczeli :-)

[...]

Bo na dwujezdniowej tym drugim sie nie przejmuje - i tu masz racje - efektywnie jest ich polowa.

A na jednojezdniowej nie ustawia sie obok siebie. Jeden przy wlocie do miejscowosci, drugi przy wlocie z drugiej strony ... ale lapie tez tych co wyjezdzaja za szybko.
Czyli na oba trzeba uwazac.

[...]

Nie interesuja, to i nie zauwazasz :-)
http://www.drogizaufania.pl/strona/mapa-fotoradarow

Dwa w wieluniu, trzy po drodze do Kepna, trzy za kepnem, jeden pod sycowem, trzy za Olesnica, 7 po drodze do Zabkowic, jeszcze 2 przed Klodzkiem - 21 na ~200km ..

Szczególnie po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie złapią
mnie szmaciarze z SM.  Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.

Szmaciarzy do sadu - drozej, ale z honorem :-)

Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
do wszystkich w miejscowosciach :-)

Znaczy pośrednio potwierdzasz to co napisałem.

Czesciowo tak. Te co na gierkowce strzega przestrzegania 70 na skrzyzowaniach ... to w zasadzie dobre sa.
Ten pod Sycowem to nie bardzo wiem co robi, bo obowiazuje tam 90, a do skrzyzowania jeszcze daleko. Drugi strzeze jakiegos zakretu pod drodze na Klodzko, tez nie wiem po co.

A reszta stoi w terenie zabudowanym, choc ich nie lubie, to jakies uzasadnienie maja. Zeby tam jeszcze podniesli do 70 ...

[...]

No, tak naprawde to jest potrzebna nowa droga od Kepna do Wielunia, bo tam 20 km obszaru zabudowanego. Ale tego to nie zrobili.

W innych miejscach tez sie zbytnio nie rozpisali. Taka "mala dzialalnosc" za male pieniadze.

Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
ok?
Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)
Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?

Aha, dokladnie :-)

[...]

G* prawda - moze i chca, ale nie maja jak. Bo z przeciwka tez jeden za drugim.

Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.
po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
Lepiej późno niż wcale.

Do tego nie trzeba Krajowej Rady - lokalny dyrektor GD powinien wiedziec, i zapewne wie od 20 lat.

A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P
Poprawili i zrobiło się bezpieczniej.

No coz, jak pisalem - jak dla mnie niebezpiecznie nie bylo, a teraz jest wolniej, sporo wolniej :-)

J.

Data: 2012-08-03 14:35:19
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
W dniu 2012-08-03 13:39, J.F pisze:
[...]

Aaa - po prostu wolisz szybki i już.

[...]

Był i taki co musiał - ciężarówka większa jest. Zresztą to nie pierwszy
taki przypadek i nie tylko z 8.

Swiatla zle ustawione, on o tym wiedzial, cepry nie :-)

Światła ustawione dobrze - liczył (nie on jeden), że ci na czerwonym
poczekają, a on nie musi.

Ciekawa sprawa. Dziwnym trafem takich z rejestracjami lokalnymi było
jednak więcej,

Ale wyprzedzali bez widocznosci ? Chyba nie, bo by starosci nie dozyli :-)

Jak widać po statystykach (itd.) to jednak część robi to bez
widoczności.

Wiem, tym niemniej obserwacja pozostaje - jak ktos glupoty wyczynia, to
blachy ma na W.

Ja to nazywam "widzeniem tunelowym".

[...]

Jak się wyprzedza lewoskrętem to i takie efekty.

Widziales kiedy w szczerym polu, zeby lapali przekraczajacych 90 ?

Pisałeś o 120 na 90 - tak, widziałem, tyle że częściej to jednak
wideorejestrator. Poza Polską to w ogóle może być wesoło :)

Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)
Nie wiem czy lepiej

Lepiej, bo nie trzeba paliwa przepalac na dojazd, przekroczenia wieksze,
to i wplywy wieksze, a i ludzi w miescie chronisz.

No, to nie nazywaj tego "zaczajaniem się".

No bo musza sie tak ustawic, zeby lapac z Nienacka, a nie zeby byc
widocznymi z daleka :-)

Widzisz, w większości to jednak są widoczni z daleka, tylko trzeba
zwolnić,

[...]

Nie no, bez jaj. Przecież to naturalne, że jak droga się uszkodzi to
się najpierw stawia ograniczenie.

Nawierzchni nikt nie ruszal, i faldy jakie byly takie sa.
Oczywiscie 40 jest czasowe i zostanie zdjete ... jak naprawia. Ciekaw
jestem kiedy, na razie nawet nie zaczeli :-)

Może są prace o wyższym priorytecie?

[...]

Po zabudowanym jeździ się wolno i niech nastawiają ich nawet 100
w jednej miejscowości. Na takim odcinku ich liczba niczego nie
zmienia. Szczególnie przy obecnych limitach oraz oznakowaniu.

Coś widziałem, ale z Twoich opowieści wynika, że powinienem
je co chwilę mijać i się strachać, tymczasem widuję je raczej
rzadko i tak naprawdę niespecjalnie mnie interesują.

Nie interesuja, to i nie zauwazasz :-)

Przyzwyczaiłem się i nie jeżdżę zwalniając tylko przed FR.

Szczególnie po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie
złapią
mnie szmaciarze z SM. Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.

Szmaciarzy do sadu - drozej, ale z honorem :-)

Nie dałem się im ustrzelić nawet w tych gminach, które na pms
furorę zrobiły. A widziałem różne cuda i maskowania.

[...]

Tam gdzie można, podnoszą do 70. Znaczy nie piszę, że akurat tam gdzie
byś chciał, ale tak się dzieje.

[...]

Nie przeczę, ale trudno szybko naprawić zaniedbania z wielu lat.

W innych miejscach tez sie zbytnio nie rozpisali. Taka "mala
dzialalnosc" za male pieniadze.

Która efekty przyniosła.

Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)
Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?

Aha, dokladnie :-)

80 przez zabudowany... Nic dziwnego, że trzeba wypatrywać każdej
tyczki i uważać na każdy śmietnik.

G* prawda - im ten ruch wolniejszy, tym większa jest grupka, która
zaczyna wyprzedzać za wszelką cenę.

G* prawda - moze i chca, ale nie maja jak. Bo z przeciwka tez jeden za
drugim.

Znajdują miejsca.

Do tego nie trzeba Krajowej Rady - lokalny dyrektor GD powinien
wiedziec, i zapewne wie od 20 lat.

No, ale pewnie taka procedura + fundusze + itd.

Data: 2012-07-31 21:48:09
Autor: jerzu
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
On Tue, 31 Jul 2012 18:19:10 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Przejedź się na wschód i zachód. Ja nie wnikam w szczegóły, oceniam
na podstawie efektu finalnego.

To wniknij. Skoro twierdzisz że 8ka jest bezpieczna, bezpieczniejsza
niż kiedyś, to jaki jest tego powód? Bo ja zgodzę się z J.F., poza
fotoradarami niewiele zrobiono.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-31 22:04:26
Autor: Artur Maśląg
DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
wrote:

Przejedź się na wschód i zachód. Ja nie wnikam w szczegóły, oceniam
na podstawie efektu finalnego.

To wniknij.

W jakim celu? Co mnie obchodzi, że gdzieś tam dostawili barierę?
Mam każdy kilometr drogi krajowej notować? Ja wsiadam w samochód
i ma sobie jechać spokojnie, względnie szybko i bezpiecznie.
Tak, tak jest i nie narzekam.

Skoro twierdzisz że 8ka jest bezpieczna, bezpieczniejsza
niż kiedyś, to jaki jest tego powód?

Subiektywnie jeździ mi się bezpieczniej, a dodatkowo statystyki
z DK8 mówią o poprawie bezpieczeństwa o ~30%. Przebudowano
sporo miejsc, poprawiono/zmieniono oznakowanie itd.

Bo ja zgodzę się z J.F., poza fotoradarami niewiele zrobiono.

No popatrz, nawet J.F twierdzi co innego.

DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)