DK8 Wieruszów - Bralin

Data: 2009-08-02 17:41:08
Autor: Rafał Grzelak
DK8 Wieruszów - Bralin
Hej,
Targeo podaje, ze kumulacja robot drogowych na tym odzicnku dodaje godzine
do czasu podrozy...

Na ile to prawda i czy watro probowac jakos to ominac?
Moze Wielun-Kluczbork-Namyslow-Olesnica?

Trasa waw-wro, start ~8.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-08-02 21:13:36
Autor: Drozu
DK8 Wieruszów - Bralin
Rafał Grzelak pisze:
[...]

Małym mobilem możesz próbować też wieruszów -> doruchów -> ostrzeszów -> syców, małym ponieważ miedzy doruchowem a Ostrzeszowem w Przytocznicy jest stary wiadukt kolejowy, dużym trzeba jechac do Grabowa nad prosną i z tamtąd do Ostrzeszowa... przy korkach w okolicy kępna na dk 8 opłaca się... ile to razy slyszałem na cb jak światła kierujące ruchem wahadłowym popsuly sie i tworzyl sie ladny korek...

Data: 2009-08-02 21:16:46
Autor: Arek M
DK8 Wieruszów - Bralin
Rafał Grzelak pisze:
[...]

Jakikolwiek sposób ominięcia tego 'sajgonu' jaki jest miedzy sycowem a wieruszowem będzie dobrym pomysłem  :)  Jeszcze pare miesiecy temu odcinek Syców-walichnowy dawało sie calkiem znosnie przejechac. Teraz jest tragedia ...

Jak masz duzo czasu spróbuj to jakos dołem objechać. Namysłów - kluczbork jest troche zatłoczona, nadrabiasz jakies 40 km (licząc od wielunia), ale jezdzie sie zdecydowanie przyjemniej

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-08-02 23:07:32
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DK8 Wieruszów - Bralin
Dnia 02.08.2009 Rafał Grzelak <aa@aa.aa> napisał/a:
[...]

Wracałem ostatnio z Wrocławia do Warszawy (jakies 3 tygodnie temu).
Wyjazd z Wro w  niedzielę ok. 18:30. Nie zauważyłem jakiś strasznych
problemów. Czas podróży ~4:15. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-08-07 15:19:05
Autor: Rafał Grzelak
DK8 Wieruszów - Bralin
Na osemce zostala sie juz tylko jedna mijanka, wiec nie jedzie sie zle.

ps. pozdro dla glabow w czarnym yarisie DW ***CC co zaladowali go na maksa,
nie opuscili swiatel i z uporem maniaka trzymali sie blisko z tylu...
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

DK8 Wieruszów - Bralin