Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?

DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?

Data: 2009-08-04 10:10:04
Autor: fv
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Sysek wrote:
wybór padł na turystyczne enduro - chyba ?

Tak albo nie. Te ciężkie kloce mają sporo wad w porównaniu z Hornetem.

Preferowana pozycja wyprostowana, komfort dla plecaka.

Yamaha FJR 1300.

Przelotowe w granicach 120-130.

Z owiewką zaczyna się jeździć sporo szybciej. Od razu zaznacz, że tak będzie a dowiesz się wielu
ciekawych rzeczy o turbulencjach na kasku pasażera czy słabych hamulcach. Prędkości 120-130 to
zdecydowanie za mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?

Wasze opinie , osądy , porady.

Zdecyduj się po co ci motocykl. Jeśli będziesz go używał po mieście, bierz pod uwagę jak trudno się
jeździ ciężkim motocyklem w korku. Jeśli będziesz jechał w trasy do 300km dziennie to nie kieruj się
rozumem tylko sercem, bo nawet na GS500 taki dystans jest lajtowy(*).

Jak chcesz jeździć powyżej 600km dziennie z pasażerem to też napisz, bo do tego potrzebny jest już
sprzęt specjalistyczny i każdy detal ma znaczenie.


* bo to kierownik i pasażer są turystyczni a nie tylko motocykl
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-08-04 01:41:55
Autor: Lisciasty
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
On 4 Sie, 10:10, fv <f...@cybax.com> wrote:

Zdecyduj się po co ci motocykl. Jeśli będziesz go używał po mieście, bierz pod uwagę jak trudno się
jeździ ciężkim motocyklem w korku.

Heu? To musi co ja inny jestem bo mi się wyśmienicie
jeździ w korkach na mastodoncie, a jak mi odwali
to wpycham się tam gdzie skutersy wymiękają ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2009-08-04 10:53:15
Autor: newrom
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
On Tue, 4 Aug 2009 01:41:55 -0700 (PDT), Lisciasty <lisciasty@post.pl>
wrote:

Heu? To musi co ja inny jestem bo mi się wyśmienicie

Nie jestes inny, tylko kolega fv chyba dluzej nie pojezdzil zadna
krowicha. A bez obycia z mastodontami strach sie przeciskac.

pozdr
newrom
PS. ja bym bral wiadro, bo chąda. a wisrom jest do tego brzydki jak
sredniowieczna kupa.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Data: 2009-08-04 10:56:24
Autor: fv
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
newrom@spamcom.com wrote:
On Tue, 4 Aug 2009 01:41:55 -0700 (PDT), Lisciasty <lisciasty@post.pl>
wrote:

Heu? To musi co ja inny jestem bo mi się wyśmienicie

Nie jestes inny, tylko kolega fv chyba dluzej nie pojezdzil zadna
krowicha. A bez obycia z mastodontami strach sie przeciskac.

To prawda, ja w ogóle nie mam nawet motocykla, tylko w stopce wpisałem sobie nazwę modelu
plastikowego z allegro. Kto nie chce niech nie czyta.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-08-04 11:08:27
Autor: newrom
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
On Tue, 04 Aug 2009 10:56:24 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:

To prawda, ja w ogóle nie mam nawet motocykla, tylko w stopce wpisałem sobie nazwę modelu
plastikowego z allegro.

Jesli przez pojeciem krowicha, w dyskusji o dl1000 i wiadrze, w
odpowiedzi na zarzut ze duzymi 'endurakami' trudno jezdzic w miescie,
rozumiesz gsx'a to chyba faktycznie ten gsx musi byc w skali 1:16.

Kto nie chce niech nie czyta.

Problem polega na tym ze ktos moze wziac powaznie co wypisujesz o
mastodontach.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Data: 2009-08-04 16:05:14
Autor: fv
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
newrom@spamcom.com wrote:
On Tue, 04 Aug 2009 10:56:24 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:
Kto nie chce niech nie czyta.
Problem polega na tym ze ktos moze wziac powaznie co wypisujesz o
mastodontach.

Tzn co weźmie na poważnie? Że wysokim ciężkim motocyklem trudno się jeździ po mieście?
Dopsz... Niech se każdy sam spróbuje jakie to łatwe, a ja się zamknę i tyle.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-08-04 16:32:34
Autor: de Fresz
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
On 2009-08-04 16:05:14 +0200, fv <fake@cybax.com> said:

Problem polega na tym ze ktos moze wziac powaznie co wypisujesz o
mastodontach.

Tzn co weźmie na poważnie?

Twoje fobie dotyczące cieżkich motocykli. Przyjmij w końcu do wiadomości, że wielu z piszących tutaj próbowało i jak najbardziej da się. Oraz że nie jest to aż tak męczące, jak próbujesz to przedstawiać.


Że wysokim ciężkim motocyklem trudno się jeździ po mieście?

Trudniej niż lekkim? Tak. Trudno w skali w miarę obiektywnej? Nie.


Dopsz... Niech se każdy sam spróbuje jakie to łatwe, a ja się zamknę i tyle.

I tego się trzymaj. ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-08-04 20:38:46
Autor: newrom
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
On Tue, 04 Aug 2009 16:05:14 +0200, fv <fake@cybax.com> wrote:

Tzn co weźmie na poważnie? Że wysokim ciężkim motocyklem trudno się jeździ po mieście?

No, mniej wiecej o to sie rozchodzi.

Dopsz... Niech se każdy sam spróbuje jakie to łatwe, a ja się zamknę i tyle.

Moze sam sproboj, ale nie przez pol godziny tylko powiedzmy
tydzien/dwa.
Pozniej napisz recenzje z uwzglednieniem polykania dziur, promienia
skretu, mozliwosci sprawnego wjezdzania na krawezniki itd.
Znaczy taki mocno uzytkowy test miejski.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Data: 2009-08-04 11:00:11
Autor: Kefir
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Elou!
<newrom@spamcom.com> wrote in message news:mktf759ojgnc10t9iag3aga0cosh2v8egh4ax.com...
On Tue, 4 Aug 2009 01:41:55 -0700 (PDT), Lisciasty <lisciasty@post.pl>
wrote:

Heu? To musi co ja inny jestem bo mi się wyśmienicie

Nie jestes inny, tylko kolega fv chyba dluzej nie pojezdzil zadna
krowicha. A bez obycia z mastodontami strach sie przeciskac.

Nadal bloguje swymi teoriami? Niezmordowany ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-08-04 11:54:53
Autor: kocyk
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
newrom@spamcom.com wrote:

PS. ja bym bral wiadro, bo chąda. a wisrom jest do tego brzydki jak
sredniowieczna kupa.

Ale lzejszy, stabilniejszy, lepiej sie zbiera i tanszy.
K.14.

Data: 2009-08-06 00:18:53
Autor: Jasio
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?

Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości news:h590kq$7o9$2news.onet.pl...
newrom@spamcom.com wrote:

PS. ja bym bral wiadro, bo chąda. a wisrom jest do tego brzydki jak
sredniowieczna kupa.

Ale lzejszy, stabilniejszy, lepiej sie zbiera i tanszy.
K.14.

I po półtora sezonu i niecałych _suchych_ 2000mil rdziewiejący.
Suzuki zachwyca mnie za każdym razem i zaskakuje.


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-08-06 12:07:03
Autor: kocyk
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Jasio wrote:

Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości news:h590kq$7o9$2news.onet.pl...
newrom@spamcom.com wrote:

PS. ja bym bral wiadro, bo chąda. a wisrom jest do tego brzydki jak
sredniowieczna kupa.

Ale lzejszy, stabilniejszy, lepiej sie zbiera i tanszy.

I po półtora sezonu i niecałych _suchych_ 2000mil rdziewiejący.
Suzuki zachwyca mnie za każdym razem i zaskakuje.

DL ci zardzewial?
K.14.

Data: 2009-08-06 23:24:06
Autor: Jasio
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości news:h5ea3n$ok8$1news.onet.pl...
Jasio wrote:


I po półtora sezonu i niecałych _suchych_ 2000mil rdziewiejący.
Suzuki zachwyca mnie za każdym razem i zaskakuje.

DL ci zardzewial?
K.14.

Nie mi, ale koledze z pracy.
Powtórzę: motocykl jeżdżony po emerycku, tylko w suchą pogodę i bardzo mało.
Nie jest to jakaś tragedia, ale nie spodziewałbym się takiej kichy w motocyklu z XXI wieku. Dwuletnim.

DL 1000 czyli dokładnie taki jak w temacie.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-08-07 11:26:43
Autor: kocyk
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Jasio wrote:
> Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości news:h5ea3n$ok8$1news.onet.pl...
>> Jasio wrote:
>>>
>
>>> I po półtora sezonu i niecałych _suchych_ 2000mil rdziewiejący.
>>> Suzuki zachwyca mnie za każdym razem i zaskakuje.
>>
>> DL ci zardzewial?
>> K.14.
>
> Nie mi, ale koledze z pracy.
> Powtórzę: motocykl jeżdżony po emerycku, tylko w suchą pogodę i bardzo
> mało.
> Nie jest to jakaś tragedia, ale nie spodziewałbym się takiej kichy w
> motocyklu z XXI wieku. Dwuletnim.
>
> DL 1000 czyli dokładnie taki jak w temacie.

No to troche jestem zaskoczony, bo i Wieca i Irek delikatnie mowiac wiele sie ze swoimi nie cackali, a problemow z rdza nie bylo AFAIR.
K.14.

Data: 2009-08-07 13:58:10
Autor: Jasio
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?

Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości news:h5gs44$iiv$1news.onet.pl...
Jasio wrote:

> Nie mi, ale koledze z pracy.
> Powtórzę: motocykl jeżdżony po emerycku, tylko w suchą pogodę i > bardzo
> mało.
> Nie jest to jakaś tragedia, ale nie spodziewałbym się takiej kichy > w
> motocyklu z XXI wieku. Dwuletnim.
>
> DL 1000 czyli dokładnie taki jak w temacie.

No to troche jestem zaskoczony, bo i Wieca i Irek delikatnie mowiac wiele sie ze swoimi nie cackali, a problemow z rdza nie bylo AFAIR.
K.14.

Może to jest problem soli sypanej w UK, jak wspominał wcześniej Michał.
Ale ten motocykl widział tylko deszcz z zaskoczenia może z 5 razy a jeżdżony jesienią ni zimą też nie był.
Drugim pojazdem właściciela jest VW polo w tej najoszczędniejszej wersji z trzycylindrowym silnikiem a w środku wygląda i pachnie jak nowe, więc dbałości temu pedantowi nie można zarzucić.
Po prostu w tym wypadku suzuki idealnie wypełniło stereotyp.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-08-04 10:19:53
Autor: Sysek
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
fv pisze:
Sysek wrote:
wybór padł na turystyczne enduro - chyba ?

Tak albo nie. Te ciężkie kloce mają sporo wad w porównaniu z Hornetem.

Może i mają , ale hornet to jazda solo po mieście i zdania nie zmienię.


Preferowana pozycja wyprostowana, komfort dla plecaka.

Yamaha FJR 1300.

Jakoś mi się nie podoba i straszna krowa.


Przelotowe w granicach 120-130.

Z owiewką zaczyna się jeździć sporo szybciej. Od razu zaznacz, że tak będzie a dowiesz się wielu
ciekawych rzeczy o turbulencjach na kasku pasażera czy słabych hamulcach. Prędkości 120-130 to
zdecydowanie za mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?

?? Dlaczego za mało , jakoś do tej pory tak latam wycieczkowo i nie narzekam , warto czasami spojrzeć na około a nie tylko zap...


Wasze opinie , osądy , porady.

Zdecyduj się po co ci motocykl. Jeśli będziesz go używał po mieście, bierz pod uwagę jak trudno się
jeździ ciężkim motocyklem w korku. Jeśli będziesz jechał w trasy do 300km dziennie to nie kieruj się
rozumem tylko sercem, bo nawet na GS500 taki dystans jest lajtowy(*).

To i komarkiem dojedziesz wszędzie. Chodzi o komfort i wygodę oraz pakowność. Ma być lajtowo i max komfortowo.


Jak chcesz jeździć powyżej 600km dziennie z pasażerem to też napisz, bo do tego potrzebny jest już
sprzęt specjalistyczny i każdy detal ma znaczenie.

Przecież to 2x300 :)

Data: 2009-08-04 10:30:49
Autor: fv
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
Sysek wrote:
fv pisze:
Sysek wrote:
Przelotowe w granicach 120-130.
(...) Prędkości 120-130 to
zdecydowanie za mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?

?? Dlaczego za mało , jakoś do tej pory tak latam wycieczkowo i nie
narzekam , warto czasami spojrzeć na około a nie tylko zap...

Może się nie zrozumieliśmy co do przelotówki, z mojej winy zresztą. Od razu pomyślałem o drogach
głównych, trasach szybkiego ruchu itp. Tak normalnie po kraju, po pustej drodze trzycyfrowej -
oczywiście tyle wystarcza ;-)

Jak chcesz jeździć powyżej 600km dziennie z pasażerem to też napisz,
bo do tego potrzebny jest już
sprzęt specjalistyczny i każdy detal ma znaczenie.
Przecież to 2x300 :)

Tylko że w zależności od sprzętu i ciuchów te drugie 300 może być w zakresie "oj robi się ciężko" do
"pie***, dalej nie jadę".

Po 500 km nabierają wagi takie szczegóły jak lekkie zagniecenie skóry rękawiczki czy delikatne
wibracje podnóżka pasażera po stronie wydechu. Po takim dystansie drobne różnice w pracy zawieszeń
czy nawet delikatnie zbyt małe napięcie łańcucha powodują dotkliwe uciążliwości.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-08-04 10:48:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
fv napisał(a):

[blaaa]

jestes moim idolem :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-08-04 10:42:42
Autor: Don Pedro
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
fv pisze:
Z owiewką zaczyna się jeździć sporo szybciej. Od razu zaznacz, że tak będzie a dowiesz się wielu
ciekawych rzeczy o turbulencjach na kasku pasażera czy słabych hamulcach. Prędkości 120-130 to
zdecydowanie za mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?

Bardzo odważna teoria. Wiesz, znam sporo ludzi, którzy mimo owiewek nie jeżdżą szybciej turystycznie. Zwłaszcza w dwie osoby z bagażami.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-08-04 13:24:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
fv wydusił z siebie te słowy:



Z owiewką zaczyna się jeździć sporo szybciej. Od razu zaznacz, że tak
będzie a dowiesz się wielu ciekawych rzeczy o turbulencjach na kasku
pasażera czy słabych hamulcach. Prędkości 120-130 to zdecydowanie za
mało do turystyki - więc po co ci taka ciężka krowa?



moze po prostu lubi ciężkie krowy?


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona