Data: 2009-05-11 10:04:14 | |
Autor: Nikanor | |
[SPAM, długie] DL650, DR350, Agility 125 sprzedam | |
Bardzo przepraszam za spam: w tym miesiącu już nie będę.
Ponieważ zamierzam odnowić/zmienić park maszynowy, to moje stare przyjaciółki muszą znaleźć nowych właścicieli. Zanim zamieszczę ogłoszenia na allegro, chciałbym je zaproponować grupowiczom. Powiedzmy, że zawdzięczam czytaniu pl.rec.motocykle wiele, w tym może - kto wie - brak uszkodzeń powłoki cielesnej związanych z motocyklizmem. Zdjęcia wszystkich są tu: http://picasaweb.google.pl/pawel.dondzillo/MotocykleNaSprzedaz a opis poniżej: DL650 - rocznik 2004, pierwsza rejestracja marzec 2005. Jestem pierwszym właścicielm. Suzi kupiona w PolandPosition, tamże serwisowana na gwarancji, potem u Michała Demczuka. Przebieg ponad 38 tys., z tego 70% na dojazdach do pracy (27km, to się i robi przebieg). Całe życie garażowana w ogrzewanym garażu. Wypadków (szlifów itp) nie było. 3 razy upuściłem ją na stojąco. Po trzecim razie już musiałem wymienić kierunkowskaz a Michał odginał gmol. Usterek/wad - jak dotąd żadnych. Serwis widywała wyłącznie w sprawie przeglądów eksploatacyjnych co 6 tys. km. Wszystko wpisane w książkę obsługi. Wyposażenie: - łopaty Suzuki - centralka MoTech - gmole FiveStars - 45l centralny kufer Givi monokey z dodatkowym stopem - wysoka szyba Givi, - alarm z odcięciem zapłonu (założony w PolandPosition - nigdy nie robił problemów). Opony Pirelli Scorpion Sync - kończą się już. Jeszcze te 4 tys. do następnego przeglądu przejeżdżą spoko, ale potem bym je już wymieniał. Napęd nakręcił już 12 tys., ale trzyma się dobrze a poprzedni wymieniałem przy 24 tys., więc ten też jeszcze pojeździ. Cena wywoławcza: 18.000 zł. Wystawiam fakturę VAT. Kymco Agility 125 - rocznik 2007, do czerwca jeszcze na gwarancji. Przebieg trochę ponad 3 tys. km. Kupiony za pośrednictwem Michała i serwisowany u niego. Lądował ponoć pod poprzednią właścicielką, ale z tego został tylko drobny ślad na plastiku przy kierownicy. Jeździłem nim przez zimę, ale myty był co kilka dni. Rura i śruby wydechu złapały trochę korozji, podwozie, silnik i okolice - czyste. Skuterek dopiero co przeszedł przegląd, następny znowu za 2-3 tys. Wyposażenie: - szyba półwysoka Puig - 30l kufer Givi monolock - dodaję zimowe opony Schwalbe Iceman (najechane 1500km) (z otworami pod wkręcane kolce :) Cena wywoławcza: 5.000 zł. Wystawiam fakturę VAT DR350S - 1991 r. przerobiony kiedyś na coś a'la "N". Rozrusznik nożny wyłącznie. Jak pisał Michał - motocykl ma historię plrecową. Ostatni plrec używał jej jako sprzętu do tarzania się w błocie, więc była trochę zaniedbana. Trochę ucywilizowałem. Suzi jest teraz zarejestrowana, ma ważny przegląd i ubezpieczenie, działające światła, kierunkowskazy, klakson, przełączniki i lusterka. Z tym, że instalacja elektryczna jest lekka, bo bez akumulatora (robiona niedawno w Cyclo). Założony jest bardziej żwawy gaźnik z wersji "N" Mikuni TM33 (ten z płaską przepustnicą). Silnik i sprzęgło wg Michała są OK. Działają bardzo dobrze, a jak jest w środku to nie wiem, bo nie rozbierałem. Nie ma podnóżków pasażera, nie ma zegarów. Mam do niej licznik rowerowy Sigmy, ale jeszcze nie założyłem. Amortyzator z tyłu jest od "N" - pracuje, ale nie działa regulacja kompresji i odbicia. Mam kupiony drugi, sprawny amortyzator od "N", który też oddaję. Niedawno wymieniałem kopniak, bo już była wyrobiona dźwignia i całą pokrywę silnika od strony sprzęgła, bo była pęknięta przy kopce i klejona. Nowiutki jest też filtr powietrza. Gaźnik był niedawno czyszczony i regulowany przez Michała. Ma nowe, oryginalne dysze i iglice. W kołach brakuje po dwie szprychy. Obręcze są proste, tarcze też. Klocki z przodu i z tyłu nowiutkie - założone parę tygodni temu. Obręcze proste, stoi na kostkowych Metzelerach w bardzo dobrym stanie. Kupującemu dokładam: - nowe zębatki - zdawczą i odbiorczą (łańcucha nie mam) - lekką lampę i owiewkę (pęknięta - do podklejenia) z wersji "N" - zapasowy przewód od świecy - jako się rzekło - tylny amor od "N" - ramę tylnego fartucha pod rejestrację i ten fartuch (nie wiem po co to kupiłem :) - kompletny, nowiutki mechanizm kopajki - oryginalny membranowy gaźnik Mikuni BST - i jakieś jeszcze zapasowe duperele Cena wywoławcza: 4.800 zł. Faktury VAT nie wystawiam :) Kontakt ze mną na pawel.dondzillo[na serwerze]gmail[korpka]com Gdyby ktoś słyszał o młodej (2003 w górę) i dobrze utrzymanej TT600 lub DR650 - polecam się. -- Nikanor |
|