DLA NAS, POLAKÓW...

Data: 2009-08-01 14:59:35
Autor: Panslavista
DLA NAS, POLAKÓW...
.... będa tylko rezerwaty, gdy zostaniemy przez parchów zaatakowani tarczą.
Obejrzałem na czwórce filmik z hamerykańskiej czeluści Szeolu na Alasce...
    I wszystko stało się jasne - parchy włącznie z JKM chcą z Judeopolonii
zrobić część Izraela-CIS czyli stan Usiech...

Data: 2009-08-01 15:24:51
Autor: Tzva Adonai
DLA NAS, POLAKÓW...
[...]

A takie jak ty kacapy chcą zrobić z Polski ruską republikę bananową...

Data: 2009-08-01 17:45:09
Autor: bolek
DLA NAS, POLAKÓW...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h51ept$rb9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To widać już nawet w mediach. Żydy świętują jakby mieli coś z tym wspólnego.
Pardon mieli, kablowali na ak-owców na Szucha.
To tak jak w kawale: konie podkuwają, a żaba nadstawia nogę.
Nawet tzwel się rozruszał. Dostał wytyczne.

bolek

DLA NAS, POLAKÓW...