DLA PAERCHÓW...

Data: 2010-11-06 17:26:20
Autor: Panslavista
DLA PAERCHÓW...
Wielkimi krokami zbliża się wasz Endlosung.

Data: 2010-11-06 16:38:09
Autor: mkurwan ubecka dziwka
DLA PAERCHÓW...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Wielkimi krokami zbliża się wasz Endlosung.

i dobrze ci tak żydu, ktoś cię w końcu na mydło przerobi tak jak i twoich
panslawistycznych mocodawców rezydujących na kremlu i w nadmorskiej daczy
kiszczaka.

http://w484.wrzuta.pl/obraz/4h3Xr1m6fTG/rabin_panslavista

koniec się zbliża dla panslawistycznego parchactwa

Data: 2010-11-06 18:08:22
Autor: Panslavista
DLA PAERCHÓW...
"mkurwan ubecka dziwka" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ib409h$1vp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po 1 - nie jestem gudłajem, parchem żydem czy Żydem, ani też Chazartem czy moskiem.
Po 2 - jestem sam sobie Panem Polskim i Ruskim.

Data: 2010-11-06 10:18:42
Autor: Tzva Adonai
DLA PAERCH�W...
Panslavista napisał(a):

Po 2 - jestem sam sobie Panem Polskim i Ruskim.

To ty jesteś Rusek.. Czyli w Polsce jest to generalnie jeszcze gorzej
odbierane jakbyś był Żydem...

Data: 2010-11-06 19:07:34
Autor: Panslavista
DLA PAERCH�W...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:25b94f45-c24b-4f48-b478-392144d226c3f20g2000yqi.googlegroups.com...
Panslavista napisał(a):

Po 2 - jestem sam sobie Panem Polskim i Ruskim.

To ty jesteś Rusek.. Czyli w Polsce jest to generalnie jeszcze gorzej
odbierane jakbyś był Żydem...

GWno prawda. Rusini to nie Rosjanie.

DLA PAERCHÓW...