DLA stopazwrotu.pl

Data: 2009-04-07 14:27:48
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl
Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....

Prowadzisz strone na ktorej mamy systemy transakcyjne,
tak jak myslalem po wybraniu ktoregokolwiek wyskoczy 'warning'
tak tez sie stalo:
Jeśli mimo zalogowania nadal widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana przez
Ciebie treść wymaga opłacenia abonamentu.

Moje pytanie brzmi - jesli Twoje systemy sa dochodowe -
nie neguje ze tak nie moze byc - to dlaczego 'dorabiasz'
sie dodatkowo za pomoca ich sprzedazy lub tez alternatywne
pytanie - czy Wasze systemy nie sa na tyle dochodowe
ze trzeba 'zarabiac' na ich sprzedazy?

Oczywiscie jedno nie wyklucza drugiego, mozna
zarabiac na systemie + dodatkowo na jego sprzedazy.
Lecz zawsze mnie ten paradoks dziwi stad tez pytanie.
Nie oczekuje by staly sie one darmowe, zadowole
sie wylacznie odpowiedzia.

Dzieki.

Data: 2009-04-07 14:55:16
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Moje systemy są dochodowe i sam gram bardzo podobnymi do tych, które są na stronie. Oprócz tego gram systemami dla pewnej firmy.
Jak się ma na utrzymaniu rodzinę, dziecko, to perspektywa życia tylko ze spekulacji nie jest rozsądna dla dorosłego człowieka.
Dodatkowe źródło dochodu luzuje mnie psychicznie i pozwala na skuteczniejszy trading.
Wyobraź sobie trzy kwartały na systemach pod kreską i pomyśl jak wtedy byś się czuł mając spekulację jako jedyny dochód i jakiś nagły większy wydatek.

Sama strona była bardzo długo za free (prawie 2 lata). Robimy to z Dombrkiem dla frajdy + od czasu do czasu szkolenia. Dalej mam z tego dużo przyjemności bo ludzie są na poziomie, atmosfera bez trolowania i wszystko gra.
Każdemu życzę, żeby robił to co lubi i jeszcze miał z tego kasę.
Dombrek, który ze mną tworzy serwis od początku też ma dodatkowe źródło dochodu (bo wykłada na AE w Katowicach). To chyba normalne dopóki nie jest sie na poziomie rentierskim.

Pozdrawiam,
DJ

Data: 2009-04-07 15:15:30
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]

No a poza tym prowadzenie strony też wymaga wydatkowania jakiejś tam energii, więc uzyskiwanie dodatkowych profitów jest jak najbardziej logiczne i uzasadnione... stworzenie sensownego systemu wymaga naprawdę sporej pracy i nie ma powodu by rozdawac to za free... na futach biedni nie grają...

Data: 2009-04-07 15:40:02
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000041f.49db51f2newsgate.onet.pl...

[...]

Kolego viper, daruj sobie.

Na gieldzie mamy 2 ALTERNATYWY -
1. ludzie zarabiajacy bezposrednio na gieldzie dla ktorych otoczka gieldy (czyli oplaty za notowania,
i inne prowizje stanowia drobne koszta)
2. ludzie NIE zarabiajacych bezposrednio na gieldzie, a zarabiajacych dzieki "1",
stanowiacych otoczke gieldy, czerpiacych dochody niezaleznie od koniunktury gieldy,
ktorzy co najwyzej nie zarobia ale nie straca.

Ludzie nalezacy do "1" wiedza ze nie mozna nalezec do "1" i "2".
Ludzie nalezacy do "2" zyja z mysla iz naleza do "1"....

To tyle.

Data: 2009-04-07 15:54:58
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]

jak już bawimy się w portrety psychologiczne graczy, to i ja dorzucę swój kamyczek do tego ogródka... to nie są jakieś wycieczki pod twoim adresem, ale ten typ jest bardzo powszechny... póki jest darmocha, to każdy bardzo chętnie po cichutku korzysta... ale jak pojawia się szlaban, i trzeba zapłacic poważną kwotę 30 złociszów na miesiąc, to gostka zaczyna krew zalewac ze złości... i nawet gdyby obracał dziesiątkami kontraktów, to nie zapłaci... bo musi miec darmochę... nic że traci nieraz grube tysiące dziennie... znam takich... na zachodzie sprzedaż systemów jest bardzo popularna i bawią się w to nawet rasowi gracze... i jakoś nikt nikomu nie wyrzuca, że ma jacht za milion baksów, a sprzedaje systemy po 50 dolców... obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...

Data: 2009-04-07 16:09:05
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000424.49db5b32newsgate.onet.pl...

obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy
system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...

No widzisz otoz TO.
Ten kto nie sprzedaje swojego systemu poporostu na nim zarabia,
nie potrzebujac generowac zysku z jego sprzedazy.

Data: 2009-04-07 15:17:39
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfih1$jfo$1news.onet.pl...
[...]

Bez watpliwie zgoda jesli chodzi o komfort psychiczny jesli ma sie
dodatkowe zrodlo dochodu lub jesli tez gielda stanowi te dodatkowe
zrodlo dochodow. Ale w tym przypadku czy to nie jest tak
ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
- mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
oni tez traca - czy to jest fear ?
Jest to moim zdaniem troche mydlenie oczu.
Kolo sie zamyka, i przynajmniej mial bys na tyle odwagi
by przyznac sie iz sprzedaz systemow JEST Twoim zrodlem dochodow,
i zarabiasz na ludziach kiedy oni traca.

Data: 2009-04-07 15:24:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Każda osoba grająca na futach zdaje sobie sprawę z ryzyka.
Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność gospodarczą to zdarzają się miesiące bez zarobku, a przecież zus, sekretarkę, paliwo itp trzeba opłacić.
Tak samo jest z systemami.
DJ

Data: 2009-04-07 16:00:53
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfk79$ph5$1news.onet.pl...
[...]

Ale moja dzialalnosc nie jest powiazana bezposrednio z np. ZUSem.
Jesli moja dzialalnosc nie generuje zysku lub generuje straty to
nie dzieki ZUS'owi (pomijajac skladke zus)

Twoja dzialalnosc mimo ze miesiecznie pobiera oplaty,
moze powodowac straty u Twojego klienta - oczywiscie
sa to instrumenty pochodne wiec ryzyku tu jest normalne.

Lecz sprzedajesz cos w co sam nie wierzysz ze moze generowac ZYSK.

I to jest wielki paradoks.

Data: 2009-04-07 16:12:05
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

DJ

Data: 2009-04-07 16:15:54
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfn12$3rm$1news.onet.pl...
Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

Data: 2009-04-07 22:11:49
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl
Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

Część ludzi nie korzysta z naszych komentarzy lub systemów. Płacą, bo chcą mieć kontakt z innymi traderami poprzez moderowane forum. Użytkowników nie mamy dużo i nie walczymy o nich jak np. Stooq, bo akurat my i Stooq to zupełnie inne portale dla inne grupy docelowej i zdajemy sobie sprawę, że nigdy tak masowi nie będziemy (zresztą nie to jest naszym celem).

Dochodu ze Stopazwrotu.pl nie oglądamy. Wszelkie przychody ze szkoleń i z abonamentu idą na rozwój portalu, tworzenie narzędzi, itp.

Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych użytkowników czy czuje się oszukany. Dobrze wiemy, że zaawansowani traderzy grają sami - ja osobiście nie czytam nic i nikogo w dziedzienie rynków finansowych. Ale pogadać, powymieniać poglądy  na Stopie co jakiś czas lubię.

Dombrek

Data: 2009-04-07 23:00:23
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grgc3n$5k7$1news.onet.pl...
Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych użytkowników czy czuje się oszukany.

Nigdy nie uzylem slowa "oszukac" i moje posty nie mialy na celu
zasugerowania takich czynow. Byc moze nie do konca
dokladnie sprecyzowalem swoje wypowiedzi.
Bardziej chodzilo mi wiare w to co samemu sie sprzedaje.
Ale zostawmy juz temat, z jednym sie zgodze - nikt nie karze
kupowac/placic za Wasz towar, jesli znajduja sie na to klienci
ok koniec kropka.

pozdr.

Data: 2009-04-07 21:52:57
Autor: totus
DLA stopazwrotu.pl
abv wrote:

[...]

Nie widzę tu nieuczciwości. Wszystko wiesz. Ze zarabiają na innych gdy oni tracą, że strat swoich klientów nie pokrywają, że są wredni i podstępni. O tym wszystkim wiesz od nich. Gdzie tu nieuczciwość i mydlenie oczu. Powiedzieli Ci wprost, że chcą zarabiać na swoim działaniu. Bo to kapitaliści krwiopijcy i zarobionych pieniędzy nie przekażą na emerytów i rencistów. Nie pasuje Ci ten układ nie przystępujesz. Możesz jeszcze coś zrobić dla społeczeństwa. Wypleń tę zarazę poprzez anonimowy donosik do prokuratury. Będziesz w siódmym niebie.

Data: 2009-04-07 15:25:57
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfkam$710$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

sprzedaż system jest zródlem dochodów niezależnie od wyników systemów (ludzie grający tracą lub zyskują).
Nie wiem czemu sie upierasz że tracą...
Drugą sprawą jest to że system jest "skuteczniejszy" jesli gra nim jakaś grupa ludzi ( zgodnie z parabolą ).
Pzy pewnej optymalnej ilosci graczy system osiąga max skutecznosci wynikającej z efektu skali.
Celowe jest wiec udostępnienie jego procedury szerszej grupie graczy... przy czym należy zachowac rozsądek wiedząc że skuteczność ta bedzie spadać jesli zacznie nim grać za dużo osób.
Dochody ze sprzedaży sygnałów są nieskorelowane z wynikami co daje pożądany efekt dekorelacji przychodów z posiadanych aktywów.
Starasz sie nagiąc rzeczywistość do swojej tezy że stopazwrotu.pl "oszukuje"... przy czym nie da sie tego dowieźć z smaego faktu sprzedaży systemów. Nic takiego nie wynika z tego faktu. Do tego potrzeba dodatkowych przesłanek... np należałoby udowodnic ze systemy są nieskuteczne a stopawrotu osobiście gra odwrotnie.

george.

Data: 2009-04-07 15:31:22
Autor: Maciej Zywno
DLA stopazwrotu.pl
abv wrote:
ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
- mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
oni tez traca - czy to jest fear ?

zdecydowanie fear, jesli sie traci ;)))

A tak na powaznie to mozna tez "zbierac na kapital poczatkowy". Co z tego, ze masz system, ktory co roku zarabia 30%, jesli masz 10k oszczednosci.
MaciejZ

Data: 2009-04-07 15:33:54
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Za 10k juz mozna pociupac.
:)
DJ

Data: 2009-04-07 22:13:25
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfkpf$rh9$1news.onet.pl...
Za 10k juz mozna pociupac.
:)
DJ

I to na naszych systemach! ;)
Dombrek

Data: 2009-04-07 15:41:23
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]
tak z ciekawości spojrzałem na cennik na stronie Dominika i Piotra... i o jakich pieniądzach my tu mówimy... 30 złociszów na miesiąc?... bez jaj... jeżeli kogoś bolą takie kwoty to nie powinien nawet myślec o kontraktach... bo po tygodniu zawału dostanie...

Data: 2009-04-07 15:46:05
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000422.49db5803newsgate.onet.pl...
[...]

ponac jakis bank ostatnio podwyzszyl o 1zl oplate za prowadzenie konta czy tez przelewy.
1zl ... smieszne kwoty.....  (x 4 mln rachunkow w banku)

Data: 2009-04-07 15:46:57
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grflij$jm1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

george

Data: 2009-04-07 15:52:34
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grflnm$k1n$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

nie ma znaczenia, chodzi o fakt - czytaj moj post ponizej porownujac
do producenta samochodow.

Data: 2009-04-07 14:59:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Pierwszy sygnał systemów poszedł 1 grudnia 2008, od tego czasu:
PRESTO +451 pkt netto
MODERATO +211 pkt netto
LARGO +228 pkt netto

Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem: "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Pozdrawiam
DJ

Data: 2009-04-07 08:48:15
Autor: n5k1s0
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 14:59, "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl>
wrote:
[...]

Nazwy tych systemów kojarzą mi się z menu w Pizzerii aniżeli z
zarabianiem kasy ;)

Data: 2009-04-07 18:02:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Nazwy systemów to są terminy muzyczne określające tempo.

DJ

Data: 2009-04-07 18:17:08
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfiod$k7t$1news.onet.pl...
Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem: "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

Data: 2009-04-07 11:02:44
Autor: macieks
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 18:17, "abv" <a...@abv.com> wrote:
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w
wiadomościnews:grfiod$k7t$1news.onet.pl...

> Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem:
> "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

Na szczęście kolega DJ jest prawdomówny. Pokazuje wyniki systemu,
który jest na minusie. Może nie ten czas na taki system, może trzeba
dołożyć dodatkowe warunki albo może trzeba go wywalić :) Autor systemu
coś z tym zrobi.
Ale autor jest wiarygodny, bo pokazuje, że z systemem można tracić
(kwestia jak długo:). Taka jest giełda.

Jak nie ufasz autorowi, nie zaufasz systemowi. Będziesz coś zmieniał,
naginał warunki i SL i później pretensje, bo nie zarabia.
30 pln miesięcznie szkoda ???? Koszt otwarcia 3 pozycji ???
Każdy jeden SL idzie w setki (chyba, że zawsze na rynku i odwracanie)

Data: 2009-04-07 15:51:26
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl
Ja nie mam do nikogo nic,  tylko nie ukrywajmy faktow.

Ludzie sprzedajacy Swoj system - to jak producent samochodu
sprzedajacy swoje auta ktory nie ma pewnosci i ufnosci do
wyprodukowanego przez siebie auta - ze przy predkosci
100km/h samochod po wyjezdzie z fabryki na szosie sie nie rozleci.

Producent by jezdzic swoim wozem - za pieniadze ze sprzedazy
samochodow wzkupuje ubezpieczenie NW.

Data: 2009-04-07 15:57:56
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Na bankierze masz darmowy system. Graj nim.

Gdy strona była całkowicie za free Piotr Dąbrowski natłukł swoimi codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752
DJ

Data: 2009-04-07 16:06:00
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfm6h$rt$1news.onet.pl...
codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752

Ja nie oczkuje by cos bylo ZA DARMO, ale to by producent
byl uczciwy i przyznal sie ze NIE WIERZY
w SKUTECZNOSC swojego towaru.

Poniewaz sprzedajesz cos co ma generowac dalej pieniadze,
musisz sie wiec zgodzic z powyzszym czyli brakiem
skutecznosci systemu lub brakiem zaufania do tego co stworzyles.

Data: 2009-04-07 22:19:09
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl
Kolego! Miesięczne dochody Stopyzwrotu są równe w naszym przypadku jednorazowemu zaliczeniu SL. Więc zapewniam Cię, że nie pokrywamy sobie strat z abonamentów.
Abonament aktualnie jest tylko po to, by ograniczyć ilość ludzi. Marne 30zł potrafi wyeliminować 95% zarejestrowanych użytkowników - bardzo prosty i skuteczny filtr poziomu traderów.
Dombrek

Data: 2009-04-07 16:02:11
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grflst$kdp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

porównanie jest całkowicie nietrafione.System to nie samochód.
System porównałbym to raczej do AK 47.
Nie chcesz chyba powiedzieć że bedziesz miał pretensje do producenta jak się przypadkiem postrzelisz kierując lufę w swoją stronę....

Data: 2009-04-07 16:11:37
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfn1m$b5v$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

jesli juz idziemy tokiem militanrmy to stopazwrotu zarabia na
granatach ktore mimo ze zawleczka nie bedzie wyciagnieta szanse
na wybuch wynosza 50/50. W razie czego rozpierdzieli klienta
a nie producenta (ktory mimo to i tak sie na nim wzbogaci,
sam nie uzywajac w/w granatu)

Data: 2009-04-07 16:20:16
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfn2g$n7q$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki, tak i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

george

Data: 2009-04-07 16:36:28
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfnm5$okn$1atlantis.news.neostrada.pl...

znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki, tak i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

Ok, mozna sie wymieniac porownaniami.

Nie sprzedaje sie czegos co generuje zyski, chyba ze sprzedawca
sam nie wierzy w jego skutecznosc. Nikt nie przekona mnie ze jest
inaczej. Niestety sprzedaz systemow to sliski temat, gdyz
sprzedaje sie cos co ma generowac zysk - paradoks.
Nie twierdze ze system stopyzwrotu jest skazany na porazke -
lecz poki co twierdze ze sam producent nie jest pewny swojego
systemu jak rowniez mu nie ufa - ale do tego przyznac sie nie potrafi.

Data: 2009-04-07 16:46:17
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfoh2$qj8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie moze mu ufać.

george

Data: 2009-04-07 17:00:04
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfp6v$s3c$1atlantis.news.neostrada.pl...

podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

 Zaufal bym systemowi ktory nie jest sprzedawany lub upubliczniany (pomijajac wyniki).
Lecz taka systuacja nie moze miec miejsca. Gdyz kto chcial by sie dzielic kura znoszaca
zlote jaja.

system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie moze mu ufać.

system sprzedawany = system ktorego sprzedawca ufa iz w przyszlosci przyniesie on zyski,
ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

Data: 2009-04-07 17:26:53
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl

> [...]

ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

kolego, przestań już bredzic... odbiorca w nic nie ufa... odbiorca wie, że 30 złociszów na miesiąc to są żadne pieniądze, i odbiorca widzi że system został zaprojektowany przez inteligentnych ludzi którzy kumają temat... więc nic nie stoi na przeszkodzie, by tym systemem zagrac na małej pozycji, na przykład jednym futem... wielu ludzi robi w ten sposób, że gra wieloma systemami i dzięki temu średnia jest przyzwoita... a ty przestań zaglądac ludziom do kieszeni i przestań obrażac chłopaków... nikt nikogo do niczego nie zmusza... jak potrafisz to zrobic lepiej to po prostu rób i nie wpieprzaj się w nie swoje sprawy...

Data: 2009-04-07 18:13:09
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

[...]

Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

Data: 2009-04-07 16:11:43
Autor: p
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 18:13, "abv" <a...@abv.com> wrote:
Użytkownik "viper" <viper2WYTNI...@op.pl> napisał w wiadomościnews:1562.00000432.49db70bdnewsgate.onet.pl...

Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

Hej, wszystko ok tylko na jakiej podstawie oceniasz produkt? Ja na
przykład swego czasu przez dwa miesiące obserwowałem w miarę na
bieżąco wskazania, sposób gry mi nie odpowiadał ale staram uczyć się
od lepszych od siebie a za takich uważam autorów portalu. Mogę
powiedzieć od siebie że nie było tam żadnego szwindla, sygnały i
poziomy publikowane przed sesją zgadzały się z podsumowaniem na koniec
dnia. Tak więc o jakiej prawdzie i faktach tutaj mówimy?

Data: 2009-04-07 19:17:00
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfptg$cp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

czyli z tego wynika że dla ciebie systemu nie ma.
[ potencjalna nisza rynkowa :)) ]

[...]

Tutaj mierzysz wszystkich swoją miarą. Ja np (kupując system).. absolutnie tego nie zakładam.
Unikaj uogólnien a bedzie lepiej.

george

Data: 2009-04-07 21:20:58
Autor: Marcin
DLA stopazwrotu.pl
Użytkownik "abv" <abv@abv.com> napisał w wiadomości
[...]

A ja mam pytanie czy sprzedaz sygnalow gieldowych w Polsce jest legalna?

Z tego co wiem jest to doradztwo inwestycyjne, i jest wiele obostrzen aby
taka firma mogla istniec,
np zatrudnienie doradcy inwestycyjnego.

Serwis stopzwrotu.pl w regulaminie podaje, ze sygnaly nie
stanowia rekomendacji, itd.
Pomijajac juz fakt, ze taki zapis nie ma zadnej mocy z punktu prawnego,
zastanawiam sie czy rzeczywiscie sprzedaz sygnalow, za pomoca ktorych
klienci zarabiaja pieniadze na gieldzie,
ma wylacznie charakter edukacyjny i nie jest doradztwem?
Idac dalej moznaby zalozyc fundusz i powiedziec ze ma charakter edukacyjny?
Czy moze jest tak, ze odpowiednie sluzby toleruja takie wykrety, tylko
dlatego, ze firmy sa male?

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-04-07 21:51:47
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "Marcin" <vvtdlg@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:grg0qt$7fp$1node1.news.atman.pl...
[...]

stopazwrotu nie zarzadza kapitalem klientow, jego sygnaly to usluga.
Doradzac moze kazdy nawet w zakresie finansow i nie musi nosic tytulu
doradcy inwest.  Jednak gdyby taka osoba chciala zarzadzac (oficjalnie)
czyims kapitalem wtedy wymagana jest licencja doradcy.
Poki co jesli sie rozlicza z US z tytulu dochodow to nie ma problemu,
i nie jest to zaden wykret/przekret.

-

Data: 2009-04-07 22:37:12
Autor: Marcin
DLA stopazwrotu.pl

[...]

Nie do konca jest to prawda. Doradztwo inwestycyjne jest przeciez jasno
zdefiniowane
w ustawie o publicznym obrocie papierami wartosciowymi. Doradztwo
inwestycyjne
w zakresie papierow wartosciowych dopuszczonych do publicznego obrotu
jest dzialalnoscia maklerska. Dlatego firmy, ktore sprzedaja sygnaly bronia
sie przed tym,
zapisem w regulaminie, ze ich dzialalnosc nie stanowi doradztwa
inwestycyjnego.
A doradztwo inwestycyjne jest dobrze zdefiniowane jako "odplatne  udzielanie
pisemnej lub ustnej
rekomendacji nabycia lub zbycia oznaczonych papierow wartosciowych albo
powstrzymania sie od
zawarcia transakcji dotyczacej tych papierow."
Jest nawet dyrektywa EU, ktora mowi o doradztwie inwestycyjnym.

Wracajac do twojej odpowiedzi. Nie kazdy moze doradzac w sensie powyzszej
definicji. Doradztwo inwestcyjne to
niekoniecznie zarzadzanie czyims kapitalem.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-04-07 22:52:01
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "Marcin" <vvtdlg@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:grg5ab$86p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdzie konczy sie sugestia a zaczyna doradztwo mozna by dlugo dyskutowac,
a juz tymbardziej trudniejsze bylo by to do udowodnienia...

Swoja droga sygnaly dotycza instrumentow pochodnych ktore sa niejako umowa
miedzy dwiema stronami - czy ktos Z WIEDZA moze dopowiedziec czy
futures kwalifikuje sie jako papier wartosciowy ? Poniewaz w momencie
kupna kontraktu nie nabywa sie praw majatkowych a jedynie zobowiazanie
do sprzedazy instrumentu w danym czasie po okreslonej cenie.

Data: 2009-04-07 23:37:39
Autor: zywy
DLA stopazwrotu.pl
abv wrote:
Swoja droga sygnaly dotycza instrumentow pochodnych ktore sa niejako umowa
miedzy dwiema stronami - czy ktos Z WIEDZA moze dopowiedziec czy
futures kwalifikuje sie jako papier wartosciowy ?

Google! :)
Art.2 Ustawa o obrocie isntrumentami fin.
http://www.google.pl/search?q=ustawa+o+obrocie+instrumentami+finansowymi

MaciejZ

Data: 2009-04-09 00:19:02
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl

Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....

Zapewniam, że odpowiadamy na wszystkie maile. Co więcej - upubliczniamy maile za zgodą autorów, jeśli dotyczą problemu mogącego obejmować więcej osób niż tylko autora maila.
Dombrek

Data: 2009-04-09 08:58:53
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Gdybyś miał wczoraj otwarte po 1 pozycji na każdy system, to mógłbyś sobie za jednodniowy profit kupić u nas abonament na 7 lat.
:D

DJ

DLA stopazwrotu.pl