DLA stopazwrotu.pl

Data: 2009-04-07 14:55:16
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Moje systemy są dochodowe i sam gram bardzo podobnymi do tych, które są na stronie. Oprócz tego gram systemami dla pewnej firmy.
Jak się ma na utrzymaniu rodzinę, dziecko, to perspektywa życia tylko ze spekulacji nie jest rozsądna dla dorosłego człowieka.
Dodatkowe źródło dochodu luzuje mnie psychicznie i pozwala na skuteczniejszy trading.
Wyobraź sobie trzy kwartały na systemach pod kreską i pomyśl jak wtedy byś się czuł mając spekulację jako jedyny dochód i jakiś nagły większy wydatek.

Sama strona była bardzo długo za free (prawie 2 lata). Robimy to z Dombrkiem dla frajdy + od czasu do czasu szkolenia. Dalej mam z tego dużo przyjemności bo ludzie są na poziomie, atmosfera bez trolowania i wszystko gra.
Każdemu życzę, żeby robił to co lubi i jeszcze miał z tego kasę.
Dombrek, który ze mną tworzy serwis od początku też ma dodatkowe źródło dochodu (bo wykłada na AE w Katowicach). To chyba normalne dopóki nie jest sie na poziomie rentierskim.

Pozdrawiam,
DJ

Data: 2009-04-07 15:15:30
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]

No a poza tym prowadzenie strony też wymaga wydatkowania jakiejś tam energii, więc uzyskiwanie dodatkowych profitów jest jak najbardziej logiczne i uzasadnione... stworzenie sensownego systemu wymaga naprawdę sporej pracy i nie ma powodu by rozdawac to za free... na futach biedni nie grają...

Data: 2009-04-07 15:40:02
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000041f.49db51f2newsgate.onet.pl...

[...]

Kolego viper, daruj sobie.

Na gieldzie mamy 2 ALTERNATYWY -
1. ludzie zarabiajacy bezposrednio na gieldzie dla ktorych otoczka gieldy (czyli oplaty za notowania,
i inne prowizje stanowia drobne koszta)
2. ludzie NIE zarabiajacych bezposrednio na gieldzie, a zarabiajacych dzieki "1",
stanowiacych otoczke gieldy, czerpiacych dochody niezaleznie od koniunktury gieldy,
ktorzy co najwyzej nie zarobia ale nie straca.

Ludzie nalezacy do "1" wiedza ze nie mozna nalezec do "1" i "2".
Ludzie nalezacy do "2" zyja z mysla iz naleza do "1"....

To tyle.

Data: 2009-04-07 15:54:58
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]

jak już bawimy się w portrety psychologiczne graczy, to i ja dorzucę swój kamyczek do tego ogródka... to nie są jakieś wycieczki pod twoim adresem, ale ten typ jest bardzo powszechny... póki jest darmocha, to każdy bardzo chętnie po cichutku korzysta... ale jak pojawia się szlaban, i trzeba zapłacic poważną kwotę 30 złociszów na miesiąc, to gostka zaczyna krew zalewac ze złości... i nawet gdyby obracał dziesiątkami kontraktów, to nie zapłaci... bo musi miec darmochę... nic że traci nieraz grube tysiące dziennie... znam takich... na zachodzie sprzedaż systemów jest bardzo popularna i bawią się w to nawet rasowi gracze... i jakoś nikt nikomu nie wyrzuca, że ma jacht za milion baksów, a sprzedaje systemy po 50 dolców... obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...

Data: 2009-04-07 16:09:05
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000424.49db5b32newsgate.onet.pl...

obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy
system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...

No widzisz otoz TO.
Ten kto nie sprzedaje swojego systemu poporostu na nim zarabia,
nie potrzebujac generowac zysku z jego sprzedazy.

Data: 2009-04-07 15:17:39
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfih1$jfo$1news.onet.pl...
[...]

Bez watpliwie zgoda jesli chodzi o komfort psychiczny jesli ma sie
dodatkowe zrodlo dochodu lub jesli tez gielda stanowi te dodatkowe
zrodlo dochodow. Ale w tym przypadku czy to nie jest tak
ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
- mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
oni tez traca - czy to jest fear ?
Jest to moim zdaniem troche mydlenie oczu.
Kolo sie zamyka, i przynajmniej mial bys na tyle odwagi
by przyznac sie iz sprzedaz systemow JEST Twoim zrodlem dochodow,
i zarabiasz na ludziach kiedy oni traca.

Data: 2009-04-07 15:24:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Każda osoba grająca na futach zdaje sobie sprawę z ryzyka.
Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność gospodarczą to zdarzają się miesiące bez zarobku, a przecież zus, sekretarkę, paliwo itp trzeba opłacić.
Tak samo jest z systemami.
DJ

Data: 2009-04-07 16:00:53
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfk79$ph5$1news.onet.pl...
[...]

Ale moja dzialalnosc nie jest powiazana bezposrednio z np. ZUSem.
Jesli moja dzialalnosc nie generuje zysku lub generuje straty to
nie dzieki ZUS'owi (pomijajac skladke zus)

Twoja dzialalnosc mimo ze miesiecznie pobiera oplaty,
moze powodowac straty u Twojego klienta - oczywiscie
sa to instrumenty pochodne wiec ryzyku tu jest normalne.

Lecz sprzedajesz cos w co sam nie wierzysz ze moze generowac ZYSK.

I to jest wielki paradoks.

Data: 2009-04-07 16:12:05
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

DJ

Data: 2009-04-07 16:15:54
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfn12$3rm$1news.onet.pl...
Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

Data: 2009-04-07 22:11:49
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl
Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

Część ludzi nie korzysta z naszych komentarzy lub systemów. Płacą, bo chcą mieć kontakt z innymi traderami poprzez moderowane forum. Użytkowników nie mamy dużo i nie walczymy o nich jak np. Stooq, bo akurat my i Stooq to zupełnie inne portale dla inne grupy docelowej i zdajemy sobie sprawę, że nigdy tak masowi nie będziemy (zresztą nie to jest naszym celem).

Dochodu ze Stopazwrotu.pl nie oglądamy. Wszelkie przychody ze szkoleń i z abonamentu idą na rozwój portalu, tworzenie narzędzi, itp.

Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych użytkowników czy czuje się oszukany. Dobrze wiemy, że zaawansowani traderzy grają sami - ja osobiście nie czytam nic i nikogo w dziedzienie rynków finansowych. Ale pogadać, powymieniać poglądy  na Stopie co jakiś czas lubię.

Dombrek

Data: 2009-04-07 23:00:23
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grgc3n$5k7$1news.onet.pl...
Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych użytkowników czy czuje się oszukany.

Nigdy nie uzylem slowa "oszukac" i moje posty nie mialy na celu
zasugerowania takich czynow. Byc moze nie do konca
dokladnie sprecyzowalem swoje wypowiedzi.
Bardziej chodzilo mi wiare w to co samemu sie sprzedaje.
Ale zostawmy juz temat, z jednym sie zgodze - nikt nie karze
kupowac/placic za Wasz towar, jesli znajduja sie na to klienci
ok koniec kropka.

pozdr.

Data: 2009-04-07 21:52:57
Autor: totus
DLA stopazwrotu.pl
abv wrote:

[...]

Nie widzę tu nieuczciwości. Wszystko wiesz. Ze zarabiają na innych gdy oni tracą, że strat swoich klientów nie pokrywają, że są wredni i podstępni. O tym wszystkim wiesz od nich. Gdzie tu nieuczciwość i mydlenie oczu. Powiedzieli Ci wprost, że chcą zarabiać na swoim działaniu. Bo to kapitaliści krwiopijcy i zarobionych pieniędzy nie przekażą na emerytów i rencistów. Nie pasuje Ci ten układ nie przystępujesz. Możesz jeszcze coś zrobić dla społeczeństwa. Wypleń tę zarazę poprzez anonimowy donosik do prokuratury. Będziesz w siódmym niebie.

Data: 2009-04-07 15:25:57
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfkam$710$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

sprzedaż system jest zródlem dochodów niezależnie od wyników systemów (ludzie grający tracą lub zyskują).
Nie wiem czemu sie upierasz że tracą...
Drugą sprawą jest to że system jest "skuteczniejszy" jesli gra nim jakaś grupa ludzi ( zgodnie z parabolą ).
Pzy pewnej optymalnej ilosci graczy system osiąga max skutecznosci wynikającej z efektu skali.
Celowe jest wiec udostępnienie jego procedury szerszej grupie graczy... przy czym należy zachowac rozsądek wiedząc że skuteczność ta bedzie spadać jesli zacznie nim grać za dużo osób.
Dochody ze sprzedaży sygnałów są nieskorelowane z wynikami co daje pożądany efekt dekorelacji przychodów z posiadanych aktywów.
Starasz sie nagiąc rzeczywistość do swojej tezy że stopazwrotu.pl "oszukuje"... przy czym nie da sie tego dowieźć z smaego faktu sprzedaży systemów. Nic takiego nie wynika z tego faktu. Do tego potrzeba dodatkowych przesłanek... np należałoby udowodnic ze systemy są nieskuteczne a stopawrotu osobiście gra odwrotnie.

george.

Data: 2009-04-07 15:31:22
Autor: Maciej Zywno
DLA stopazwrotu.pl
abv wrote:
ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
- mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
oni tez traca - czy to jest fear ?

zdecydowanie fear, jesli sie traci ;)))

A tak na powaznie to mozna tez "zbierac na kapital poczatkowy". Co z tego, ze masz system, ktory co roku zarabia 30%, jesli masz 10k oszczednosci.
MaciejZ

Data: 2009-04-07 15:33:54
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Za 10k juz mozna pociupac.
:)
DJ

Data: 2009-04-07 22:13:25
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfkpf$rh9$1news.onet.pl...
Za 10k juz mozna pociupac.
:)
DJ

I to na naszych systemach! ;)
Dombrek

Data: 2009-04-07 15:41:23
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl
[...]
tak z ciekawości spojrzałem na cennik na stronie Dominika i Piotra... i o jakich pieniądzach my tu mówimy... 30 złociszów na miesiąc?... bez jaj... jeżeli kogoś bolą takie kwoty to nie powinien nawet myślec o kontraktach... bo po tygodniu zawału dostanie...

Data: 2009-04-07 15:46:05
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000422.49db5803newsgate.onet.pl...
[...]

ponac jakis bank ostatnio podwyzszyl o 1zl oplate za prowadzenie konta czy tez przelewy.
1zl ... smieszne kwoty.....  (x 4 mln rachunkow w banku)

Data: 2009-04-07 15:46:57
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grflij$jm1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

george

Data: 2009-04-07 15:52:34
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grflnm$k1n$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

nie ma znaczenia, chodzi o fakt - czytaj moj post ponizej porownujac
do producenta samochodow.

DLA stopazwrotu.pl