DLA stopazwrotu.pl

Data: 2009-04-07 14:59:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Pierwszy sygnał systemów poszedł 1 grudnia 2008, od tego czasu:
PRESTO +451 pkt netto
MODERATO +211 pkt netto
LARGO +228 pkt netto

Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem: "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Pozdrawiam
DJ

Data: 2009-04-07 08:48:15
Autor: n5k1s0
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 14:59, "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl>
wrote:
[...]

Nazwy tych systemów kojarzą mi się z menu w Pizzerii aniżeli z
zarabianiem kasy ;)

Data: 2009-04-07 18:02:12
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Nazwy systemów to są terminy muzyczne określające tempo.

DJ

Data: 2009-04-07 18:17:08
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfiod$k7t$1news.onet.pl...
Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem: "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

Data: 2009-04-07 11:02:44
Autor: macieks
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 18:17, "abv" <a...@abv.com> wrote:
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w
wiadomościnews:grfiod$k7t$1news.onet.pl...

> Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem:
> "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

Na szczęście kolega DJ jest prawdomówny. Pokazuje wyniki systemu,
który jest na minusie. Może nie ten czas na taki system, może trzeba
dołożyć dodatkowe warunki albo może trzeba go wywalić :) Autor systemu
coś z tym zrobi.
Ale autor jest wiarygodny, bo pokazuje, że z systemem można tracić
(kwestia jak długo:). Taka jest giełda.

Jak nie ufasz autorowi, nie zaufasz systemowi. Będziesz coś zmieniał,
naginał warunki i SL i później pretensje, bo nie zarabia.
30 pln miesięcznie szkoda ???? Koszt otwarcia 3 pozycji ???
Każdy jeden SL idzie w setki (chyba, że zawsze na rynku i odwracanie)

DLA stopazwrotu.pl