DLA stopazwrotu.pl

Data: 2009-04-07 15:51:26
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl
Ja nie mam do nikogo nic,  tylko nie ukrywajmy faktow.

Ludzie sprzedajacy Swoj system - to jak producent samochodu
sprzedajacy swoje auta ktory nie ma pewnosci i ufnosci do
wyprodukowanego przez siebie auta - ze przy predkosci
100km/h samochod po wyjezdzie z fabryki na szosie sie nie rozleci.

Producent by jezdzic swoim wozem - za pieniadze ze sprzedazy
samochodow wzkupuje ubezpieczenie NW.

Data: 2009-04-07 15:57:56
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
DLA stopazwrotu.pl
Na bankierze masz darmowy system. Graj nim.

Gdy strona była całkowicie za free Piotr Dąbrowski natłukł swoimi codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752
DJ

Data: 2009-04-07 16:06:00
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:grfm6h$rt$1news.onet.pl...
codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752

Ja nie oczkuje by cos bylo ZA DARMO, ale to by producent
byl uczciwy i przyznal sie ze NIE WIERZY
w SKUTECZNOSC swojego towaru.

Poniewaz sprzedajesz cos co ma generowac dalej pieniadze,
musisz sie wiec zgodzic z powyzszym czyli brakiem
skutecznosci systemu lub brakiem zaufania do tego co stworzyles.

Data: 2009-04-07 22:19:09
Autor: Dombrek
DLA stopazwrotu.pl
Kolego! Miesięczne dochody Stopyzwrotu są równe w naszym przypadku jednorazowemu zaliczeniu SL. Więc zapewniam Cię, że nie pokrywamy sobie strat z abonamentów.
Abonament aktualnie jest tylko po to, by ograniczyć ilość ludzi. Marne 30zł potrafi wyeliminować 95% zarejestrowanych użytkowników - bardzo prosty i skuteczny filtr poziomu traderów.
Dombrek

Data: 2009-04-07 16:02:11
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grflst$kdp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

porównanie jest całkowicie nietrafione.System to nie samochód.
System porównałbym to raczej do AK 47.
Nie chcesz chyba powiedzieć że bedziesz miał pretensje do producenta jak się przypadkiem postrzelisz kierując lufę w swoją stronę....

Data: 2009-04-07 16:11:37
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfn1m$b5v$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

jesli juz idziemy tokiem militanrmy to stopazwrotu zarabia na
granatach ktore mimo ze zawleczka nie bedzie wyciagnieta szanse
na wybuch wynosza 50/50. W razie czego rozpierdzieli klienta
a nie producenta (ktory mimo to i tak sie na nim wzbogaci,
sam nie uzywajac w/w granatu)

Data: 2009-04-07 16:20:16
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfn2g$n7q$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki, tak i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

george

Data: 2009-04-07 16:36:28
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfnm5$okn$1atlantis.news.neostrada.pl...

znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki, tak i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

Ok, mozna sie wymieniac porownaniami.

Nie sprzedaje sie czegos co generuje zyski, chyba ze sprzedawca
sam nie wierzy w jego skutecznosc. Nikt nie przekona mnie ze jest
inaczej. Niestety sprzedaz systemow to sliski temat, gdyz
sprzedaje sie cos co ma generowac zysk - paradoks.
Nie twierdze ze system stopyzwrotu jest skazany na porazke -
lecz poki co twierdze ze sam producent nie jest pewny swojego
systemu jak rowniez mu nie ufa - ale do tego przyznac sie nie potrafi.

Data: 2009-04-07 16:46:17
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfoh2$qj8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie moze mu ufać.

george

Data: 2009-04-07 17:00:04
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:grfp6v$s3c$1atlantis.news.neostrada.pl...

podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

 Zaufal bym systemowi ktory nie jest sprzedawany lub upubliczniany (pomijajac wyniki).
Lecz taka systuacja nie moze miec miejsca. Gdyz kto chcial by sie dzielic kura znoszaca
zlote jaja.

system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie moze mu ufać.

system sprzedawany = system ktorego sprzedawca ufa iz w przyszlosci przyniesie on zyski,
ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

Data: 2009-04-07 17:26:53
Autor: viper
DLA stopazwrotu.pl

> [...]

ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

kolego, przestań już bredzic... odbiorca w nic nie ufa... odbiorca wie, że 30 złociszów na miesiąc to są żadne pieniądze, i odbiorca widzi że system został zaprojektowany przez inteligentnych ludzi którzy kumają temat... więc nic nie stoi na przeszkodzie, by tym systemem zagrac na małej pozycji, na przykład jednym futem... wielu ludzi robi w ten sposób, że gra wieloma systemami i dzięki temu średnia jest przyzwoita... a ty przestań zaglądac ludziom do kieszeni i przestań obrażac chłopaków... nikt nikogo do niczego nie zmusza... jak potrafisz to zrobic lepiej to po prostu rób i nie wpieprzaj się w nie swoje sprawy...

Data: 2009-04-07 18:13:09
Autor: abv
DLA stopazwrotu.pl

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

Data: 2009-04-07 16:11:43
Autor: p
DLA stopazwrotu.pl
On 7 Kwi, 18:13, "abv" <a...@abv.com> wrote:
Użytkownik "viper" <viper2WYTNI...@op.pl> napisał w wiadomościnews:1562.00000432.49db70bdnewsgate.onet.pl...

Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

Hej, wszystko ok tylko na jakiej podstawie oceniasz produkt? Ja na
przykład swego czasu przez dwa miesiące obserwowałem w miarę na
bieżąco wskazania, sposób gry mi nie odpowiadał ale staram uczyć się
od lepszych od siebie a za takich uważam autorów portalu. Mogę
powiedzieć od siebie że nie było tam żadnego szwindla, sygnały i
poziomy publikowane przed sesją zgadzały się z podsumowaniem na koniec
dnia. Tak więc o jakiej prawdzie i faktach tutaj mówimy?

Data: 2009-04-07 19:17:00
Autor: george
DLA stopazwrotu.pl

"abv" <abv@abv.com> wrote in message news:grfptg$cp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

czyli z tego wynika że dla ciebie systemu nie ma.
[ potencjalna nisza rynkowa :)) ]

[...]

Tutaj mierzysz wszystkich swoją miarą. Ja np (kupując system).. absolutnie tego nie zakładam.
Unikaj uogólnien a bedzie lepiej.

george

DLA stopazwrotu.pl