DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIA艁 ZGIN膭膯 ?

Data: 2013-02-11 06:39:04
Autor: MrBean
DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIA艁 ZGIN膭膯 ?
CO TO JEST METODA NA MATRIOSZK臉?

To jeden z wielu przebieg艂ych sposob贸w stosowanych przez wywiad sowiecki, a obecnie tak偶e przez inne wywiady, w celu przej臋cia przyw贸dztwa i zapanowania nad narodem w stosunku do kt贸rego prowadzi si臋 d艂ugofalow膮 polityk臋 podboju.

W danym kraju instaluje si臋 wielu sobowt贸r贸w wspieranych i prowadzonych przez rezydent贸w agentury z docelowym zadaniem obj臋cia w艂adzy lub dzia艂aj膮cych jako agenci wp艂ywu na polityk臋 pa艅stwa, a tak偶e ukszta艂towania nowej 艣wiadomo艣ci narodowej po my艣li ich mocodawc贸w.

Matrioszki umieszcza si臋 na newralgicznych dla narodu pozycjach, jak np. duchowni, politycy, dziennikarze, wojskowi, wysocy urz臋dnicy pa艅stwowi, naukowcy, itp.

Tego typu dzia艂ania s膮 obliczone na zebranie owoc贸w za kilkadziesi膮t lat, kiedy ci agenci na dobrze wrosn膮 w nowe 艣rodowisko, zostan膮 uznani za swoich i nikomu nie przejdzie do g艂owy podejrzewa膰 ich o agenturalno艣膰.     NKWD stworzy艂a specjalne szko艂y przygotowuj膮ce matrioszki dla poszczeg贸lnych narod贸w. Znamy 艣wiadectwa wysokich funkcjonariuszy systemu sowieckiego jak r贸wnie偶 os贸b ? uczni贸w owych szk贸艂.

Oczywi艣cie, by艂a to super tajemnica, wiedzia艂o o tym bardzo w膮skie grono os贸b z najwy偶szego szczebla NKWD. Procedura preparowania matrioszki przebiega艂a nast臋puj膮co:

     porywano wcze艣niej upatrzon膮 osob臋 z elity narodu,
     wyciskano z niej wszelkie mo偶liwe informacje o rodzinie, szkole, 艣rodowisku 偶ycia;
     okre艣lano jej profil psychologiczny, nawyki, upodobania, itp.
     Pod dan膮 osob臋 dobierano fizycznie podobn膮, inteligentn膮 swoj膮 osob臋, kt贸ra nast臋pnie ?wchodzi艂a w buty? aresztowanego.
     Po starannym przeszkoleniu, co do kultury, j臋zyka, religii danego narodu, itd., wysy艂ano j膮 do kraju przeznaczenia. Tam mia艂a opiek臋 i pomoc agentury, np. gdyby jaki艣 autochton natarczywie kwestionowa艂 wiarygodno艣膰 matrioszki, to agentura przychodzi艂a z pomoc膮 i osobnik znika艂 bez 艣ladu.
     Osob臋 oryginaln膮, po wyssaniu z niej wszystkich potrzebnych informacji mordowano. Metoda genialna! Kilkana艣cie ? kilkadziesi膮t matrioszek ulokowanych w organizmie pa艅stwowym przeciwnika, mo偶e zaw艂adn膮膰 pa艅stwem i  zwasalizowa膰  je wzgl臋dem mocodawcy,  bez wojny, bez tych olbrzymich koszt贸w z tym zwi膮zanych,  bez psucia sobie opinii w 艣wiecie.
     A jak偶e trudno takich agent贸w wy艂apa膰!
     Ponadto z up艂ywem dziesi臋cioleci ich dzieci i wnuki jeszcze to panowanie umocni膮 do samych fundament贸w duszy narodowej!

艢WIADECTWA LUDZI Z NAJBLI呕SZEGO OTOCZENIA JARUZELSKIEGO

Rodzina Matka i siostra po powrocie z zes艂ania do Polski mia艂y w膮tpliwo艣ci, co do autentyczno艣ci sp;
W. Jaruzelskiego.     Rodzina by艂a zastraszana przez UB i ba艂a si臋 m贸wi膰 o swoich w膮tpliwo艣ciach.     Jak podaj膮 ich znajomi, relacje mi臋dzy nimi by艂y ch艂odne, a spotkania rzadkie i wymuszone!

Wi臋cej w linku - http://www.proroctwa.com/jaruzelski-matroszka.htm

Data: 2013-02-11 01:56:28
Autor: jr
> [...]

| o swoich w膮tpliwo艣ciach.     Jak podaj膮 ich znajomi, relacje mi臋dzy nimi
| by艂y ch艂odne, a spotkania rzadkie i wymuszone!

Moglbym zgodzic sie z ta teza po przedstawieniu dowodow _fizycznych_ (na przyklad znikniecie znamienia, blizny itp). Jesli zas chodzi o szeroko pojeta osobowosc, to mozna ja przekrecic o 180 stopni (a nawet wiecej:->). Doswiadczenie reedukacji nie raz pokazalo, ze po jej przejsciu najgorszymi katami zostawali najgoretsi patrioci. Komunistyczne sluzby znaja takie instrumenty..

Data: 2013-02-11 21:08:43
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-10 23:39, MrBean pisze:

     porywano wcze艣niej upatrzon膮 osob臋 z elity narodu,
     wyciskano z niej wszelkie mo偶liwe informacje o rodzinie, szkole,
     艣rodowisku 偶ycia;

Wiemy, wiemy. Ka偶dy z nas ogl膮da艂 sto razy kapitana Klossa.

--
MN

Data: 2013-02-11 23:39:06
Autor: jr
DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIA艁 ZGIN膭膯 ?

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kfbj3p$ve6$2news.task.gda.pl...

| Wiemy, wiemy. Ka偶dy z nas ogl膮da艂 sto razy kapitana Klossa.

Co nie bylo czysta fikcja. Taki podmieniony oficer rzeczywiscie istnial (choc nie musial nazywac sie Kloss).

DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIA艁 ZGIN膭膯 ?