DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIAŁ ZGINĄĆ ?

Data: 2013-02-11 01:56:28
Autor: jr
DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIAŁ ZGINĄĆ ?

| Rodzina Matka i siostra po powrocie z zesłania do Polski miały
| wątpliwości, co do autentyczności sp;
| W. Jaruzelskiego.     Rodzina była zastraszana przez UB i bała się mówić
| o swoich wątpliwościach.     Jak podają ich znajomi, relacje między nimi
| były chłodne, a spotkania rzadkie i wymuszone!
|
| Więcej w linku - http://www.proroctwa.com/jaruzelski-matroszka.htm

Moglbym zgodzic sie z ta teza po przedstawieniu dowodow _fizycznych_ (na przyklad znikniecie znamienia, blizny itp). Jesli zas chodzi o szeroko pojeta osobowosc, to mozna ja przekrecic o 180 stopni (a nawet wiecej:->). Doswiadczenie reedukacji nie raz pokazalo, ze po jej przejsciu najgorszymi katami zostawali najgoretsi patrioci. Komunistyczne sluzby znaja takie instrumenty..

DLACZEGO JAROSZEWICZ MUSIAŁ ZGINĄĆ ?