DLACZEGO w kantorach nie ma kas fiskalnych

Data: 2010-06-05 10:46:59
Autor: japawel
DLACZEGO w kantorach nie ma kas fiskalnych
Przecież kantory  to olbrzymie zródło dochodu dla budżetu.
Sprzedaję często walutę i jeszce nigdy nie dostałem paragonu. Więć rozliczają się na według ryczałtu czy jak ? Taka kasa przepływa a rządzący wolą podnośić akcyzę.

Data: 2010-06-05 01:55:20
Autor: Marek
On 5 Cze, 10:46, japa...@onet.pl wrote:
[...]

Ja dostaje zawsze paragon.

Data: 2010-06-05 03:25:48
Autor: zbig
On 5 Cze, 10:55, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> na według ryczałtu czy jak ? Taka kasa przepływa a rządzący wolą podnośić akcyzę.

Ja dostaje zawsze paragon.

ja też

Data: 2010-06-05 12:47:12
Autor: u2
DLACZEGO w kantorach nie ma kas fiskalnych
W dniu 2010-06-05 12:25, zbig pisze:
Ja dostaje zawsze paragon.
ja też

+1

DLACZEGO w kantorach nie ma kas fiskalnych