DLNA

Data: 2009-10-30 20:53:29
Autor: Waldek Godel
DLNA
Dnia Fri, 30 Oct 2009 21:49:39 +0100, ia napisał(a):

Już się cieszyłem, że kupując sony kdl-46W5500,
będę mógł bez podłączania żadnych kabli oglądać na TV materiał z laptopa,
a tu gość z salonu sony mówi: ok ale jak wetkne do telewizora kabel od netu..
nie wiem czy gość niedoinformowany czy może coś pokręcił?
net mam w domu wirelesem rozesłany, objawcie prawdę proszę..

DLNA to protokół a nie fizyczne połączenie. Jak masz w telewizorze
bezprzewodową kartę sieciową, to pójdzie, jak nie, to musisz je jakoś
połączyć prawda?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 22:46:54
Autor: Wojciech Apel
DLNA
Jak masz w domu WiFi i nie chcesz ciągnąć kabla, to za telewizorem możesz schować małego WiFi-AP ale skonfigurowanego nie jako AP tylko jako klienta sieci.

Nie będzie kableka :-)

W.

Data: 2009-10-30 23:01:21
Autor: ia
DLNA

[...]

no też mi coś podobnego przez myśl przeszło,
ale wierzyć mi się nie chce, że trzeba net dostarczyć,
żeby dlan wogóle działał..
może ktoś wie coś więcej?

Data: 2009-10-30 22:06:19
Autor: Waldek Godel
DLNA
Dnia Fri, 30 Oct 2009 23:01:21 +0100, ia napisał(a):

no też mi coś podobnego przez myśl przeszło,
ale wierzyć mi się nie chce, że trzeba net dostarczyć,
żeby dlan wogóle działał..
może ktoś wie coś więcej?

zawsze możesz wytresować gołebie, żeby ci pakiety nosiły...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 23:28:48
Autor: Jerzy Pastusiak
DLNA
On Fri, 30 Oct 2009, Waldek Godel wrote:
zawsze możesz wytresować gołebie, żeby ci pakiety nosiły...

ty sie z gołembiów nie wysmiewaj

wiesz ,że ze szczecina do poznania ,taki golab to przenosi
pakiety z szybkoscia 40 mbps ,czyli niezle HD

niestety z interaktywnoscia gorzej

Data: 2009-10-30 23:04:39
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
DLNA
ia wrote:

[...]

Może coś Ci wyjaśni rozwinięcie skrótu :-)
Digital Living Network Alliance

M.

Data: 2009-10-30 23:04:52
Autor: ia
DLNA
DLNA to protokół a nie fizyczne połączenie. Jak masz w telewizorze
bezprzewodową kartę sieciową, to pójdzie, jak nie, to musisz je jakoś
połączyć prawda?

czyli nie ma karty w sobie?
no to coś wyjaśnia,
ale dlaczego takie niedopatrzenie..

Data: 2009-10-30 23:08:04
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
DLNA
ia wrote:

czyli nie ma karty w sobie?
no to coś wyjaśnia,
ale dlaczego takie niedopatrzenie..

Przecież masz kartę ethernet, więc o co pytasz?

M.

Data: 2009-10-30 23:48:37
Autor: Jerzy Pastusiak
DLNA
On Fri, 30 Oct 2009, Wojciech Apel wrote:

| Jak masz w domu WiFi i nie chcesz ciągnąć kabla, to za telewizorem możesz | schować małego WiFi-AP ale skonfigurowanego nie jako AP tylko jako klienta | sieci.

a wlasnie , ze będzie
od APC do TV , no i jeszcze zasilacz ;)

mnie w testach jako APC , idealnie sie zachowywal tani d-link DAP-1160 ,
dobrze planet , nie najlepiej drogi asus , tragicznie linksys

DLNA