DLNA

Data: 2009-11-01 17:37:16
Autor: DeSola
DLNA
Już się cieszyłem, że kupując sony kdl-46W5500,
będę mógł bez podłączania żadnych kabli oglądać na TV materiał z laptopa,
a tu gość z salonu sony mówi: ok ale jak wetkne do telewizora kabel od

Widzę, że obaj razem z tym sprzedawcą macie małe doświadczenie we wtykaniu i jeszcze mniejsze jeśli chodzi o ten model sony

Samo podłączenie do laptopa niewiele daje ponieważ niewiele się da na tym tv obejrzeć. Akceptuje chyba tylko mpg2 o ile pamiętam.
Więc o wszystkich filmach w hd, jakiś mkv - zapomnij, ten tv jest bardzo słaby pod tym względem. Mam w5500 podpięte pod net i z mojego laptopa jedyne co mogę na nim oglądać to jakieś mp3 :-)
Dostępne fukncje internetowe to też żenada.

Pod tym względem mistorzostwo świada ma wszystkoczytający samsung b650, do tego możesz do niego dokupić przelotkę i masz net bezprzowodowy. Tylko obraz niestety znacznie gorszy niż w naszych w5500.

pozdrawiam

M.

Data: 2009-11-01 19:00:00
Autor: ia
DLNA

Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hckead$n1j$1news.onet.pl...
[...]

1. o jakiej przelotce piszes?
2. no to żeby mieć lepszy obraz dorównujący w5500 to może LE-46B750 ?

pzdr
ia

Data: 2009-11-01 22:39:33
Autor: DeSola
DLNA
Witam, poszperałem trochę po sieci i okazało się, że sytuacja dot. tego tv się zeminiła,  ponoć w5500 całkiem fajnie działa ale z windowsem 7 i windows media player ver 12

ewentualnie można zainstalować ps3 media server który również obsługuję ten tv (w5500)

ogólnie ja mam w5500 i jestem b. zadowolony, obrazu jest super

pozdrawiam

M.

DLNA