DŁUGIE KOLEJKI DO KRYPTY PREZYDENCKIEJ NA WAWELU

Data: 2010-05-03 19:29:53
Autor: MH
DŁUGIE KOLEJKI DO KRYPTY PREZYDENCKIEJ NA WAWELU
[pierdoły ciach]

To była bodajże końcówka lat 80'tych , albo początek 90'tych. Cholera , nie
pamiętam..  Na Okęciu wylądował Concorde. Akurat miałem towar do odbioru na cargo.
O 5-tej rano wyjechałem ze swojej osady , żeby o rozsądnej godzinie być na
kolacyjkę.. JA PIER.....  Nie dało się !!  Tak gawiedź waliła na lotnisko , by
zobaczyć żelaznego ptaka. Tak i teraz gawiedź wali do ofiary żelaznego ptaka.
IDĘ O ZAKŁAD !!!  Po wyborach pis z kulawą nogą tam nie zaglądnie.

MH

Data: 2010-05-03 20:28:14
Autor: cytryna
[...]

Pani Kustosz Muzeum Wawelskiego w rozmowie z historykiem i socjologiem, dr nauk politycznych Zbigniewem Bajką z Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, stwierdziła przed kamerami TVP, że spodziewane jest ogromne zainteresowanie sarkofagiem Pary Prezydenckiej w krypcie Srebrnych Dzwonów w okresie co najmniej 2 lat. Stara zasada śledczych stanowi, że zbrodniarz przychodzi na pogrzeb ofiary, a wczesniej czy później odwiedza także miejsce jego pochówku. Zobaczymy jak dalece sie to sprawdzi w omawianym przypadku.

Data: 2010-05-03 12:42:59
Autor: Antenka

***************************************************************************­*

[...]

Cytrynko myślisz, że spiskowcy też przyjądą do krypty Prezydenckiej
Pary? Chyba masz rację, ale najpierw pokręcą się na miejscu zbrodni,
żeby zabrać obciążające ich dowody.

Antenka

Data: 2010-05-03 20:41:49
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000021da.4bdf15benewsgate.onet.pl...
[...]

Dom do góry nogami. Domek na głowie.

Pierwsi goście odwiedzili go 12 maja 2007 roku. W letnie weekendy oblegany (3-4 godzinne kolejki).

http://www.youtube.com/watch?v=n39EHVjEWbM

boukun

DŁUGIE KOLEJKI DO KRYPTY PREZYDENCKIEJ NA WAWELU