DM Alior Banku

Data: 2010-10-10 19:06:27
Autor: SERG
DM Alior Banku
Przymierzam się do zmiany DM-u i moją uwagę przykuł Alior Bank. W związku z tym mam 2 pytania do posiadaczy tam rachunków brokerskich:

1)Przy w tym biurze maklerskim da się importować notowania online do zewnętrznych programów AT (MetaStock)?

2)Czy są jakieś ukryte opłaty? Z tego co wyczytałem prowadzenie, wpłata i wypłata depozytu z konta są darmowe. Prowizje od zleceń na dosyć dobrym poziomie. Ale może jest coś ukrytego typu np. powiadomienia sms-owe których nie da się anulować a za które trzeba płacić.
Albo przelewy  z rachunku brokerskiego na rachunek w innym banku?

P.S. W Alior Banku planuje mieć tylko rachunek brokerski bez konta
      osobistego.

Data: 2010-10-11 07:55:41
Autor: mdzw
DM Alior Banku
Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i8srqe$h7g$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ad. 1
nie wiem

Ad. 2
nie ma

Ad. P.S.
nie ma takiej mozliwości
musi być ROR - też jest za Free

na ROR jest kapitalizacja odsetek co dziennie
,a na RB masz mozliwosc OTP ( chyba do 30%) jak grasz dayteading

ogolnie jestem zadowolony

--
pozdrawiam,

Data: 2010-10-11 12:23:53
Autor: SERG
DM Alior Banku
Może komuś taka wiedza się przyda:
Na moje zapytanie mailowe na temat importowania danych do zewnętrznych programów AT oraz posiadania wyłącznie rachunku brokerskiego bez konta w tymże banku, dostałem dwie odpowiedzi twierdzące.

Także podobnież jest możliwość importowania notowań i można mieć rachunek brokerski bez konta.

DM Alior Banku