DM IANTD "jacekplacek"

Data: 2010-07-29 06:24:40
Autor:
DM IANTD "jacekplacek"
Kris <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zapraszam na kursy zgodnie ze standardami IANTD
Divemaster - przewodnik nurkowy

"Niestety, nie możesz się psycholu wprost przedstawić, bo sporo by się znalazło, co by ci ta tępa mordę obiło i nie chodzi o tu o Pawła. Zarzcasz tępę ścierwo komus anonimowość? A kto wlazł tu z buciorami i pierwszy zaczął swoje śmierdzące wypociny smarować? Jesteś zasranym tchórzem i boisz się pokazać swoją tchórzliwą pozbawioną honoru gębę. I słusznie, się boisz. Ukrywaj się zasrańcu, tylko tak możesz zaistnieć. No, może jeszcze szepcząc żoneczce jaki jesteś wspaniały... niech ma coś zamiast normalnego seksu i zapomni o życiu z pedałem."

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&pid=1109273&MID=%3Ci2q353%24ba7%241%40inews.gazeta.pl%3E

Mam pytanie czy to Ty jesteś odpowiedzialny za to że człowiek nie zrównoważony
psychicznie jest DM IANTD ?
Jeśli nie to z góry przepraszam za posądzenie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-29 10:40:23
Autor: jacekplacek
DM IANTD
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

zrównoważony
psychicznie jest DM IANTD ?
Jeśli nie to z góry przepraszam za posądzenie.

czarnecki, wiem, że klimaty w podlinkowanym miejscu są właściwe dla twojej chorej psychiki a mój tekst, skoro to potępia godzi w samo twoje serce. Nie umiem dyskutować z pacjentami Tworek, jesteś dla mnie nieosiągalny. Wiem, że to nie ładnie denerwować się na osobę tak upośledzoną, niestety, nie jestem święty i daleko mi do tego. Podziwiam twoich bliskich, muszą ogarniać to na codzień... Szczerze Ich podziwiam.

Data: 2010-07-29 11:02:25
Autor:
"paroweczko" pisz na Berdyczów
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): pozdrawiam rc