DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów

Data: 2009-09-30 12:31:13
Autor: ttt
DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów
Czy ktoś z was może mi zaproponować jakieś dobre BM, ktore panuje nad swoim servisem informatycznym?

Spece z DM penetrator potrafią wyłączyc/zawiesiesić notowania w czasie sesji, odłaczyć stronę internetową, bądż też nie podawać aktualnej liczby otwartych pozycji.
Srfednio co 3 dni jest mniejsza lub większa awaria - i ZAWSZE w czasie sesji!

Dzisiaj np wyłaczyli strone na 25 minut ...

Kiedyś w wolnej chwili opisze wszystko co mi sie z nimi "przeżyło" ...

Data: 2009-10-01 00:12:22
Autor: Freak
On 30 Wrz, 12:49, karol <ka...@kot.pl> wrote:
ttt pisze:

> [...]

> Dzisiaj np wyłaczyli strone na 25 minut ...

> Kiedyś w wolnej chwili opisze wszystko co mi sie z nimi "przeżyło" ...

a co sądzicie o mBank ?

Data: 2009-10-02 10:25:26
Autor: ttt5WYTNIJTO
DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów
ZNOWU NIE DZIALA STRONA INTERNETOWA OD 20 MINUT !!!

Pozdrawiam amatorów z zarządu DM Penetrator.

Data: 2009-10-02 16:03:05
Autor: Ireneusz Wik
DM Penetrator - podsumowanie
Po wielu latach działalności jedno z pierwszych prywatnych biur maklerskich w Polsce się kończy...

klienci DM Penetrator czas na migrację, ja już zacząłem...

pozdr
IWSP

Data: 2009-10-02 17:06:34
Autor: Ireneusz Wik
DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów

ING - ostatnio mało korzystam ale sympatyczne i nie przypominam sobie problemu
WBK - zdarzały im się problemy z dostarczaniem danych online BOSSA - Comarch robił im obsługę internetową, więcej nie trzeba zniechęcać
Penetrator - schodzą na psy
PKOBP - całkiem, całkiem ale mało korzystam

pozdr
IWSP

Data: 2009-10-04 10:55:27
Autor: Kazik
DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów
Jest kilka niezłych systemów, większość opartych na Promaku jak PKO BP i Alior, inne też niezłe to CDM i BOŚ.

--

DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów