DNA Tutenchamona

Data: 2010-02-21 17:56:58
Autor: awe
DNA Tutenchamona
prawdopodobnie
R1b1b2a1b4-S28/U152
3500 ybp (lub raczej 4125, wg. JoGG5/2)
Rhine & Meuse region, Alps, northern Italy Alpine Celts (Hallstatt-La Tene), Italics

http://forum.egyptiandreams.co.uk/viewtopic.php?t=4848&postdays=0&postorder=asc&start=0
awe

Data: 2010-02-21 18:22:42
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-21 17:56, awe pisze:
[...]

O czym ty awe chrzanisz?

Data: 2010-02-21 19:07:46
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlrq50$2mj$4news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no powiedzmy ze Tutenchamon ma wiele wspolnego z celtami choc jeszcze nie wiem do konca czy to nie jest R1b z Kamerunu czy tez sa pochodzenia Berberyjskiego.
Jednakze pochodzenie chyba jednak z rejonu Alp
awe

Data: 2010-02-21 22:26:52
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-21 19:07, awe pisze:
[...]

Dopiero będzie szok gdy się okaże że wielki Tutenchamon jest potomkiem pastuchów kóz.

Data: 2010-02-21 22:32:01
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hls8f0$dup$1news.onet.pl...
> [...]
> awe

Dopiero będzie szok gdy się okaże że wielki Tutenchamon jest potomkiem

Polskie osadnictwo w górach Atlas - bardzo stare.

Data: 2010-02-22 00:07:01
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hls8f0$dup$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
niby jak:-)
awe

Data: 2010-02-22 00:43:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
DNA Tutenchamona
awe wrote:

[...]

Wy - łowcy genów - już sami wiecie jak. :)))
--
Pit

Data: 2010-02-22 01:58:05
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hlsg4l$unm$3news.onet.pl...
awe wrote:

[...]

proponuje sprawdzic geny Jadrysia i jak wyjdzie pastuch koz - to kto wie, kto wie
awe

Data: 2010-02-22 02:26:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
DNA Tutenchamona

awe wrote:

[...]

Ja nie jestem łowcą genów i geny Jadrysia mnie zupełnie nie interesują.
Może on nawet być i pastuchem serbskich wielbłądów... :)
--
Pit

Data: 2010-02-22 04:58:07
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message
awe wrote:

> [...]

Ja nie jestem łowcą genów i geny Jadrysia mnie zupełnie nie interesują.
Może on nawet być i pastuchem serbskich wielbłądów... :)

Zamiast pisać Jądryś, będziemy pisać Tu_Ten_Haman? 8-()

Data: 2010-02-22 08:49:05
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

awe wrote:

[...]

Ty Panslav to raczej nie rób sobie testu na pochodzenie, - masz dużo do stracenia.

Data: 2010-02-22 09:01:05
Autor: Neko
DNA Tutenchamona
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Ty Panslav to raczej nie rób sobie testu na pochodzenie, - masz dużo do stracenia.

I bez badan wiemy wszystko o pochodzeniu Panslavisty

Data: 2010-02-22 09:13:07
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

> Ty Panslav to raczej nie rób sobie testu na pochodzenie, - masz dużo do
> stracenia.

I bez badan wiemy wszystko o pochodzeniu Panslavisty

Moja rodzina nie chodziła do tego capa, który ciebie zrobił...

Data: 2010-02-22 09:12:10
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hltcte$n6f$4news.onet.pl...
> [...]
>>
> Zamiast pisać Jądryś, będziemy pisać Tu_Ten_Haman? 8-()

Ty Panslav to raczej nie rób sobie testu na pochodzenie, - masz dużo do

Sądzisz, że eSBuce i Mosad mogli mi gieny wymienić?
Te prymitywy?  ;-)))))))))

Data: 2010-02-22 18:54:28
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

awe wrote:

[...]

Nie.. - może się okazać że w twoich żyłach nie płynie wcale błękitna krew. Ponieważ twoi szlachetni protoplaści przywłaszczyli sobie tytuł, a w rzeczywistości byli pastuchami kóz.

Data: 2010-02-22 19:15:25
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hlugcn$ae$1news.onet.pl...
> [...]

Nie.. - może się okazać że w twoich żyłach nie płynie wcale błękitna
krew. Ponieważ twoi szlachetni protoplaści przywłaszczyli sobie tytuł, a

He..he, masz te kiepałe. Jesli już to pasterze owiec, których jeden doszedł
wysoko walecznością w Maramoszu...

Data: 2010-02-22 08:48:33
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 01:58, awe pisze:

proponuje sprawdzic geny Jadrysia i jak wyjdzie pastuch koz - to kto wie,
kto wie
awe

Myślisz ze to by było jakimś powodem do wstydu dla mnie? Żadnych przodków nie będę się wstydził o ile nie byli mordercami albo złodziejami.

Data: 2010-02-22 16:42:36
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hltcse$n6f$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
uwazaj bo mozesz miec pecha
awe

Data: 2010-02-22 16:53:26
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
przodków
> nie będę się wstydził o ile nie byli mordercami albo złodziejami.

uwazaj bo mozesz miec pecha
awe

Jak parch to ma całe plemię morderców i złodziei...

Data: 2010-02-22 18:56:48
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 16:42, awe pisze:
[...]

Ja oceniam człowieka a nie jego przodków.

Data: 2010-02-22 20:46:49
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hluggt$ae$2news.onet.pl...
[...]

nieslusznie, bo geny to jedno a kultura zakorzeniona w rodzinie to drugie....wiesz gdybys wiedzial ze twoi przodkowie postepowali prawidlowo - to zawsze jest to jakies zobowiazanie do kontynuacji. Poza tym pewnie uwarunkowana jest genetycznie postawa...wiesz nawet mysle ze bardziej niz ci sie wydaje...ty masz gen braku logicznego myslenia..stad biegasz po grupach i pierdolisz te swoje glupoty o wyzszosci komunizmu. Coz ostales sie, ale twoje geny powinny wyginac, albowiem nie posiadasz cech ktore pozwola ci przezyc w konkurencyjnym srodowisku. Do tej pory bylo to mozliwe bo pastuchy koz tez kiedys byly potrzebne. Chocby do tego zeby nakramic rycerza ktory cie obronil przed innymi. Teraz nie ma takiej potrzeby, a wiec gin jadrys - mam nadzieje ze bez potomstwa.
awe

Data: 2010-02-22 21:35:34
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

Nie gadaj bzdetów awe.. Tą sympatią do komunizmu zapałałem stosunkowo niedawno. Wiesz w swoim czasie miałem dość liczne rodzeństwo, ale jednak żaden z moich braci nie przypominał drugiego (poza podobieństwem zewnętrznym), - zupełnie odmienne zainteresowania, talenty czy chociażby gust co do kobiet. I jak to wytłumaczysz?

Bo ja osobiście sądzę że to środowisko w którym żyjemy nas kształtuje a nie jakieś tam geny..

Data: 2010-02-22 22:36:36
Autor: awe
DNA Tutenchamona

[...]

-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie masz racje- srodowisko to jedno, a geny to drugie. w zwiazku z tym przedaj sie z bracmi - i potwierdzcie wspolne pokrewienstwo po ojcu
awe

Data: 2010-02-23 18:02:22
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 22:36, awe pisze:

[...]

Ale po co? Do niczego to nikomu nie jest potrzebne.

Data: 2010-02-22 08:47:55
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 00:07, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

No porównają jego DNA z DNA jakiegoś szkieletu znalezionego w wiejskiej zagrodzie.

Data: 2010-02-22 16:45:31
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hltcr8$n6f$2news.onet.pl...
[...]

oj jadrys, wszyscy jestesmy ze soba spokrewnieni tylko pytanie jak dawno temu. tak wiec pisanie tu o pastuchu koz jest bez sensu. najwazniejsze ze mozna sie spodziewac europejskiej haplogrupy R1b co nie znaczy ze to byl potomek ludzi zyjacych gdzies w alpach. Po prostu ta haplogrupa przemieszczala sie docierajac do egiptu a potem przez pn afryke dostala sie do hiszpanii i portugalii aby w koncu trafic na wyspy brytyjskie i irlandie.
awe

Data: 2010-02-22 18:59:46
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 16:45, awe pisze:
[...]

Oj wypraszam sobie!! Ja nie mam nic wspólnego z choćby takim błękitnokrwistym Panslavistą..

Data: 2010-02-22 19:16:21
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hlugmf$ae$3news.onet.pl...

My nie spółkowaliśmy z komuchami.

Data: 2010-02-22 20:57:07
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 19:16, Prawusek pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message news:hlugmf$ae$3news.onet.pl...

W dniu 2010-02-22 16:45, awe pisze:

My nie spółkowaliśmy z komuchami.

Ale komuchy z wami Panslavista,  spółkowali.. :-D

Data: 2010-02-22 22:48:23
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

> My nie spółkowaliśmy z komuchami.

Ale komuchy z wami Panslavista,  spółkowali.. :-D

Komuchy żydzie bobki...

Data: 2010-02-23 18:04:12
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

W dniu 2010-02-22 16:45, awe pisze:

My nie spółkowaliśmy z komuchami.

Ale komuchy z wami Panslavista,  spółkowali.. :-D

Komuchy żydzie bobki...

Ale jacy przystojni..

Data: 2010-02-22 23:25:41
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlunif$mdj$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
widziales kiedy sexownego komucha? smierdzialo zawsze z geby i zawsze to byl jakis mongol
awe

Data: 2010-02-23 18:04:42
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

Za Guevarą panienki szalały.. Za Sorge tak samo.

Data: 2010-02-24 09:41:30
Autor: awe
DNA Tutenchamona

[...]

e tam zawsze byly to jakies wiejskie ciemne i pijane dziewuchy
awe

Data: 2010-02-24 10:24:23
Autor: cirrus
DNA Tutenchamona
[...]

Za Hitlerem, za Stalinem też. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-22 19:17:20
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

Kałacha codziennie konserwuję, aby nie zawiódł w chwili próby.

Data: 2010-02-22 20:56:24
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 19:17, Prawusek pisze:
"Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message news:hlugmf$ae$3news.onet.pl...

Kałacha codziennie konserwuję, aby nie zawiódł w chwili próby.

Nic ci to nie pomoże. Proponuję ci przeprosić mnie, i to jedyna twoja gwarancja ze pożyjesz jeszcze trochę..

Data: 2010-02-22 22:47:42
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

> Kałacha codziennie konserwuję, aby nie zawiódł w chwili próby.

Nic ci to nie pomoże. Proponuję ci przeprosić mnie, i to jedyna twoja
gwarancja ze pożyjesz jeszcze trochę..

Bawisz mnie. Co innego Syla, ją też przepraszałem już kilka razy..

Data: 2010-02-23 18:05:02
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

Ale z ręki Syli nic ci nie groziło. A z mojej wręcz odwrotnie.

Data: 2010-02-23 19:12:51
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hm11ru$bgq$4news.onet.pl...
W dniu 2010-02-22 22:47, Prawusek pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message

> Bawisz mnie. Co innego Syla, ją też przepraszałem już kilka razy..

Ale z ręki Syli nic ci nie groziło. A z mojej wręcz odwrotnie.

Dlatego przeżyła, bo to, co usiłowała zrobić pozbawiłoby ją głowy, gdyby jej
się udało... No i dziecko jako paralon ochronny - dla nie nietykalni...
:-))))))

Data: 2010-02-22 23:28:03
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlunha$mdj$1news.onet.pl...
[...]

Ty musz jadrys grozisz, niesamowite, wiesz mi sie wydaje ze jak juz to prawusek pociagnalby za soba lewaka, ale nie idiote, wiec nie licz na honorowe rozwiazanie, moze po prostu sam skocz z jakiegos mostu, bedzie spokoj
awe

Data: 2010-02-23 11:51:02
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

> [...]
prawusek pociagnalby za soba lewaka, ale nie idiote, wiec nie licz na
honorowe rozwiazanie, moze po prostu sam skocz z jakiegos mostu, bedzie

Postawiłem mu warunki bo się napraszał - nie strzymał i z daleka podskakuje
jak wsza na grzebieniu... Niektórzy tak mają - boja się spojrzeć w wylot
kałasza nawet z odległości 600m...

Data: 2010-02-23 18:06:55
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

Ja wolę  usiec pana Hrabiego z bliska..

Data: 2010-02-23 18:06:06
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

awe, nie chcę być niemiły, ale z łaski swojej nie wtrącaj się gdy dwóch szlachetnie urodzonych się potyka..

Data: 2010-02-24 09:43:01
Autor: awe
DNA Tutenchamona

[...]

-- -- -- -- -- --
ok;-)
awe

Data: 2010-02-24 10:14:41
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

> awe, nie chcę być niemiły, ale z łaski swojej nie wtrącaj się gdy dwóch
> [...]

Ustępuję pola ślachetnie urodzunemu fornalowi.

Data: 2010-02-26 22:58:22
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona

[...]

Najwyższy czas utoczyć krwi pełnemu Hrabiemu. jeszcze nigdy nie miałem ku temu sposobności. Różnych już szlachetków oćwiczyłem płazem mojej szabli, ale jeszcze nie potykałem sie z Hrabią.

Data: 2010-02-22 20:47:38
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlugmf$ae$3news.onet.pl...
[...]

ale ja ci nie napisalem ze masz..wiesz takie odlegle pokrewienstwo - to tylko wynik ewolucji...
awe

Data: 2010-02-22 21:24:35
Autor: Jadrys
DNA Tutenchamona
W dniu 2010-02-22 20:47, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Tak jasne, wszyscy pochodzimy od jednego Adama i Ewy.. ;-)

Data: 2010-02-22 22:37:15
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlup60$r7m$2news.onet.pl...
[...]

dokladnie, a tylko twoj daleki kuzyn byl krolem
awe

Data: 2010-02-23 22:23:45
Autor: White Power
DNA Tutenchamona
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Dopiero będzie szok gdy się okaże że wielki Tutenchamon jest potomkiem pastuchów kóz.

A jak wyjdzie że konDon jest jego potomkiem?

Data: 2010-02-24 09:43:36
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hm1khh$spt$1inews.gazeta.pl...
[...]

super moze zabiora go do egyptu
awe

Data: 2010-02-21 19:04:50
Autor: awe
DNA Tutenchamona
Data: 2010-02-22 12:08:27
Autor: konserwator
DNA Tutenchamona

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlro9o$uce$1news.onet.pl...
[...]

czyli co?
Khazar?

Data: 2010-02-22 12:26:42
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message

> [...]
> R1b1b2a1b4-S28/U152
> 3500 ybp (lub raczej 4125, wg. JoGG5/2)
> Rhine & Meuse region, Alps, northern Italy Alpine Celts (Hallstatt-La

czyli co?
Khazar?

Ale nie Izraelita, ci rządzili Egiptem razem z Hyksosami i razem z nimi
uciekli, gdy Egipcjanie pogonili im kota...

Data: 2010-02-22 16:46:14
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hltpqc$35a$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Ale nie Izraelita, ci rządzili Egiptem razem z Hyksosami i razem z nimi
uciekli, gdy Egipcjanie pogonili im kota...
-- -- -- -- -- -
gdzies czytalem ze biblijni zydzi byli murzynami:-)
awe

Data: 2010-02-22 16:55:19
Autor: Prawusek
DNA Tutenchamona

> [...]
> uciekli, gdy Egipcjanie pogonili im kota...
-- -- -- -- -- -
gdzies czytalem ze biblijni zydzi byli murzynami:-)

No właśnie, pochodzili z Etiopii, a tylko jeden nieżyd Abraham z miasta
Ur...

Data: 2010-02-22 20:48:15
Autor: awe
DNA Tutenchamona

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hlua2j$agl$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

awe

No właśnie, pochodzili z Etiopii, a tylko jeden nieżyd Abraham z miasta
mysle ze bardzo malo wiemy o tym okresie
awe

DNA Tutenchamona