DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN

Data: 2019-04-03 06:48:00
Autor: Dawid Rutkowski
DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 22:01:59 UTC+2 użytkownik Marcin napisał:

ze mam miec pakiet kont za ktore place 18 PLN/m-c. A tu dostaje list, ze zamkna konto, oprocentowania kredytu nie zmienia, nie bede placil juz tych 18 PLN/m-c a do tego na otarcie lez dadza jednorazowo 300 PLN. O co chodzi? Rozumiem, ze bank sie wycofal z detalu poza hipotekami ale zeby

A napisz jeszcze, jak się z tego konta korzysta?
Oprócz tych 18PLN na miesiąc jeszcze jakieś opłaty?
Za przelewy, debetówkę, za bankomaty/wpłatomaty? Ew. warunkowa bezpłatność?
Jak wrażenia z ST? Apki raczej nie mają, blika też nie, google pay też nie.

Data: 2019-04-03 17:45:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1056d8f9-dbc5-4fb7-9db1-20c3ba06b7ec@googlegroups.com...
[...]

A co - chcesz sobie otworzyc konto ?
Za pozno :-)

A przeciez nie wciskali tego konta, zeby klienta zadowolic, tylko, zeby zarobic :-)

J.

Data: 2019-04-10 22:56:30
Autor: Marcin
DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN

Witam

> A napisz jeszcze, jak się z tego konta korzysta?

Trudno powiedziec bo w zasadzie nie korzystam. Musze miec, bo takie warunki promocji. Sluzy glownie do robienia ping-ponga zeby miec promocyjna marze. Jeszcze jakis czas temu mieli dobrze oprocentowane konto oszczednosciowe PLN. Prawie jak lokaty w klonach. Ale teraz juz slabe 1%.

> Oprócz tych 18PLN na miesiąc jeszcze jakieś opłaty?
> Za przelewy, debetówkę, za bankomaty/wpłatomaty? Ew. warunkowa bezpłatność?

Przelewy, karty, bankomaty w cenie pakietu. Nie ma mozliwosci zejsc z oplat 18 PLN/m-c.

> Jak wrażenia z ST?

Z poczatku to byla tragedia. Np. zeby zobaczyc aktualne saldo bo sie czekalo na przelew to trzeba bylo kliknac w historie. Inaczej saldo pokazywane na podsumowaniu rachunkow nie uwzglednialo operacji z danego dnia. A standardem byly wtedy juz systemy on-line. Teraz jest znacznie lepiej ale np. przelewy wewnetrzne nie chodza on-line. W godzinach biurowych czeka sie kilka minut - to nie problem ale wieczorem czy w weekend tylko znikaja z dostepnych srodkow konta zrodlowego a pojawia sie nastepnego dnia na docelowym.
Na duzy plus z pewnoscia prosty, przejrzysty interfejs, bez zadnych wodotryskow typu kafle.

> Apki raczej nie mają, blika też nie, google pay też nie.

Chyba nie maja. Bank w ktory prowadzi moje normalnie konto ma to wszystko ale nie skorzystalem z tego ani razu wiec w DNB nie szukalem ;)

Pozdrawiam,
Marcin

DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN