DNS-y?

Data: 2013-12-30 06:33:47
Autor: W
DNS-y?
mr misio wystukał, co następuje:

Ale, że co?  ze jak?

Musze miec roota i osobną aplikacje, zeby w Androidzie ustawić DNS-y takie, jakie chce?

Nie da sie inaczej? Bez rekonfigurowania rutera?

Ustawienia -> WiFi -> longtap na sieci -> zmień ustawienia i na dole okienka podajesz.

Data: 2013-12-30 11:08:46
Autor: Pawel G.
DNS-y?
Witam,

W odpowiedzi na maila od W
z dnia: 2013-12-30 07:33:
[...]

w niektórych smartfonach wtedy pojawia się klawiatura, która dokładnie
zasłania to co trzeba wypełnić (IP, maskę, bramkę, DNSy) i wygląda jakby nic się nie dało zrobić, hint: przewinąć ;] Do tego wpisać oba DNSy (secondary również), bo już na kilku urządzeniach testowane, że jak secDNS zostanie pusty to nie działa.

Paweł

Data: 2013-12-30 12:59:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DNS-y?

"Pawel G." l9rgn6$bl9$1@news.supermedia.pl

[...]

Obrócić albo wpisać ze schowka?...

Data: 2013-12-30 13:16:43
Autor: Pawel G.
DNS-y?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Eneuel Leszek Ciszewski
z dnia: 2013-12-30 12:59:

[...]

Jak już ktoś wie gdzie to jest to se znajdzie. Nie wiem jak wpisać ze
schowka w 4 różne pola różne wartości, zwłaszcza jak tych pól nie widać i nie wiadomo co i gdzie się wkleja. :]

Większe problemy zaczynają się z kilkoma sieciami statycznymi i kilkoma DHCP zależnie od miejsca/sieci WiFi. Na szczęście są na to narzędzia w googlach co zależnie od sieci zalogowanej przełączają DHCP/static i same wpisują IP, maski, bramki i DNSy, bo bym zwariował. ;)

Paweł

Data: 2013-12-30 13:26:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DNS-y?

"Pawel G." l9ro72$gds$1@news.supermedia.pl

Obrócić albo wpisać ze schowka?...

Jak już ktoś wie gdzie to jest to se znajdzie. Nie wiem jak wpisać ze
schowka w 4 różne pola różne wartości, zwłaszcza jak tych pól nie widać
i nie wiadomo co i gdzie się wkleja. :]

U mnie w Monsterze można po prostu wpisać 8.8.8.8 i koniec.
Tak też **chyba** było w SGAce.

U mnie w Monsterze można to wpisać także ze schowka.
Nie pamietam, jak bylo w Ace.

[...]

U mnie w Monsterze jest ustawianie dla każdej sieci z osobna.

DNS-y?