DO ANTENKI

Data: 2010-01-03 23:26:23
Autor: Prawusek
DO ANTENKI
    Wszedłem na stronę o gziku, nikt nie wie skąd się wzięła ta nazwa - ja
wiem, przez podobieństwo do tej nazwy nazwę z Beskidu Niskiego:

BŹDZIK,  BZIK, AWANTURKA

    Ogólnie tłumaczono to wiosennym zaburzeniem w jelitach spowodowanym
świeżym twarożkiem ze świeżymi dodatkami zielonymi: cebulką i szczypiorem z
niej, szczypiorem czosnku, rzodkiewką, liśćmi mięty.

Data: 2010-01-04 10:39:45
Autor: Antenka
DO ANTENKI
On 3 Sty, 23:26, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Ale wiemy z czym się gzik jada - oczywiście z pyrami !:D

Antenka

Data: 2010-01-04 19:42:06
Autor: raff
DO ANTENKI
Antenka pisze:
[...]

Gziki to ja puszczam po bigosie. Ewentualnie pierogach z kapusta.

R.

Data: 2010-01-04 10:49:15
Autor: Antenka
DO ANTENKI
On 4 Sty, 19:42, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> Ale wiemy z czym się gzik jada - oczywiście z pyrami !:D

> Antenka

Gziki to ja puszczam po bigosie. Ewentualnie pierogach z kapusta.

R.

Raffik mogłoś sobie ten opis darować...Coś jest z tobą nie tak, lepiej
idź do gastrologa. Albo to następstwo zwykłego łakomstwa :D

Antenka

Data: 2010-01-03 22:28:06
Autor: Prawusek
DO ANTENKI
Antenka pisze:

> [...]

Raffik mogłoś sobie ten opis darować...Coś jest z tobą nie tak, lepiej
idź do gastrologa. Albo to następstwo zwykłego łakomstwa :D

To tylko zwiastun poalkoholowej marskości wątroby.

A bździk jada się w górach z pieczywem...