DO CHOPÓW...

Data: 2010-05-04 08:17:35
Autor: Panslavista
DO CHOPÓW...
Hołota skasowała post, pewnie nie znali odpowiedzi na moje pytanie. A
pytałem o to, czy jeżeli masz do wyboru dwie osobniczki, jedn± typu
bo_no_bo, drug± typu no_bo_no, to któr± wybierzesz i dlaczego?

Data: 2010-05-03 08:26:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
DO CHOPÓW...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
Hołota skasowała post, pewnie nie znali odpowiedzi na moje pytanie. A
pytałem o to, czy jeżeli masz do wyboru dwie osobniczki, jedn± typu
bo_no_bo, drug± typu no_bo_no, to któr± wybierzesz i dlaczego?

   To jak z tymi starymi tranzystorami bipolarnymi:
   ktore wolisz typu pnp, czy npn i dlaczego?
   Ja jakos zawsze wolalem te npn, bo mi triody
   przypominaly.

Data: 2010-05-04 09:01:18
Autor: Panslavista
DO CHOPÓW...
Wlodzimierz Zabotynski wrote:

[...]

Ja też ale dlatego, ze w układzie OE minus miałem na masie...

Data: 2010-05-04 09:08:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
DO CHOPÓW...

> [...]

>    Ja jakos zawsze wolalem te npn, bo mi triody
>    przypominaly.

Ja też ale dlatego, ze w układzie OE minus miałem na masie...

   Minus na masie i plus na szynie zasilania to jakies takie naturalne...

Data: 2010-05-04 10:12:40
Autor: Panslavista
DO CHOPÓW...
> [...]

Ja też ale dlatego, ze w układzie OE minus miałem na masie...

   Minus na masie i plus na szynie zasilania to jakies takie naturalne...

Atakujesz mojego kompa, a to nie naturalne.

Data: 2010-05-04 10:14:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
DO CHOPÓW...

> [...]

>    Minus na masie i plus na szynie zasilania to jakies takie
naturalne...

Atakujesz mojego kompa, a to nie naturalne.

   Mozliwe!  Jak sie twoj komp w sieci nazywa?

Data: 2010-05-04 10:20:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
DO CHOPÓW...

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

pytanie.

> Atakujesz mojego kompa, a to nie naturalne.

   Mozliwe!  Jak sie twoj komp w sieci nazywa?

      P.S.  Moj ma praktycznie staly adres IP 84.112.42.4

Data: 2010-05-03 08:30:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
DO CHOPÓW...

[...]

   To przypomina troche wybor miedzy tranzystorami bipolarnymi
   typu pnp i typu npn.

   Wybieram te typu npn (no_bo_no), bo mi triody przypominaja.

Data: 2010-05-03 23:31:56
Autor: J-23
DO CHOPÓW...
On 4 Maj, 08:17, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
Hołota skasowała post, pewnie nie znali odpowiedzi na moje pytanie. A
pytałem o to, czy jeżeli masz do wyboru dwie osobniczki, jedn± typu
bo_no_bo, drug± typu no_bo_no, to któr± wybierzesz i dlaczego?

jedna i druga, podobnie mnie wqrwiaja. ogolnie mam dosyc bab. kazda
mysli jakby zajac moja przestrzen zyciowa.

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 09:00:16
Autor: Panslavista
DO CHOPÓW...
J-23 wrote:

[...]

Prawda, ale tu pudło...

Data: 2010-05-04 09:15:51
Autor: Polok_Prawdziwy
DO CHOPÓW...
Hołota skasowała post, pewnie nie znali odpowiedzi na moje pytanie. A
pytałem o to, czy jeżeli masz do wyboru dwie osobniczki, jedn± typu
bo_no_bo, drug± typu no_bo_no, to któr± wybierzesz i dlaczego?

Tom, wturo wielgachniejse cycory mo...

Ajak łobie wielgachne majom, tobym itom itom wymolestowoł...

PS - psy wypryskach mi niewstowo...

--

DO CHOPÓW...